Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.05 17:23 - "Демократичната" Русия на Путин - кадри от вчера
Автор: angpiskova Категория: Политика   
Прочетен: 20180 Коментари: 56 Гласове:
15

Последна промяна: 06.05 18:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 image








Гласувай:
19
4



1. luky - !
06.05 18:50
Впечатлен съм от младата им генерация. Има надежда за Русия!
цитирай
2. angpiskova - Впечатлен съм от младата им гене...
06.05 19:05
luky написа:
Впечатлен съм от младата им генерация. Има надежда за Русия!

Да! И на мен руските младежи ми дават надежда!
цитирай
3. angpiskova - Минусите
06.05 20:42
на Елинора и Андрей са чест за мен:)
цитирай
4. barin - Здравей, angpiskova. Кадрите не ...
06.05 21:14
Здравей, angpiskova. Кадрите не изглеждат добре за държава, която се смята за демократична. Лошо представяне за пред света, което не може да се скрие.
Поздрави!
цитирай
5. angpiskova - Здравей, angpiskova. Кадрите не ...
06.05 21:27
barin написа:
Здравей, angpiskova. Кадрите не изглеждат добре за държава, която се смята за демократична. Лошо представяне за пред света, което не може да се скрие.
Поздрави!

Точно така! Поздрави!
цитирай
6. alhimik1 - Още веднъж путинова Русия показа истинското си лице...
07.05 05:19
И все пак има надежда с тази младеж, за разлика от нашата, к сожелению...
Благодаря за постинга и гражданската позиция, Ангела! :)
цитирай
7. tutankhamon661 - !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
07.05 06:25

Русия е единствената държава в света, която разполага с огромни количества природни богатства, но това не носи никакви дивиденти на населението. Ако я сравним с други подобни държави, логично е да се запитаме защо руснаците не се "къпят в злато". Отговорът е само един: защото върхушката ограбва печалбата. Възможно ли е многомилионно население да си трае дълго за такава несправедливост? Не. Следователно властта може да бъде спечелена само по нечестен път и после да бъде задържана само чрез репресии.

Това е за онези, които "не вярват". Макар и шантав понякога, животът има своята логика и причинно-следствени връзки. Tе са непоклатими.

цитирай
8. starforlife - Добро утро.
07.05 06:45
Гергьовден току що приключи и реших да намина и през блога от смартфона преди реанимация.
Младежта на Русия няма нищо общо с онези закостенели мижовци, които за съжаление все още властват в страната. Страна, защото държава е трудно да се нарече.
Може би някой ден ще напиша лични наблюдения през годините (като се почне от 1984-та, та до преди две седмици - над 10 пребивавания от 3 до 20 дни).

Друго обаче да репликирам спрямо по-горния коментар: Не е вярно, че нашата Младеж не е будна. Имам удоволствието да контактувам с не дори десетки, а стотици наши младежи и може би поради факта, че са образовани, но твърдо заявявам, че са Личности и те (тази генерация) ще оправят държавата ни.

Лека нощ.
https://youtube.com/watch?v=jj1MTTArzPI
цитирай
9. vencivaleri1951 - Ето за това говорех/ Пушкин преди близо два века също/
07.05 08:15
когато те наредих сред " Клеветниците на Русия"

Защо показваш единствено фотографии от предизвикани реакции, а не разкажеш фактите каквито са. От Брюксел можеш коректно да пишеш за " Пикльото", а иначе остави на колегата си в Москва да ни разкаже за случилото се там. Истината е , че
Навални и К0 винаги търсят сблъсък. Ако живееха на Запад и правеха същото нямаше да излязат от затворите, а в Москва ги задържат по за няколко часа. В случаят какво имаме?
За Москва:
Иска се разрешение за протест-дава се. Иска се място- Тверская и Пушкинския площад-предлагат се няколко други места-също централни/ булевард Сахаров например- дори символика има/ Не Навални иска Тверская, Арбат -Защо? Тези две култови улици можем да ги оприличим с нашите Раковска и цар Освободител. Общо взето, такова място и значение заемат в Москва-винаги препълнени с хора, винаги използвани за масовки от властта когато има повод. Знае се за встъпването в длъжност на Путин , че ще бъде днес. Знае се , че на любимите места на московчани/ Тверская, Арбат, Пушкинския площад са сред топ 10 от тях/ ще има подготвени атракции в събота и неделя свързани именно с встъпването в длъжност на новия/стар/ президент. Тоест минавайки от там протестърите ще провокират дошлите хора да празнуват или просто да се повеселят. Ще късат афиши, ще свалят билбордове...
Естествено е, че няма да им позволят и инициаторите на протеста го знаят , и го търсят това непозволение. Другото което търсят е протестът да изглежда масов. "Тверская " е тясна улица и винаги пълна с хора-не можеш да различиш,минувачи и сеирджии от протестиращи. Е властта пък не е длъжна да улеснява протестиращите срещу нея и да променя за това планирани и подготвени от нея мероприятия. Протестът е разрешен, мясото за протеста е централно и способно да поеме милиони. Навални и компания обаче не го приемат и търсят сблъсък. Естествено е , че правоохранителите ще реагират-е не реагират като парижките на 1ви май или преди време в Мюнхен. Няма газ, присъди...Защото на Запад виждаме стоп патрони, палки, газови гранати и сериозни присъди за ръководителите на протестите.
Накрая:
Имаше избори и хората се произнесоха-при това категорично. Ако приемем , че Навални представлява цялата извънпарламентарна опозиция, то подръжката за него бе направо жалка. Навални е като момичето от пилона-ръкопляскат му, пускат му бакшиш/грант/ в бикините, но никой не го води за постоянно в къщи
цитирай
10. nalia - На това му се вика да налееш боза в чужда мелница:)
07.05 08:34
Жалко, госпожо, много жалко!
цитирай
11. angpiskova - Жалко, госпожо, много ж алко! А на ...
07.05 09:50
nalia написа:
Жалко, госпожо, много ж алко!

А на това му се вика неадекватно поведение и то на чуждо място. Впрочем, няма ли нещо полезно, което бихте могли да свършите?
цитирай
12. 1997 - ПОДКРЕПЯМ
07.05 10:06
vencivaleri1951
Истината е,че Навални и К0 винаги търсят сблъсък.Ако живееха на Запад и правеха същото нямаше да излязат от затворите,а в Москва ги задържат по за няколко часа. В случаят какво имаме?
За Москва:
Иска се разрешение за протест-дава се.Иска се място-Тверская и Пушкинския площад-предлагат се няколко други места-също централни/булевард Сахаров например-дори символика има/Не Навални иска Тверская,Арбат-Защо?Тези две култови улици можем да ги оприличим с нашите Раковска и цар Освободител.Общо взето, такова място и значение заемат в Москва-винаги препълнени с хора,винаги използвани за масовки от властта когато има повод.Знае се за встъпването в длъжност на Путин,че ще бъде днес.Знае се ,че на любимите места на московчани/ Тверская, Арбат, Пушкинския площад са сред топ 10 от тях/ще има подготвени атракции в събота и неделя свързани именно с встъпването в длъжност на новия/стар/президент. Тоест минавайки от там протестърите ще провокират дошлите хора да празнуват или просто да се повеселят. Ще късат афиши, ще свалят билбордове...
Естествено е, че няма да им позволят и инициаторите на протеста го знаят , и го търсят това непозволение. Другото което търсят е протестът да изглежда масов. "Тверская " е тясна улица и винаги пълна с хора-не можеш да различиш,минувачи и сеирджии от протестиращи. Е властта пък не е длъжна да улеснява протестиращите срещу нея и да променя за това планирани и подготвени от нея мероприятия. Протестът е разрешен, мясото за протеста е централно и способно да поеме милиони. Навални и компания обаче не го приемат и търсят сблъсък.Естествено е,че правоохранителите ще реагират-е не реагират като парижките на 1ви май или преди време в Мюнхен.Няма газ,присъди...Защото на Запад виждаме стоп патрони, палки,газови гранати и сериозни присъди за ръководителите на протестите.
Накрая:
Имаше избори и хората се произнесоха-при това категорично.Ако Навални представлява цялата извънпарламентарна опозиция, то поддръжката му бе направо жалка.
цитирай
13. angpiskova - До Венцислав
07.05 10:09
хайде по-леко с, меко казано, неистините. Преди около две седмици имаше огромен протест в Брюксел и дълъг като време. Шествието мина точно в централната част, където са институциите - Комисия, Съвет, Парламент. Никакво значение, че там са, например, Юнкер, Туск
Таяни. И хората показаха разбиране, по простата причина, че са солидарни помежду си и са по-загрижени за своите права, вместо за комфорта на висшите еврочиновници.
Хайде сега се опитай да припомниш колко пъти на Навални и привържениците му е разрешен митинг по време и място, което те са поискали. И не разбирам защо те да нямат право да протестират точно по време на поредната властова гротеска? Нали точно това е целта на протеста им? Простата истина, чекисте е, че властта безумно се страхува от тези младежи, колкото и малко да ги изкарваш. Затова ги арестува, пребива, а и децата си избива, като крие цялата истина. Справка - трагедията в Кемерово. Още една справка, върху която такава система лежи - една лелка, която призовава да не се оповестява истината за броя на жертвите, за да не се "обрадуют америкосите".
ПП. Пояснението важи и за 1997-мия - моят трети минусчия:)
цитирай
14. angpiskova - И все пак има надежда с тази младеж, ...
07.05 10:18
alhimik1 написа:
И все пак има надежда с тази младеж, за разлика от нашата, к сожелению...
Благодаря за постинга и гражданската позиция, Ангела! :)

Да, беше ми много мъчно да гледам как ги влачат по паважа и ги хвърлят в микробусите на път за районните управления /и знаем какво правят с тях в тези микробуси/, но същевременно им се възхищавах. Поздрави и на вас!
цитирай
15. angpiskova - Русия е единствената държава в ...
07.05 10:18
tutankhamon661 написа:

Русия е единствената държава в света, която разполага с огромни количества природни богатства, но това не носи никакви дивиденти на населението. Ако я сравним с други подобни държави, логично е да се запитаме защо руснаците не се "къпят в злато". Отговорът е само един: защото върхушката ограбва печалбата. Възможно ли е многомилионно население да си трае дълго за такава несправедливост? Не. Следователно властта може да бъде спечелена само по нечестен път и после да бъде задържана само чрез репресии.

Това е за онези, които "не вярват". Макар и шантав понякога, животът има своята логика и причинно-следствени връзки. Tе са непоклатими.



Фараоне, самата истина. Нямам какво да добавя.
цитирай
16. angpiskova - Гергьовден току що приключи и реших ...
07.05 10:22
starforlife написа:
Гергьовден току що приключи и реших да намина и през блога от смартфона преди реанимация.
Младежта на Русия няма нищо общо с онези закостенели мижовци, които за съжаление все още властват в страната. Страна, защото държава е трудно да се нарече.
Може би някой ден ще напиша лични наблюдения през годините (като се почне от 1984-та, та до преди две седмици - на 10 пъти пребивавания от 3 до 20 дни).

Друго обаче да репликирам спрямо по-горния коментар: Не е вярно, че нашата Младеж не е будна. Имам удоволствието да контактувам с не дори десетки, а стотици наши младежи и може би поради факта, че са образовани, но твърдо заянявам, че са Личности и те (тази генерация) ще оправи държавата ни.

Лека нощ.
https://youtube/watch?v=jj1MTTArzPI


Здравей,

съгласна съм и за Русия, и за младежите у нас. За съжаление, например, по време на абитуриентските балове ставаме свидетели на масова пошлост, която избутва настрани останалата част. Аз също познавам млади хора, които са будни, интелигентни и образовани и се надявам те да дръпнат страната напред.
Честит имен ден още веднъж!
цитирай
17. vencivaleri1951 - До Ангелина
07.05 10:50
angpiskova написа:


Да съм писал нещо за Брюксел. Споменах за Париж на първи май и Мюнхен преди време. Мога да спомена и Барцелона, мога да припомня и за протестиращите пред Уолтстрийт. Аз гледах кадри от протеста също. Мернах плакат с нещо от рода-" Не щем старец цар или президент-не помня вече.
Какво ще се случи в Париж например ако някой излезе с плакат -не искам "бабичка" президентша? Ами ще го осъдят на минутата и ще се "бръкне" сериозно заради възрастова дискриминация . И щом си международник съпостави кой президент е по овластен-Макрон или Путин. Лесно е-четеш и сравняваш Авторитетът обаче не зависи от правомощията. Елцин беше по "силен "президент, Путин наследявайки го делигира от властта която имаше и на Думата, и на МС и на местното самоуправление. Елцин стреля по парламента, но не възстанови авторитета си. И правозащитнице да те питам
аз нещо друго. Вероятно си прочела книгата на Каспаров "Зимата иде". Там той с откровеността на която има право всеки гениален човек/ в областта на шаха той безспорно е такъв/ описва как са манипулирани изборите за президент в Русия
при втория мандат на Елцин. И то с помоща на американските "партньори" Признава манипулация на софтуера , след което се отчита победа на Елцин над Зюганов, като първият реално е загубил изборите. Разбира се , че Каспаров защитава манипулирането защото било в полза на демократичното развитие на Русия.
И сега да сравним евентуалната руска намеса/ изнасяне нелицеприятни /но верни/ факти за Хилъри "откраднати " от базата данни на демократите/ в американските избори и директната намеса на американски специалисти в подмяната на истинския победител в руските избори. Или "това което е позволено на Юпитер не е позволено на вола" И винаги с двойни стандарти.
Кървища и присъди и в Париж, и в Мюнкен, и в Барцелона-кръв и съд.
Кой не знаеше , че Навални ще го арестуват-Той ли не беше наясно. Ти май прави интервю с Буковски. Ами с него същата дъвка почти като с Навални. Путин се страхува и не го допускат до избори. Ама , че бил с двойно гражданство е без значение...Предлагат му да се откаже от чуждото гражданство, а Буковски предлага да променят конституцията , защото иначе щял да си загуби пенсията...Направо се "изплю" в лицето на милиони които го подкрепиха с имената и подписите си за да го издигнат за кандидат президент. Навални и брат му са осъдени ефективно. Навални е осъден за измама и искът е от френска фирма измамена за милиони с дървен материал.
И това е пределно ясно за всеки който е погледнал мотивите на три съдебни инстанции. Бяха публикувани . Фактите никой юрист не отрича, но съзират и политически мотив. Специалисте, харизматичен е и това е безспорно-измами вряли и кипяли френски търговци, мами в момента и десетки хиляди свои симпатизанти . Според мен с конкуренти като Навални или креатурите от ЯБЛОКО на Путин и предизборен щаб не му беше нужен.
цитирай
18. troina - здравейте,анджи, ако не беше общ.ангажирана фигура,
07.05 11:01
нямаше да ти обърна сериозно внимание,сигурно..
но, тук е прав ВВ1951,ти не си блогерка, като мара,елинор и шамбалата/едно име,впр.
и, думите ти се следят внимателно../инак става много водевилно..
лично аз, не съм про-руска,проАмериканска,нито про Юнкер-фенка..
просто наблюдавам картинките, и се мъча да тълкувам случващото се
СЦЕНАРИЙ/ ето, тази думичка чух в кр.видеоматериал,
и, тя ми бе ПРЕдостатъчна..
добре е, че ни поднасяш новини, видео, но извинявай, от теб не чух..
досега ни един анализ, който „да прави смисъл“, както е култовата реплика тук..
а, Навални, е „опозиционер “ точно колкото ..Волен Болен...
изв, нямам идея да се конфронтирам, но..това е несериозно..
какви смели били русските и бълг. млади хора, които щели,
да „оправят“ България и Русия..що за Великденски лозунги!
я, да призова тук ,моят стар приятел..
да ми напише черно на бяло..
какво толкова полезно прави неговият любим комп.гений,синът му на 21?
..картинки, анимации,и..слугински услуги на Глобал Сорсинг компании..
ее, кое е Великото дело тук? нищо против момчетата,
те се СПАСЯВАТ,според модата.Къде е тук Идеята,Идеала,Действията..
и аз съм майка, зная..не ги упреквам, без пари е унизително и трудно.
нека да бъдем по-критични, предлагам аз..
и ,ако може ,прецизни в Делата и Словото си..
хубав ден пожелавам на всички..
юлия
цитирай
19. angpiskova - Така. . . като говорим за протести ...
07.05 11:21
vencivaleri1951 написа:
[quote=angpiskova]

Така...като говорим за протести в демократични страни, смятай, че като споменавам Брюксел, имам предвид Париж, Берлин и която се сетиш столица на нормална държава. Има си протести, и улиците се задръстват, и буквално под прозорците на управляващите викат. Всеки, който живее там, ще ти го каже. Колкото до "бабичката президентша" - съжалявам, но това е нелеп пример. Бриджит Макрон няма никакви реални пълномощия, тя просто придружава съпруга си. И, да, всеки може да издигне подобен лозунг без последствия, но не виждам защо трябва да го прави - освен ако не иска да покаже непознаване на механизмите на управление, съчетано с проява на лош вкус.
Колкото до "мошениците" Навални, знаем тези номера - как изведнъж се става мошеник, когато си заплаха за властта. Справка - Николай Кобляков.
цитирай
20. starforlife - ВенциВалери, ще ти кажа две приказки само, които (не) са темата:
07.05 11:24
Как да ти вярва човек когато:
- изопачаваш коренно думите на другия отсреща
- не уважаваш молбата на дама
- вярваш на интригантски приказки на хора, които не са виждали някого и поемаш като "политика" отношението им
И в трите случая визирам приятелката ми Корти, знаеш.
~ Която определено не е мой профил (реално я познават над 6-7 човека тук, защото е от преди вас с бле(й)ки например, в блога), но този аз й го "подарих", да.
~ И, не, не ми е ординарец - смешно е дори какво въображение вадиш, за да оприличиш, но да - от доста години сме доста "тясно свързани".

И още нещо, ВенциВалери: ти наистина не четеш какво ти се пише. И в това няма лошо - не си длъжен.
Лошото е когато репликираш изопачено.
В случая не говоря за пълното изопачаване думите на Корти, а за репликата ми по отношение на поздрава ти към мен - прочети я отново и, ако не я разбираш правилно - си сляп или не можеш да четеш.
цитирай
21. angpiskova - нямаше да ти обърна сериозно вни...
07.05 11:24
troina написа:
нямаше да ти обърна сериозно внимание,сигурно..
но, тук е прав ВВ1951,ти не си блогерка, като мара,елинор и шамбалата/едно име,впр.
и, думите ти се следят внимателно../инак става много водевилно..
лично аз, не съм про-руска,проАмериканска,нито про Юнкер-фенка..
просто наблюдавам картинките, и се мъча да тълкувам случващото се
СЦЕНАРИЙ/ ето, тази думичка чух в кр.видеоматериал,
и, тя ми бе ПРЕдостатъчна..
добре е, че ни поднасяш новини, видео, но извинявай, от теб не чух..
досега ни един анализ, който „да прави смисъл“, както е култовата реплика тук..
а, Навални, е „опозиционер “ точно колкото ..Волен Болен...
изв, нямам идея да се конфронтирам, но..това е несериозно..
какви смели били русските и бълг. млади хора, които щели,
да „оправят“ България и Русия..що за Великденски лозунги!
я, да призова тук ,моят стар приятел..
да ми напише черно на бяло..
какво толкова полезно прави неговият любим комп.гений,синът му на 21?
..картинки, анимации,и..слугински услуги на Глобал Сорсинг компании..
ее, кое е Великото дело тук? нищо против момчетата,
те се СПАСЯВАТ,според модата.Къде е тук Идеята,Идеала,Действията..
и аз съм майка, зная..не ги упреквам, без пари е унизително и трудно.
нека да бъдем по-критични, предлагам аз..
и ,ако може ,прецизни в Делата и Словото си..
хубав ден пожелавам на всички..
юлия

Един журналист прави следното:
- информира за конкретни събития
- прави репортажи от мястото на събитието
- интервюира конкретни събеседници във връзка с тези събития
- анализира събитията

В моя блог има всичко, може би без репортажите. Прегледай по-внимателно. В случая правя първото.
цитирай
22. angpiskova - Как да ти вярва човек когато: - ...
07.05 11:26
starforlife написа:
Как да ти вярва човек когато:
- изопачаваш коренно думите на другия отсреща
- не уважаваш молбата на дама
- вярваш на интригантски приказки на хора, които не са виждали някого и поемаш като "политика" отношението им
И в трите случая визирам приятелката ми Корти, знаеш.
~ Която определено не е мой профил (реално я познават над 6-7 човека тук, защото е от преди вас с бле(й)ки нопример в блога), но този аз й го "подарих", да.
~ И, не, не ми е ординарец - смешно е дори какво въображение вадиш, но да - от доста години сме доста "тясно свързани".

И още нещо, ВенциВалери: ти наистина не четеш какво ти се пише. И в това няма лошо - не си длъжен.
Лошото е когато репликираш изопачено.
В случая говоря за репликата ми за поздрава - прочети я отново и, ако не я разбираш правилно - си сляп или не можеш да четеш.

Да! Съгласна!
цитирай
23. starforlife - Ето ме бре, призованият.
07.05 11:29
troina написа:
я, да призова тук ,моят стар приятел..
да ми напише черно на бяло..
какво толкова полезно прави неговият любим комп.гений,синът му на 21?
..картинки, анимации,и..слугински услуги на Глобал Сорсинг компании..
ее, кое е Великото дело тук? нищо против момчетата,
те се СПАСЯВАТ,според модата.Къде е тук Идеята,Идеала,Действията..

Пъпво, Юлия, поддаваш се явно гледам на манипулациите или се комплексираш на тема синове. И с това повярвай, не целя да се конфронтирам с теб.
Второ - бъркаш професии като "програмист" и "уеб или графичен дизайнер".
Малкият се подвизава в момента при "картинките".
Големият е Програмист, а какво точно ПРОИЗВЕЖДА - да кажат спецовете по гугълването.
Аз (понеже от юни отива в друга фирма, НАГОРЕ) само ще кажа, че работи (още 20 дни) в" АндрОмеда"- английска фирма, заемаща като офисна площ два етажа от източното крило на "Интерпред". Не е аутосорсинг компания, а в тази, в която отива - да не говорим.

Програмистите, Юлия, ПРОИЗВЕЖДАТ.
И то продукция, която не е по възможностите (умствените) на всеки.
Затова и заплащането тръгва от 1к6 (за джуниър първо ниво).
Ами като минеш 4 нива мад?
Като стигнеш да кажем второ на сеньор?
Никой (за България) не те кани на интервю, за да говорите за заплата, защото се знае, че няма как да ти предложи под 3к5.
И я кажи кой дава 4-5-8к заплата, за да правиш картинки?
Отивам веднага при него.
цитирай
24. nalia - Всеки опит блог бг да бъде превърнат в личен проект е напразен, драга:)
07.05 11:39
angpiskova написа:
nalia написа:
Жалко, госпожо, много ж алко!

А на това му се вика неадекватно поведение и то на чуждо място. Впрочем, няма ли нещо полезно, което бихте могли да свършите?


Нима не Ви е известно становището на Навални за Крим?
Евтината пропаганда, независимо от страната на барикадата не е "полезна" работа.
цитирай
25. angpiskova - Жалко, госпожо, много ж алко! А на ...
07.05 11:41
nalia написа:
angpiskova написа:
nalia написа:
Жалко, госпожо, много ж алко!

А на това му се вика неадекватно поведение и то на чуждо място. Впрочем, няма ли нещо полезно, което бихте могли да свършите?


Нима не Ви е известно становището на Навални за Крим?
Евтината пропаганда, независимо от страната на барикадата не е "полезна" работа.

Известно ми е, недрага:)
А вие как мислите - дали в момента той би могъл да каже нещо различно? Опитайте, понапънете се и помислете. Надявам се наистина да стигнете до някакъв логичен извод, а не до това, което човек изкарва след напъни:)
цитирай
26. nalia - Надежда за какво, Лъки?
07.05 11:49
luky написа:
Впечатлен съм от младата им генерация. Има надежда за Русия!

И откога неможенето стана оправдание за ялови напъни? Госпожо?
цитирай
27. angpiskova - Впечатлен съм от младата им гене...
07.05 11:53
nalia написа:
luky написа:
Впечатлен съм от младата им генерация. Има надежда за Русия!

И откога неможенето стана оправдание за ялови напъни?

Лъки, моля ви, не й обръщайте внимание. Тази жена е изпълнена единствено и само със злоба - от нея не можете да очаквате никакъв разумен въпрос или отговор.
Госпожо, бяхте дотук - всяко следващо ваше писание от подобен тип отива в кръглата папка!
цитирай
28. angpiskova - Демокрацията не
07.05 11:56
означава да търпиш всякаква мръсотия, напротив - тя е създадена именно, за да я разчиства.
Няма проблем за всеки, който може да каже нещо смислено в подходящ тон и в противоположен план на моята позиция. Ако обаче спазва елементарните правила на общуване.
цитирай
29. milady - мдам, по принцип..в тези формати/като блог бг
07.05 12:03
се освобождава натрупано излишно напрежение,
ненасочено и неоползотворено правилно..
та ,затова се получава от пусто в празно-лейкане по 26ч..
анджи,аз ти подадох 3 важни маркера току що/по-горе
ее, не видях да ги прокоментираш..сигурно си прекомерно заета, вижда се..
жалко, жалко, може би това е модерната журналистика и публицистика?!
разб се,ти пишеш по-граматически вярно и лексикално издържано спрямо БлякКвак..
но, това не идва да осветли Проблема с медийното перманентно затъмнение..
инак, както писах и по-горе, всеки трябва да си изкарва хляба.
Срам не срам, кой, както реши за себе си..
ж, и нека да вървим от Личното към Общото..
тук поддържам Наталия..така е разумно и достойно..
/Юлия
цитирай
30. milady - ж, съжалявам, че те разбудих..
07.05 12:18
и нямам грам Енергия,да си лалосвам с теб..цял ден..
коментар-постинг-коментар-постинг...кино,песньовки, и така до края на света
моята Идея/ и въпрос/ са видни, и пределно ясни
за непредубеденият читател..
та така, затова избързах да те предупредя..нищо лично..
но, ти твоята си знаеш...хилки, милки ,
и профи ИТ балализми/тук не е сайт за програмисти,моля ..
не ми е нужна агитка, за да си кажа, обоснова и поддържам мнението..
хайде да престанеш с тези задявки за „манипулации и контрол“ ..
и най семплият психолог,ако те послуша..
ще те „нарисува“ за 30 минутки..
Репликите в моите коменти са важни, обществено
и световно политическо значими...
затова се повтарям, и ненавиждам интимни алабалистики...
аз съм до тук
Лека нощ!
цитирай
31. angpiskova - Юлия,
07.05 12:22
никакво затъмнение няма при мен - обявила съм война на злобата и простащината. Да, при мен те не вървят. И няма да вървят и занапред, независимо откъде идват.
Иначе, пак казвам - няма проблем всеки да изрази противоположна позиция на моята, ако го направи в подходящия тон. И като става дума за демокрация, нека да ви напомня, че е напълно демократично аз да реша дали да пускам, модерирам или трия коментари. Тази опция ми е дадена от блога и аз решавам как да я използвам.
цитирай
32. starforlife - Смях.
07.05 12:43
milady написа:
Репликите в моите коменти са важни, обществено
и световно политическо значими...

Може и така да е, но:
- Първо: ти изобщо не ги формулираш
- Второ: ти може да изказваш мнение, но не и да изискваш
- Трето: та тук е блог.бг, баси


А по отношение на другото: Ми призова ме (аз не легнах, защото трябва да ПРОИЗВЕЖДАМ) и ти отговорих.
И хайде пак зле.

ОК, променям отговора си:
Аз, Синовете ми, над 200 приятели-програмисти, сме лентяи и грантаджии.
Така добре ли е?
цитирай
33. starforlife - А, да - забравих да кажа:
07.05 12:48
Да сме граннаджии ни уреди на Пискова баща й.
(който и да е той, защото това ни най-малко не ме интересува)
цитирай
34. kolevn38 - Привет на всички, ще вметна само няколко думи защото виждам, че страстите са се разгорели вече.
07.05 12:51
Браво на тези руснаци, които имаха смелостта да излязат на улицата и да изкажат своето мнение. Повярвайте в Русия в момента това е почти невъзможно. Истината е, че Навални е слаб политик, няма обаянието на Борис Немцов, светла му памет. Не притежава неговата харизматичност, не умее да увлича и привлича хората. Навални не е, и не може да бъде алтернатива на Путин, така както би могъл да бъде Немцов например. Естествено поради тази причина и го убиха. Но да оставим това на руснаците - голяма срана, много народ, рано или късно ще се появи точният човек. Бих искал да наведа мисълта ви в следната посока - а именно защо Русия не е и скоро няма да бъда демократична държава. Отговорът е много прост - защото там в момента са на власт гнусните ченгета от КГБ, ГРУ, въобще силовите структури на бившия СССР и днешна Русия. А това са хора, минали през специални школи, години наред обучавани да мачкат психически и физически свободните хора. Запомнете това - тези мръсници са гадни в дъното на душите си, от тях нищо добро не може да се очаква, освен, кръв, убийства, мъчения, арести, бой, злоупотреби с властта, която притежават. На този фон глупотевините, които се опитват да пробутват разните му там Венцивалерита и 1997-и са направо смехотворни. Обърнете внимание как без да им мигне окото, милиционерчетата от МОН биеха и арестуваха деца. Загледайте се във видеата и ще видите едни чичковци с шлифери, които издават командите. Това са истинските мръсници, убийци, мъчители на руския народ. И техните по-големи началници. Обърнете внимание, че изпратиха нарочно обучени казаци на протестите - да бият. За което им бе платено от московската администрация 16 млн рубли. Появиха се и "герои" от терористите в ДНР и ЛНР , които също бяха хвърлени срещу тълпата. Целенасочено насъскват паравоенни срещу хората.Прогнозите ми не са розови - ще има побоища и кръв, все повече и все повече. Накрай ще има жертви - путинските помияри-кръволоци рано или късно ще покажат зъбите си. И тогава ще стане страшно.
цитирай
35. angpiskova - Да сме граннаджии ни уреди на Пис...
07.05 13:04
starforlife написа:
Да сме граннаджии ни уреди на Пискова баща й.
(който и да е той, защото това ни най-малко не ме интересува)

:))))))))))))))))
цитирай
36. nalia - Колев, плюсът ми е за коментара ти!
07.05 13:05
Полагам го с удоволствие, Пискова:)
цитирай
37. vencivaleri1951 - Хайде да се разберем
07.05 14:09
[quote=angpiskova]

Не Виждам какво толкова съм направил , че съм коментирал местоработата на т нар Корти. Просто не беше права да брои по този начин списъчния състав -различни дъщерни фирми са просто. Некоректно промени и коментара си и аз "увиснах" като бебе с биберон. След това аз си разговарям с теб-защо се бута и да ми обяснява вместо теб. Прочети внимателно първият ми коментар в който аз казвам, че не карам руска кола, не гледам руското първенство по футбол и с много редки изключения слушам руска естрада. Тоест съгласявам се фактологията в постинга ти, но не и с внушението. Казах просто , че ние не обичаме дадена страна /поне при мен е така/ заради брутен продукт, техника и технологии , а и по чисто човешки причини- образование там, приятели, любови, събития оставили следи в теб....мога да изреждам, както не обичаме децата си, приятелите си заради изключителността им. Ако имахме дете аутист , нямаше ли да го обичаме? Общо взето в тази насока беше коментара ми и "твоята" деликатна корти почна да ме "приспива" с лафове от селски вечеринки
За това , че някой ме манипулирал
Няма такъв. Аз освен "ИКО" друг не познавам-тези които познавах се разбягаха от блога. А разбрах че под " Икономист" пише съседче , чак при една среща на колеги от блога. А сега как да се среща човек, като една омраза в блога. как човек да "изплакне" очи в "Корти", като тя е готова да му ги извади. И ето нашата приятелка на която и гостуваме с теб в момента ме бъзика с "чекист" Ами нея я нямаше в блога когато аз с този дойдох в БЛОГ бг-никът е провокация и го използвам и до днес в сайтове от време на време. До колкото имаше хора с име и портрет , реших , че е коректно и аз да съм реален. А тя взела да ме бъзика за ника ми, при положение , че си има от плът и кръв чекист в къщи. Бил си изключителен-ами и Паганини е такъв/слушам го по радиото за това го споменавам/, но е бил кофти човек
Направи нещо с изключителността си вместо да си губиш времето с елементарни хора като мен
цитирай
38. angpiskova - Полагам го с удоволствие, Писко...
07.05 14:27
nalia написа:
Полагам го с удоволствие, Пискова:)

Само да ви предупредя, че ако това е опит за противопоставяне, е обречен. Точно между мен и Колев няма да вбиете клин:)
цитирай
39. starforlife - ~ 37. vencivaleri1951
07.05 14:54
ВенциВалери, за пореден път ти казвам да се откажеш от идеята да репликираш, цитирайки коментари, защото не казвам, че нямаш интелект (това, да говорите така императивно, е ваша запазена марка), но определено компютърно си бос като неподвижен перитрих.
(както аз счетоводно-икономически всъщност, но пък тук е момента да кажа на Мърльо69, че понякога се правя дори за неща, които са ми ясни, защото така получавам информация, която на момента ми е... любопитна да кажем)
Така, че, ВенциВалери - по-добре казвай кого (кой коментар) репликираш, защото правиш бозяви каши, а не всеки е с космическия ми интелект (ха ха ха), за да схваща от половин дума.

~ ЕСТЕСТВЕНО, ЧЕ ИМА ЗНАЧЕНИЕ, ВЕНЦИ ВАЛЕРИ!
АКО НЯМАШЕ ЗНАЧЕНИЕ, ТЯ НЯМАШЕ ДА ТЕ ПОМОЛИ, НЕ МИСЛИШ ЛИ?
Представи си следното:
Корти е тук от 2009-та година...
Пише под НИК, който вие така и не знаете (не си ме чел, за да видиш, че понякога я наричам Бюти, защото беше свързано с НИК-а й когато се "срещнахме" и запознахме)...
Под този НИК в един момент се получават РЕАЛНИ неприятности, които компанията, в която работи "участва" задочно...
Човекът няма да посмее никога да се опита вече нещо реално да направи на Корти, защото една вечер една луда глава след половин час от определена случка, му кацна на входната врата, но...
Но защо трябва, ако този шизоиден идиот е тук и чете - да предположи евентуално, че "Бюти" и "Корти" са едно и също реално лице?
ТЯ ПОМОЛИЛА ЛИ ТЕ Е НА ЛС? - ПОМОЛИЛА ТЕ Е!
ТИ ИЗПЪЛНИ ЛИ МОЛБАТА НА ЕДНА ДАМА? - НЕ Я ИЗПЪЛНИ!
Еее, как да не те нарека "Путьо" тогава?
Както щях да те нарека "Мъжкар", ако не беше постъпил така путкенски.
Дори не съм проверявал дали все пак след днешната забележка от моя страна - си модерирал компанията.
Защото това няма да промени мнението ми и обстоятелството.
Дори не съм се логвал в профила на Корти да погледна дали има извинение от твоя страна.
Което би било Мъжкарско!
А липсата - путкенско.
Да, всички излизаме от там както си казал.
Но разликата е, че едни се откъсваме от пъпната връв и възмъжаваме, а други си остават свързани с путкенското начало (Да ме прощават Дамите за вулгарния език и това не е насочено като обида към тях, а просто "екзотично" обрисуввам постъпки, поведение, мислене, действия...).


СЕГА ПО-ВАЖНОТО, ЗАЩОТО ДАЛИ СИ ПУТЬО В ПОВЕДЕНИЕТО СИ ИЛИ НЕ - НАС ИЗОБЩО НЕ НИ Е~Е:
Ти продължаваш да твърдиш, че тя, Корти, е модерирала коментара си, а ТАКОВА НЕЩО НЯМА!
Ти просто ЛЪЖЕШ или не си го чел!
Само е заменила името на корпорацията с "XYZ" и то след достатъчно време до прочетеш.
И го е заменила точно с XYZ както съм я учил аз.
А защо точно така ли?
Ми питай Айнщайн - нали е с по-неизмислено АйКю от моето.
Шегувам се - друг път ще говоря за пълните глупости, които написа по повод и на тема АйКю.
Ама пълни!

Повтарям: КОРТИ НЕ Е МОДЕРИРАЛА ДРУГО В КОМЕНТАРИТЕ СИ ОСВЕН ИМЕТО НА КОРПОРАЦИЯТА, В КОЯТО РАБОТИ!
А ТИ СИ ЕДИН ПЪЛЕН ПУТЬО И ГО ДОКАЗВАШ И В МОМЕНТА С ОПИТА ДА СЕ ИЗМЪКНЕШ, ЧЕ НАПИСА ЦЯЛ БЕЗСМИСЛЕН И ПУТЬОВСКИ ПОСТИНГ, БАЗИРАЩ СЕ НА ЕДНА ЛЪЖА, ЧЕ КОМЕНТАРЪТ НА КОРТИ БИЛ ДРУГ!

ТОЕСТ, ТИ, ВЕНЦИВАЛЕРИ, ОСВЕН ПУТЬО - СИ И ЛЪЖЕЦ!
Л Ъ Ж Е Ц !
Така, че - нека Кофичко да пише за твоя нос, а не моя, защото аз като Пинокийо никога не съм се проявявал тук и всички (освен Ю) ми имат Доверие, а той е този, който лъже, интригантничи, вменява, определя срещи за навиране на лопати в задника, но понеже се сетил, че няма гащи, упс - кураж и ще е болезнено - се отказва с путьовското извинение за акрота.

Но да оставя Кофичко и да се върна на теб, ВенциВалери.

~ Корти "се бута" защото има моето не одобрение, а дори желание да взема отношение от мое име (не говоря от моя НИК, без да даде сигнал на околните, че говори тя - иначе може да прави с НИК-а ми каквото реши - това се казва ДОВЕРИЕ!).
Аз съм в голяма част от времето онлайн, но не винаги мога да взема участие в дадена дискусия.
Корти ме познава отлично и дори знае горе-долу мисловния ми модел и начина на изразяване (естествено е - средно дневно комуникираме минимум по 2 часа, което си е все едно... сме женени - ха ха ха)
Така, че, ВенциВалери, нека не определяш ти кой какво право има.
Аз като се заядох с Кофичко - ти защо се месиш?
Ей! Да не сте наистина гейове, ей? ха ха ха
Шегувам се.

~ Няма нужда да чета за коли, музика и т.н., защото за разлика от теб - аз чета внимателно, дори когато диагонализирам.
Естествено понякога и аз греша, но когато това стане - поправям грешката си и СЕ ИЗВНИНЯВАМ!
Ето това е съществена разлика м/у путьото и Мъжкаря. Помисли в/у това. Нищо, че си доста по-възрастен (това не означава, че си с по-голям житейски опит м/увпрочем)
А това, че не караш руска кола и не слушаш руска естрада - какво ни е~е бре, пич?
Аз пък СЛУШАМ МНОГО ЧЕСТО РУСКА МУЗИКА!
Ама много често.
И, ако ме беше чел (но видиш ли ти дори като блогър не ме познаваш, но пък не се свениш да ме характеризираш и то пристрастно дори като реална личност) - щеше да си наясно.

За обичта ти към Русия: Ма обичай си я бре! Кой ти забранява? Обичайте си я които и да сте там и колкото си искате.
Мен това също не ме е~е. Но аз за разлика от вас не се опитвам да ви влияя дали да го правите или не.
Но не искайте аз и/или други, да я обичаме.
Просто НЕ Я ОБИЧАМЕ И ТОЧКА!
А ти си я обичай колкото щеш.
Толкова е просто, баси!

~ Хайде сега да уточним нещо важно: КОЕ ВНУШЕНИЕ, ВЕНЦИВАЛЕРИ?
Аз не работя с внушения.
АЗ ВИНАГИ ГОВОРЯ ПРЯМО И ОТВЕСНО!
Каквото имам да го кажа - го казвам!
И именно това на вашата групичка там не ви харесва.
Та: КАКВО ВНУШЕНИЕ ИСКАШ ДА КАЖЕШ, ЧЕ СЪМ СЕ ОПИТАЛ ДА НАПРАВЯ СПРЯМО РУСИЯ В ПОСТИНГА?
Ако е, че нямат капацитета да направят качествен автомобил - ми то е факт бре, ВенциВалери!
Доказан десетилетия и продължаващ да се доказва.
А е жалко, защото при така богата на нефт и газ страна - трябваше автомобилостроенето да е на супер ниво и всеки при навършване на пълнолетие да получава автомобил със 10 тона гориво безплатно.
Тогава съвременните руски младежи нямаше да протестират, а щяха да са доволни от политиката на Държавата, а за нея това като разходи нямаше да е проблем.
Защо не го правят САЩ и другите ли?
Ами просто защото са КАПИТАЛИСТИЧЕСКИ държави. А Русия като такава УЖ изповядваща желанието за социализъм и особено комунизъм, и имаща възможността, но не и капиталистическата мисъл и размах да го направи - щеше да е нормално да се опита да го осъществи.
На мястото на Путин (който пък е наполовина явно излязъл та му е останала така фамилията) аз бих опитал.
Не! Бих го направил!
Защото когато захвана нещо - го правя.
Не правя анимации като него и обкръжението му.
Но това (идеята, за която говоря) би означавало огромни минуси в техните (на руските олигарси) ненаситни търбуси.
И естествено те като върли СОЦИАЛ-КОМУНИСТ-КАПИТАЛИСТИ - не го правят.
Предпочитат огромните си лични печалби пред добруването на народа си.

~ 'Айде пак Ико на устата ти.
Бре кой го е еня за Ико бре?
Казал съм, че ще покажа негови лъжи и манипулации ТУК и ще го направя.
И това няма да е, за да се заяждам с него.
А ще е просто в името на Истината!
Защото ВИЕ - ГРУПИЧКАТА ВИ ТАМ - сте крайно притворени, лъжливи и лицемерни копелдаци.
СТРАХЛИВЦИ при това!
Ами ти не познаваш РЕАЛНО и Гети и Колев38, но ги осмиваш и то на тема интелект.
Е... аз пък и двамата ги познавам и мога да ти кажа, че са в много-много пъти по- от вижданото тук.
Особено пък спрямо вижданото от Колев38.
Ти този (РЕАЛНИЯ) човек примерно знаеш ли на колко години е? Знаеш ли какво е завършил? Какво работи? С какви благотворителни дейности е свързан? Каква е връзката му с Европа? А с Русия?
Когато човек с руски корени така ожесточено критикува Русия - кой си ти, че да се натискаш повече да знаеш и твоята истина да е по-истинска?
...
Как може да говорите за хора, на които дори не сте им очите виждали, че били глупави, гетьовци и т.н.?
Ами НЕ! - Бле(й)ковци трябва да е тук нарицателното, а не гетьовци!
Защото Гети дори и да е по-необразован от Бле(й)ки (не казвам, че е така) - е поне Мъж, а другия... путьо.
Защо не дойде Бле(й)ки на среща, която той предизвика, че да видим кой колко Интелект има без Гугъл под ръка, м?
Да видим кой как говори и какви са умствените му ресурси и начин да ги песъздава към околните в разговор в реални условия, който може да поеме в най-различни посоки?
Защото Гети ще ти каже какво направих с един таксиметров шофьор, който се опита да терикатее.
Не го стиснах за врата и да му го извия, а просто му цитирах членове от закона и заех позиция, на която той нямаше как да противодейства.
Ама колата била негова.
Ма кой те пита бре?! Кой те пита?
Ще дойдат ДАИ - ще ти отнемат разрешителното и ще храниш Децата си с трици.
Естествено не съм такъв идиот да го заиграя дотам.
А, ако бях комплексар като голямата част от вас - щях да му създам проблеми на човека.
Но аз разсъждавам, че е достатъчен Урока, който му дадох да му потреперя малко под лъжичката и другия път да не си мисли, че като е усетил, че човеке не е тукашен (тамошен) - може да се прави на тарикат.

Отклоних се, ВенциВалери, но разговорите ни, ако не си схванал засягат... Идеи, а не Личности (Градски).
Моята Идея е да ви покажа, че както вие се държите просташки с хора тук от години - така има хора, които луди могат да ви направят на тема Простащина и Простотия.
Не можете да бъдете по-големи простаци от мен, разберете.
Ако вие кажете 10 - аз ще кажа 10хиляди.
(Така, че шаПбала да не мисли, че ще ме уплаши и ще се покрия заради някакви си ЛС-та - забавно ще е да ви покажа простотия и направя луди калинки и спрямо това.)

С две думи, ВенциВалери:
АЗ, ГЕОРГИ СТОИМЕНОВ, ГРАНТАДЖИЯ ПО ПРЕХРАНА, ПРОДЪЛЖАВАМ С ПЪЛНА ПАРА ПРОСТОТИИТЕ, ЗАЩОТО ПРОСТО ТАКА СЪМ РЕШИЛ!
И имам пълната свобода както Интелектуално, така и физически (липса на страх например) да бъда простак толкова, колкото само аз и никой друг реша.
Дотогава, докогато само аз и никой друг реша.
Спрямо този, когото аз и никой друг реша.

А дали на теб, Ико, Мико, Блеки, Меки, Мърльо, Пръдльо и т.н. това ви харесва и ме определяте като какъвто и да е - ама честно да ти кажа ми е през мандрагогата и така ми влияе не дори на реала, а дори тук на виртуала, че просто не можете да си представите.
Вие преминавате често във фалцет и не се явявате на срещи, които сами определяте - не аз.
Вашете Его страда - не моето.

Аз казах!
И за всяка дума се подписвам естествено.
С имената си.
С лика си.
(А не "предатор" и един манометър за снимка.
Ебаси опонента. Манометър, мислещ се за страшно космическо чудовище.)
(да ме прощава приятеля ми Чу)
цитирай
40. angpiskova - Жоро,
07.05 15:49
за пореден път - МОИТЕ АБСОЛЮТНИ УВАЖЕНИЯ!
Само да кажа, че ако повечето потребители на това пространство бяха като теб и атмосферата щеше да е съвсем друга. И много хора нямаше да се оттеглят.
цитирай
41. starforlife - ~ 40. angpiskova
07.05 16:24
Виж сега...
Съжалявам, че хората тук са овчедушни и си мълчат.
Но на мен бъди сигурна не само, че няма да ми запушат устата, а няма само да говоря (пиша).
В момента например те избутаха от "първа", защото са пълни комплексари, аз съм в движение и съм зад смартфона си, но ще им покажа дори от смартфон колко са жалки и в това - помпането.

Е...
Интелектът срещу Посредствеността при помпането.
Посредствеността из зад компютъра си (КУШЕЛ), а Интелектът из зад Мейт10-ката си.
Само да спра някъде и ще им покажа как се помпи и да се благодарят, че не съм зад компютъра си или нямам достъп до MsV на сървъра си в момента.

ПС: На ЛС ми дай фейсбука си, защото аз никога няма да имам, но ще станеш приятелка там с няколко интелигентни Младежи, за които споменах по-нагоре.
цитирай
42. starforlife - Защо вече си най-отгоре с 866 прочита ли?
07.05 16:39
Изчакай системата да осмисли (за периода от 3 индексирания) "прочитите", които ако бях манипулатор като Кофичко например - можех да диктувам абсолютно кои да са на кретенската "първа" и както му казах Уондъри-Плондъри (напомпани винаги и при плюсчетата) да не видят това поле.

И това ще покажа някой ден за месец.

Отново поемам по задачи.
Георги Стоименов
цитирай
43. sestra - Последният управленски тур
07.05 16:54
на Путин започва както изглежда и ще завърши, надявам се скоро - с терор и потъпкване на човешки права, с млада, високоинтелигентна и органично непримирима опозиция срещу всичките му следващи опити да укрепва някак тоталитарната мъртва хватка. Тези руски млади хора не са новост за мен, през всичките тези години наблюдавам много от тях в социални мрежи. Тукашните нафталинови партийци с присъщото си дебилско вискомерие не искат и да знаят, че Русия е жива в точно тези хора с високи култура, интелект и дух. Техен проблем.
цитирай
44. angpiskova - Жоро,
07.05 17:41
ще ти пратя линка, но не оттук и не днес. Поздрави!
Голяма надувка на този пост си направил:)
Както и да е, мина му времето така че скоро ще падне.
цитирай
45. haralanov - Блатното джудже очаквано стана президент на Русия.
07.05 17:42
Блатното джудже очаквано стана президент на Русия.
Да му мислят самите руснаци...
цитирай
46. vencivaleri1951 - И моите уважения Жоро
07.05 18:30
[quote=starforlife]

защото можеш да съдиш много за една страна по уважението към деца, възрастни и болни...:)

За тази която съм "наранил". Съжалявам и това е истина. Отидох да прибера дъщеря си, че някакъв таксиджия/ трябва теб да пращам при него/ и досажда. Тя работи на смени до към 3 и половина /заради часовите пояси/ . Не смее да каже на съпруга си, че онзи е нервак. Писах си с Корти и тръгнах. Не съм прочел личните навреме. Ако има проблеми някакви мога да помогна мисля. Приятел ми е управителят на едно от ООДта-това в Габрово Мога да говоря с него , ако заради такава глупост я притесняват. Още един път съжалявам и се извинявам за случилото се. А и мислех че си ти
цитирай
47. cortana - 46. vencivaleri1951
07.05 18:49
ВВ, бях се 'зарекла' да не ти проговарям и то преди да направиш тази наистина немъжка постъпка, но сега ще го направя, ще ти проговоря, пък ще видим нататък. :)
Аз разбрах, че няма да прочетеш и затова след няколко часа, преди да си легна, модерирах името на компанията.
Дотук сигурно ще кажеш добре. :)
Хубаво, но следва нещо неприятно за теб, с което аз също не като Ж, а само ще намекна (както той би казал 'релевантно и ноторно-и ноторно'), че ти лъжеш, ВВ.
Можеш ли да отговориш защо смея да твърдя, че е така?
ВВ, хората наоколо не са глупаци, за каквито ги смятате.
Както би ти написал Ж, защото аз наистина много познавам неговия модел и изказ 'тук има хора, които ще ви продадат преди да сте мигнали' :))))
Такава е например любимата на Жоро: бъди сигурен, че интелектуално превъзхожда цялата ви групичка взета заедно. :):)))
Сега ми е интересно да разбера ще се усетиш ли ти, о, разбирачо на IQтата или не.
И, за да завърша своето отношение към IQ.
ВВ, по времето на Айнщайн не е имало такива тестове, че да е 'релевантно и ноторно-и ноторно' :))) някой да твърди, че на Айнщайн е било около 160. Това първо.
Второ: Познавам (Жоро също) млад човек от САЩ, който работи като общ работник в супермаркет, а е с едно от най-високите IQ-та в света - 194.
IQто, ВВ, НЕ Е критерии дали ще си гении или не. Не е критерии дали ще постигнеш нещо значимо в науката и дори живота. То просто показва, че имаш логическо и конструктивно мислене. Показва също голяма част от нестандартността ти на мислене.
Затова и един от първоначалните тестове, на които те подлагат най-голямите световни корпорации, особено в IT сферата е именно този тест. Това второ.
Трето: IQ тестовете се оттренирват. Искам да кажа, че ако решаваш често такива, съответно показателите ти се покачват, а това не говори и определено не си станал по-умен. В този ред на мисли, Ж е имал отрязъкк от живота си, през който всяка седмица минимум по 3 пъти е бил подлаган на такива тестове. Български. Психологически да ги нарека. Но, ако не знаеш: този вид тестове, изработени от български специалисти в един балгърски институт :):):), са вторите по достоверност на оценката след тези на един американски такъв.
Тоест, Жоро е свръх трениран, ВВ. И никога не се е вманиачавал, че е свръхумен. Не е. Но пък е достатъчно да ви сложи в цигарената си кутия. :):)):))) Това трето.
Четвърто: В корпорацията аз работя от доста години и съм постигнала определено кариерно развитие, което смея да кажа, че ме прави ценен кадър за нея. :) Доста ценен кадър. :)
Но и тук, ВВ, ти реагираш чисто комунистически.
Ето как: Преди години имаше атестация и аз исках да заема по-висока длъжност. Да не съм шефче на 50 човека, а на 250. :) Дали вече съм или не съм, това е без значение (може и на доста повече да съм:):)))). Тогава Ж без да ме попита беше говорил с един от големите клечки. :) И не да ходатайства разбира се, а само 'и беше казал, че нсъм човек, на когото може да се има доверие, че ще се справи и то отлично. Сори, не си правя реклама, пресъздавам едното изречение, което Ж в приятелски разговор при друг вид среща с тази клечкабеше казал.
Отговорът 'и е бил от рода 'Ти искаш утре да докладвам на прекият 'и ръководител, че търси протекции ли?'
Ето така работят хората в сериозните корпорации, ВВ. Може да си изгубиш работата само, защото твоят най близък приятел казва едно единствено изречение на близък свой приятел, явяваща се голяма клечка в същата тази компания, в която работя.
А ти, протекции и то от Габрово ще ми предлагаш. Смешно е бе, човеко. :) Това четвърто.

ПЕТО, НАЙ-ВАЖНОТО, че да не тръгне друга клюка: Аз в службата проблеми не съм имала заради визирания от Жоро идиот. Повтарям: не съм имала каквито и да е проблеми в службата. Просто той разбрал къде работя, и имайки моя снимка от профила, за който Ж споменава и който затова изоставих през 2013та, беше ме изчакал през офиса и проследил.
Нататък какво се е случвало не ти е нужно да знаеш, но пък бъди сигурен, че си получи 'лопатата' :):):))))

Виждаш ли, ВВ, как когато не си в час с някои неща, развинтеното ти, подклаждано от някои тъпаци от групичката ви, въображение, ти изиграва лоши шеги и ставаш за смях в очите на повтарям десетки умни хора тук, които са във всяко отношение поне малко повече от повечето от вас.

'Три пъти мери, един път режи!'
Или, ако блогово променим: 'Три пъти помисли, огледай фактите, изчакай впечатления, и тогава заемай позиция спрямо някого'.
Елементарна логика, мислене, политика на поведение.
:)
цитирай
48. cortana - Всъщност, ВВ, поздравления за ето тази мисъл:
07.05 19:08
vencivaleri1951 написа:
И моите уважения Жоро
защото можеш да съдиш много за една страна по уважението към деца, възрастни и болни...:)

Прочети този постинг на Жоро и ще ти стане ясно, че негативното му отношение е към руските политици и олигарси, а не към руския народ и особено пък талантливите руснаци.
http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2017/12/20/ima-talanti-koito-sa-quot-celunati-ot-bog-quot.1583890
Обърни внимание в коментарите как говори с Копукова например в защита на именно руско детенце с уникален талант и глас.
След това виж как прави изричен постинг, под който прочети думите му в 12ти и особено 15ти коментар.
И после искам да ми покажеш един подобен коментар на Кофичко, когото харесваш и заради когото се конфронтира с Жоро и едно място, на което проличава, че когато Кофичко слуша музика, го е еня и за съдбата на изпълнителя. Че показва душевността на този, когото ти определи като какъв ли не, без дори да познаваш виртуалната му същност, камо ли реалната.
После, ВВ, зачети техническите му постинги в самото начало, оставени все пак от него, защото десетки са деактивирани.
Прочети разказчето за Михаил и Микаела.
И когато се върнеш тук, честно кажи: 'Черният предатор е готин тип, а Жоро е просто въздухар'.
Ако не можеш да го кажеш, не се извинявай на Жоро. Просто спри да се мериш с него, защото му отстъпваш във всяко едно отношение, касаещо най-малкото човещина и професионализъм.

А накрая, защото явно и това си изпуснал, се посмей с начина да ви се присмее незлобливо и шегаджийски в първи коментар ето тук
http://vencivaleri1951.blog.bg/politika/2010/07/03/zashto-li-si-napravih-blog.571395
показвайки на Кофичко, че ако иска, може да направи така, че Гугъл да не открива това, което пише и да плагиатства на воля, без да го хване никой никога.
Ето това е Жоро.
А ти, ВВ? Ти кой си?
Прочети си целия първи постинг и си отговори за себе си.

Корти
цитирай
49. 1997 - Простете пропуска
07.05 19:38
angpiskova написа:
1997-мия - моят трети минусчия:)

Не ви честитих своевременно рождения ден.
Ама тук никой не мисли за вас както ние.
ЧРД! Съжалявам за закъснението.
цитирай
50. vmir - 48. cortana,
07.05 19:49
ВВ1951 ми се разкри като леке от най-ниска проба. След чутовните му претенции на всезнайко, падна до там да повтаря по мой адрес доказани с факти от мен констатации за негови полюции. За да окуражи подлеца Мърляч68 в полюциите "ала ВВ1951". Ми съберете се и мастурбирайте заедно, бре мераклии. Току виж сте измислили нещо по-умно или мъжко. Баси путьовците...
цитирай
51. leonleonovpom2 - Поздрави, Ангелина!
07.05 20:19
Със закъснение разбрах ,че имаш рожден ден!
И със съответното извинение те поздравявам и ти пожелавам здраве и успех!!!!

На политически теми съм се зарекъл да не взимам отношение
Не ,ме не мога! Каквото имам и мога в тази област, ще изненада мнозина - Да не кажа всички! Друга е причината

Въздържах се също и от присъствието на някои тука, без квалификации, с които не желая да деля мегдан! За да не прозвучи двусмислено, които ми посвещават постинги, които пък не си правя труда и да чета-вече! Заради долното им ниво! Което те считат за върховно!

Вината за днешна Русия, от историческа гледна точка е в нас!
Защото ако сме били единни и обединени, каквито и сега не сме, тази необятна страна щеше да се казва България Да, те ни са наследници и на който не е ясно, ще обясня защо! Но няма да насилвам никой да го приема, просто като мнение
Жалкото у,че не сме си направили изводи от нашите грешки А който не се учи от историческите си грешки, учи чужди...истории! както и ние в момента!

Хубава вечер, Ангелина!
цитирай
52. dolce - Ей пак
07.05 23:32
Ей пак си на поста си. Браво! Чудя се само едно. Вдигнаха ли хонорара за изопачаване на ИСТИНАТА. Щото тя ИСТИНАТА не мълчи , рано или късно лъсва гола и се вижда цялата. И тогава лъсва лицемерието и финансовите изгоди на нейните хулители.
цитирай
53. angpiskova - Ей пак си на поста си. Браво! Чудя се ...
08.05 01:07
dolce написа:
Ей пак си на поста си. Браво! Чудя се само едно. Вдигнаха ли хонорара за изопачаване на ИСТИНАТА. Щото тя ИСТИНАТА не мълчи , рано или късно лъсва гола и се вижда цялата. И тогава лъсва лицемерието и финансовите изгоди на нейните хулители.

Тук съм и още как!И нито за миг не забравям тези, които се опитват да я изнасилват чрез заплахи. Всяко нещо с времето си.
цитирай
54. starforlife - Не знаех и все още не зная кога ти е бил РД, но на патерица: Жива и здрава и все напред и нагоре.
08.05 13:53
И нещо "важно" като дуплика към определени педалски подвятания от страна на русофилистиците:
Пискова ме хареса като блогър преди повече от два месеца, нали така?
От тогава не зная колко постинга е написала, защото не следя, но фактите са:
- Няма "гочене" (както Кофичко се опитва да вменява, че помпя и аз). Само вчера се поебавах с тях като праснах 19 хиляди "прочита" с три клика и то от смартфон.
Същата липса на помпане има и при Гети.
При Колев38 също.
Тоест: Ние не играем нечестно както Кофичкоподобните!
- Няма зачестири коментари от моя страна.
Отново при същите тези блогъри, споменати по-горе.
Тоест: Ние не приемаме присъствието си тук като някаква мисия, а просто комуникираме, без насилствени методи за раздуване.

Да продължавам ли?
Няма смисъл: За тук, в блог.бг, и това е повече от достатъчно.

Още веднъж, Анджи: Честит РД на патерица и всичко най-.
цитирай
55. angpiskova - Жоре,
08.05 18:48
благодаря! Така се случи, че баш на РД-то ми тичах от едно събитие на друго. Но пък не мога да се оплача от липса на внимание - и във ФБ, и по телефона.
И, да, мога да потвърдя думите ти. Преди време Фараона бе обвиняван, че ни помпи. А той просто споделяше наши линкове в мрежите, които е развил. Очевидно материалите ни представляваха интерес и това ги качваше нагоре. Но как да обясниш логично на хора с порочно мислене, че в случая няма измама?
Поздрави!
цитирай
56. radostinalassa - leonleonovpom2
12.05 20:55
Аз споделям твоето мнение за историята. Трябва да ми обясниш по - подробно.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: angpiskova
Категория: Политика
Прочетен: 1319171
Постинги: 618
Коментари: 13552
Гласове: 29616
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Май, 2018  
ПВСЧПСН
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031