Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.04 13:36 - Борба с онлайн дезинформацията - това, което Европейската комисия реши
Автор: angpiskova Категория: Политика   
Прочетен: 1165 Коментари: 60 Гласове:
15

Последна промяна: 28.04 14:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Това е продължение на вчерашния ми постинг. Той представлява допълване и уточнение на мерките, които Европейската комисия предприема срещу фалшивите новини, за които възприе по-коректния термин "онлайн дезинформация". Текстът е взет от страницата на Еврокомисията със съкращения. Ето оригиналът:

http://europa.eu/rapid/press-release_IP-18-3370_en.htm
 


   Комисията предлага мерки за борба с онлайн дезинформацията, включващи единен за ЕС кодекс за поведение във връзка с дезинформацията, подкрепа за независима мрежа на проверителите на факти, както и редица действия за насърчаване на качествената журналистика и медийната грамотност. Неотдавнашните разкрития относно Facebook и Cambridge Analytica, показващи как точно може да бъде злоупотребявано с лични данни по време на избори, са своевременно напомняне за необходимостта от допълнителни мерки за гарантиране на устойчивите демократични процеси.
    Въз основа на независимия доклад, публикуван през март 2018 г. от експертната група на високо равнище относно онлайн дезинформацията, както и на по-широките консултации, проведени през последните шест месеца, Комисията определя дезинформацията като „доказуемо невярна или подвеждаща информация, която е създадена, представяна и умишлено разпространявана с цел извличане на икономическа изгода или въвеждане на обществеността в заблуждение и която може да нанесе вреди на обществото“. 83 % от участниците в последното проучване на Евробарометър смятат, че фалшивите новини представляват опасност за демокрацията. Особена тревога сред отговорилите буди умишлената дезинформация, насочена към изборни манипулации и миграционни политики. В проучването се изтъква също значението на качествените медии: анкетираните смятат традиционните медии за най-достоверен източник на новини (радиото със 70 %, телевизията с 66 %, печатните издания с 63 %). Онлайн източниците на новини и уебсайтовете с видеоматериали се ползват с най-ниско доверие — съответно средно с 26 % и 27 %.
В отговор на тези опасения и тенденции Комисията предлага редица мерки за борба с онлайн дезинформацията, сред които:
- Кодекс за поведение във връзка с дезинформацията -  като първа стъпка онлайн платформите трябва до юли да разработят и спазват общ кодекс за поведение с цел гарантиране на прозрачността при финансирането на спонсорирано съдържание, по-специално на политическа реклама, както и ограничаване на възможностите за целенасочено влияние от страна на политическата реклама и намаляване на приходите на лицата, разпространяващи дезинформация;
- Внасяне на по-голяма яснота относно функционирането на алгоритмите и създаване на възможности за външни проверки;

- Улесняване на потребителите при намирането и ползването на различни информационни източници, представящи алтернативни гледни точки;
- Въвеждане на мерки за идентифициране и закриване на фалшиви профили и за решаване на проблема с автоматичните ботове

-
Осигуряване на възможности за проверителите на факти, изследователите и публичните органи да следят непрекъснато разпространението на дезинформация онлайн
- Независима европейска мрежа на проверителите на факти, които ще налагат общи методи на работа, обменят най-добри практики и ще се стремят към постигане на възможно най-широко покритие на фактологическите поправки в целия ЕС.
- Надеждна европейска онлайн платформа срещу дезинформацията, която да подпомага мрежата на проверителите на факти и съответните университетски изследователи, като набира и анализира трансгранични данни и осигурява достъп до данни за целия ЕС
-  Повишаване на медийната грамотност - по-високото равнище на медийна грамотност ще помогне на гражданите да разкриват онлайн дезинформацията и да преценяват критично онлайн съдържанието. За тази цел Комисията ще насърчава проверителите на факти и сдруженията на граждани да предоставят образователни материали на училищата и преподавателите и ще организира Европейска седмица на медийната грамотност
- Подкрепа за държавите членки за гарантиране на устойчивостта на избирателните процеси срещу все по-усъвършенстваните кибернетични заплахи, включително онлайн дезинформация и кибератаки
- Насърчаване на системи за доброволна онлайн идентификация, за да се подобри проследимостта и идентифицирането на доставчиците на информация и повиши доверието и надеждността по отношение на общуването онлайн и на информацията и нейните източници
- Насърчаване на качествената и разнообразна информация: Комисията призовава държавите членки да увеличат своята подкрепа за качествената журналистика с оглед постигане на плуралистична, разнообразна и устойчива медийна среда.
  В своето писмо за определяне на ресора от май 2017 г председателят на Европейската комисия Жан-Клод Юнкер възложи на комисаря по въпросите на цифровата икономика и цифровото общество Мария Габриел да очертае предизвикателствата за нашата демокрация, свързани с дезинформацията в онлайн платформите, както и да подготви подходящ отговор на ЕС на тези предизвикателства. През февруари 2018 г. Комисията прие списък с препоръки с оглед на предстоящите през 2019 г. избори за Европейски парламент и призовава: „компетентните национални органи […] да набележат, въз основа на опита на държавите членки, най-добри практики за идентифицирането, ограничаването и управлението на рисковете за изборния процес, произтичащи от кибератаки и дезинформация.“ Експертната група на високо равнище по въпросите на фалшивите новини препоръча на Комисията да започне борба срещу онлайн дезинформацията. Заключенията и препоръките на групата бяха публикувани на 12 март 2018 г. Борбата, която Европейският съюз води срещу дезинформацията, датира още преди тези инициативи: с решение на Европейския съвет от март 2015 г. под ръководството на върховния представител/заместник-председател Могерини бе създадена оперативна група за стратегическа комуникация с Източното съседство „за противодействие на текущите кампании за дезинформация от страна на Русия“. Оперативната група действа от септември 2015 г. в рамките на Европейската служба за външна дейност, като ефективно разпространява информация за политиките на ЕС по отношение на неговите източни съседи; укрепване на общата медийна среда в съседните източни държави, включително оказване на подкрепа за свободата на медиите и подпомагане на независимите медии; и подобряване на капацитета на ЕС за прогнозиране, реагиране и повишаване на осведомеността относно прокремълските дейности по дезинформация.



Гласувай:
22
7



1. angpiskova - Минусът
28.04 14:25
е от този профил:

14:22 - andrei

Разбирам, че никак не ви се иска да ви извадят на светло, защото умира бизнесът ви да клеветите неудобния опонент. Но ще стане:)
цитирай
2. angpiskova - Вторият
28.04 14:28
минус е от още един дезинформатор

14:24 - tropik
цитирай
3. angpiskova - Между
28.04 14:37
другото, може би не е зле да се помисли за проследяването на произхода на парите във връзка със съзнателното разпространяване на дезинформация. Биха излезли доста интересни неща:)
цитирай
4. barin - Плюсът е от мен, Ангелина. Напис...
28.04 15:45
Плюсът е от мен, Ангелина. Написаното отговаря на истината. Напоследък има много дезинформация и заблуждаваща информация за събитията. Представят се едностранчиво.
Поздрави!
цитирай
5. angpiskova - Благодаря, Барин!
28.04 15:53
Съгласна съм. По-страшното обаче в случая е, че се изкривяват фактите. В този смисъл действията на Комисията са не само в правилната посока, но дори и закъснели. Доста даже.
цитирай
6. angpiskova - Третият минус,
28.04 21:17
вероятно е от този профил:

17:48 - merlin68

Също фейк, който има право на притесненията си:)
цитирай
7. starforlife - Със съдържанието на постинга съм в съгласие, но с част от коментарите не съм.
28.04 21:29
Например с това в 6-ти, че въпросният бил фейк и имал основание да се притеснява.
Първо - той не е фейк, а един обикновен дърдорко, който дори за компютри седна да пише, за да се доказва пред мен (Представяш ли си?) и стана за смях. Със съжденията за външния дълг също. Преди време с пълните дивотии по отношение на биткойна също.
Въобще: Професор излиза, че е по всичкология, само където пише пълни глупости.
Второ - никой тук няма от какво да се притеснява, защото блог.бг е една пустош.
Нима има още наивници, които да не знаят, че тук сме останали 200-250 откачалки?
В този ред на мисли: Блог.бг не представлява какъвто и да е интерес за каквато и да е инстанция или... дори за самият "капитан Грант", включително и неговият руски вариант.

И хич да не ти пука какво говорят за теб мишоците.
Един мъж, който си позволява на гърба на нормална жена да избива комплекси, само защото й завижда за това, което той никога няма да бъде - просто не трябва да му обръщаш внимание.
Остави ги да плуват така, както знаеш, че канализацията е пълна с плъхове, но това не вгорчава обстановката ти на повърхността.
цитирай
8. angpiskova - Жоро,
28.04 21:38
за мен фейк до голяма степен е въздух под налягане - така, както го определяш ти. Може би говорим за едно и също нещо с различни понятия.
По другата част - нека не бъдем наивни. Може би си прав, че активните потребители са толкова, но този блог попада в търсачките. Така че от тази гледна точка би преставлявал интерес заради разпространението на невярна информация. А тя тук е в изобилие.
За другото - нека си говорят:)
цитирай
9. starforlife - ~ 8. angpiskova
28.04 21:51
Ти не ме разбра.
Това, че не е фейк беше шега.
Фейк е естествено.
Трол също.
Но не това е същественото в случая, а по-скоро казаното от мен.
Защото това са хора, които просто задоволяват емоционални липси, а не са целенасочени и организирани глупаци.

Попада-попада, ама ако не заиграя търсачките. ха ха ха

Не видя ли в последния ми постинг как Какин Кофичко стана за смях пред тези, които знаят поне част от номерата ми?
Утре този постинг ще го повторя.
И хем ще видиш как се забавлявам понякога с този тип микроцефали - хем ще се кокориш как един нищо и никакъв си Стар - може да ебава именно търсачките както му скимне.
ха ха ха
цитирай
10. angpiskova - Добре, Жоро,
28.04 21:54
разбрахме се:)
Само че пък аз да те попитам защо чак утре? Пускай веднага, не ги жали! Те не заслужават да им даваш възможността да поемат дъх след всичко, което изляха тук срещу кадърни хора и продължават да леят.
цитирай
11. starforlife - ~ 10. angpiskova
28.04 22:09
Много просто.
Колкото и малко хора да останаха тук
( Може да скибаш 13-ти и 14-ти мои коментари при Приятелката ми ДжамбуреХанъм - ха ха ха. Ето линк: http://musicgirl81.blog.bg/muzika/2016/07/19/reshenie-kak-da-niama-smisyl-da-vi-pompiat-postingite-i-te-n.1465652 )
ако го пусна сега - събота и неделя е хептен мъртвило.
Друго си е да го пусна утре към 19 часа например.
Така до сутринта все пак ще е понатрупало рейтинг (не, че не мога да го пратя с един ритник от 10 хил. "прочита" веднага на "първа"...) и в понеделник вече ще е на "втора" (а, ако КретенКакинКофичко не напомпа други само и само да не се добере до глупендерската "първа" - къдете хей сега ще те пратя - ха ха ха) и ще бъде прочетен от повече блогъри.
Ще се радвам да бъде прочетено от повече блогъри, защото ще си е чисто унижение за КакинКофичко.
За посредствеността му.
За голословността му.
За немъжествеността му.
...

Та хей такива ми ти работи.

(Следва лек "ритник". Колкото да им се изплезиш на "първа" ха ха ха)
цитирай
12. angpiskova - Добре, ти
28.04 22:11
си знаеш.
Вдигам чаша леко шапанизирано италианско розе за теб и Корти:)

Да, ритника го усетих:)
Не че това има значение за мен, де...
цитирай
13. starforlife - АЗ ПУСНАХ САМО 400 "ПРОЧИТА" НА ТОЗИ ПОСТИНГ!
28.04 22:21
НЕКА ТОЗИ БЛОГЪР, КОЙТО Е СЪГЛАСЕН КАКИН КОФИЧКО (така е новият прякор на кретен-блеки) ДА ПОМПА ЦЯЛАТА СИ ДРУЖИНКА ВСЕКИ ПЪТ И ТО ОТ ГОДИНИ, А АЗ ДА НЕ МОГА ДА СЕ "ИЗГАВРЯ" С ГРУПИЧКАТА МУ СЕГА - ДА МЕ УПРЕКНЕ ДЕ!

Но мен, ако питате (на вас, блогъри, говоря) - по-добре се изкажете по въпроса, защото средата си я правите вие, потребителите.
Ние, Програмистите, просто кодим.
Но пък понякога ви и учим как да видите, че да кажем постингът на икономиста освен, че не заслужава "първа" и е там по нечестен - съдържа лъжа и то не за първи път.

Тоест: Тепърва ще ви покажа комплекси по начин, който да разберете що за "личности" ви се надуват като балони в тръни (тоест: без покритие), подигравайки се с чисто човешкото чувство за емпатия.
И ще го направя с полезност като чисто компютърно Познание - най-сладкия дар: Истината, поднесена от позицията на Интелекта и съдържаща полезност освен информативност.

Аз казах!

Г. Стоименов
цитирай
14. angpiskova - Да,
28.04 22:25
аз имам принцип да не влизам в определени блогове и цитираният от теб е един от тях. Виждам заглавието и предполагам, че въпросният изтъква пак някакво свое развлечение, а това си е чиста комплексарщина. Аз лично, ако трябва да се похваля с нещо такова, бих показала театрите, които съм посетила тук.
Но..въпрос на ценностна система, както се казва:)
цитирай
15. predatorka - :)))))
28.04 22:34
17:48 - merlin68

Също фейк, който има право на притесненията си:)
цитирай
16. starforlife - ~ 14. angpiskova
28.04 22:35
О, аз също много-много рядко отварям някои.
Но е факт, че почти винаги когато отворя, уж фриволността, която трябва да демонстрира постинга - поне за мен като смея да твърдя човек с доста висока интелигентност, съчетана с компютърни умения и дедуктивна логика, тренирана по различни стечения на обстоятелствата - виждам зад уж въпросната фриволност едни плоски лъжи, които дори и безобидни по принцип - си остават лъжи.

Еее, как тогава да се съглася с ВВ, който ми разтяга там едни локуми и си мисли, че те биха минали дори пред малкия ми син?
Как?
цитирай
17. predatorka - 6++++++....Master ставаш все по-добър
28.04 22:36
Познание - най-сладкия дар: Истината, поднесена от позицията на Интелекта и съдържаща полезност освен информативност.

Аз казах!

Г. Стоименов
цитирай
18. angpiskova - Аха...
28.04 22:37
зад многословието на ВВ се крие простичък опит опонента да бъде оплетен в лъжи. Прави се така, че океанът от думи да те залее и остави ококорен:)
цитирай
19. angpiskova - НЕКА ТОЗИ БЛОГЪР, КОЙТО Е СЪГЛАСЕН ...
28.04 22:44
starforlife написа:
НЕКА ТОЗИ БЛОГЪР, КОЙТО Е СЪГЛАСЕН КАКИН КОФИЧКО (така е новият прякор на кретен-блеки) ДА ПОМПА ЦЯЛАТА СИ ДРУЖИНКА ВСЕКИ ПЪТ И ТО ОТ ГОДИНИ, А АЗ ДА НЕ МОГА ДА СЕ "ИЗГАВРЯ" С ГРУПИЧКАТА МУ СЕГА - ДА МЕ УПРЕКНЕ ДЕ!

Но мен, ако питате (на вас, блогъри, говоря) - по-добре се изкажете по въпроса, защото средата си я правите вие, потребителите.
Ние, Програмистите, просто кодим.
Но пък понякога ви и учим как да видите, че да кажем постингът на икономиста освен, че не заслужава "първа" и е там по нечестен - съдържа лъжа и то не за първи път.

Тоест: Тепърва ще ви покажа комплекси по начин, който да разберете що за "личности" ви се надуват като балони в тръни (тоест: без покритие), подигравайки се с чисто човешкото чувство за емпатия.
И ще го направя с полезност като чисто компютърно Познание - най-сладкия дар: Истината, поднесена от позицията на Интелекта и съдържаща полезност освен информативност.

Аз казах!

Г. Стоименов


Да кажа за поредния милионен път, че за блоговото дередже не са толкова виновни троловете, колкото огромната част от потребителите, които им търпят номерата.
цитирай
20. troina - 19. angpiskova - НЕКА ТОЗИ БЛОГЪР, КОЙТО Е СЪГЛАСЕН .
28.04 22:49
/Да кажа за поредния милионен път, че за блоговото дередже не са толкова виновни троловете, колкото огромната част от потребителите, които им търпят номерата./

Тук се подписвам с две ръце и десет пръста
Поздравявам те..
Юлия
цитирай
21. angpiskova - /Да кажа за поредния милионен път, ...
28.04 22:52
troina написа:
/Да кажа за поредния милионен път, че за блоговото дередже не са толкова виновни троловете, колкото огромната част от потребителите, които им търпят номерата./

Тук се подписвам с две ръце и десет пръста
Поздравявам те..
Юлия

Благодаря:)
цитирай
22. starforlife - И да не забравя нещо да ти препоръчам:
28.04 22:57
Оправдавам правото на хората с рестрикция да държат на чистотата около себе си.
Самият аз в реала съм доста уважаващ и държащ на чистотата (както чисто заобикалящата ме като обстановка - така и на чисто емоционалната).

Но тук и сега ще ти препоръчам да допускаш всички коментари.
На тези, кофичкоподобните, ако решиш - прави се, че ги няма и не им отговаряй.
Аз ще ги поемам, че да им обяснявам къде зимуват раците.
ха ха ха
цитирай
23. angpiskova - Добре,
28.04 22:59
ще те послушам. Свалям модерацията - засега.
цитирай
24. angpiskova - 4-ти минус
28.04 23:01
22:53 - lexparsy

Надявам се да се мотивира. Аз се постарах да проведа с него нормален разговор в предишния ми постинг.
цитирай
25. cortana - :):):)
28.04 23:05
starforlife написа:
На тези, кофичкоподобните, ако решиш - прави се, че ги няма и не им отговаряй.
Аз ще ги поемам, че да им обяснявам къде зимуват раците.
ха ха ха
А как ще го правиш?
Интелектуално или с гегата? :):):)))))
цитирай
26. angpiskova - На тези, кофичкоподобните, ако ...
28.04 23:06
cortana написа:
starforlife написа:
На тези, кофичкоподобните, ако решиш - прави се, че ги няма и не им отговаряй.
Аз ще ги поемам, че да им обяснявам къде зимуват раците.
ха ха ха
А как ще го правиш?
Интелектуално или с гегата? :):):)))))


Неговата гега е интелектуална:)
цитирай
27. cortana - :)
28.04 23:07
angpiskova написа:
Вдигам чаша леко шапанизирано италианско розе за теб и Корти:)
Пияници такива! Ще ме развалите значи! :):):)))))
цитирай
28. angpiskova - Вдигам чаша леко шапанизирано и...
28.04 23:09
cortana написа:
angpiskova написа:
Вдигам чаша леко шапанизирано италианско розе за теб и Корти:)
Пияници такива! Ще ме развалите значи! :):):)))))

Съжалявам само, че не можем да го споделим в момента. Наистина си го бива:)
Истината обаче е, че голямата работа в Белгия са бирата и шоколада. Имам предвид тяхното производство. Минете ли насам, на всяка цена ще ви почерпя и с едното, и с другото, ако се обадите.
цитирай
29. getmans1 - Тъй значи, а? Заради едните Ев...
28.04 23:13
Тъй значи, а?
Заради едните Европейски ценности сега трвбва да го наричаме "Кофичко" :(, че кво му беше лошото на "ЧеПърдалото" след като казва всичко!?
цитирай
30. angpiskova - Все пак
28.04 23:16
нека се върнем към темата, защото е важна. Ако другите представляват интерес, то е, защото разнасят деизнформация.
Аз лично съм против регулаторните мерки, ако ще се стига до забрана на сайтове. Но подкрепям с две ръце създаването на мрежа на проверителите, за да има къде хората да си сверят часовниците.
И когато един сайт бива тотално подминаван, защото не може да му се вярва, това вече означава нещо. Освен ако не се отърве навреме от тези, които го дърпат надолу.
цитирай
31. vencivaleri1951 - Прочетох нещо и не мога да разбера фейк ли е или не
28.04 23:28
Прочетох, че председателят на Еврокомисията казал , че Путин му е приятел от много години и че Сигурността на Европа е немислима без Русия. Че Русия в никакъв сучаи не е това което казва Барак Обама за нея - регионален играч, а е важен играч в международните отношения.
И ако случайно тези думи/по смисъл/ са изречени:), не разбирам мълчанието в медиите.
цитирай
32. angpiskova - Прочетох, че председателят на Е...
28.04 23:32
vencivaleri1951 написа:
Прочетох, че председателят на Еврокомисията казал , че Путин му е приятел от много години и че Сигурността на Европа е немислима без Русия. Че Русия в никакъв сучаи не е това което казва Барак Обама за нея - регионален играч, а е важен играч в международните отношения.
И ако случайно тези думи/по смисъл/ са изречени:), не разбирам мълчанието в медиите.


Не е фейк, а интервю, дадено за "Политико". Защо го казва и какво стои зад думите му, предстои да се изясни. Моята версия е, че е свързано с Кореите - така, както Тръмп изведнъж направи реверанс на Ким Чен Ун. А в случая става дума за многостранна дипломация.
цитирай
33. starforlife - Ето това ти препоръчвам да не го правиш!
28.04 23:37
angpiskova написа:
4-ти минус
22:53 - lexparsy

Надявам се да се мотивира. Аз се постарах да проведа с него нормален разговор в предишния ми постинг.

Четеш ме отскоро и не си чела когато дадох някои разяснения за гласуването въобще.
В момента въпросния може да го набеждаваш (както и по-горните) неоснователно.

Да ти поясня:
Има едно нещо, което се нарича прокси-сървър.
Има едни програми, които могат да позволят дори на некомпютърджия да се скрие зад прокси.
Това е единият от начините да лъжеш системата (и то не, че няма превенция - о, има, но домакините не я прилагат изрично) и да може да гласуваш с помощта на повече от един НИК.
Тоест: Тук гласуването за даден постинг се отраничава по два начина:
1-ви: По НИК - тоест, за един и същи постинг не може да се гласува два пъти от един и същи НИК.
2-ри: По IP - тоест, от едно и също АйПи не може да се гласува два пъти за един и същи постинг.
Проксито позволява "промяна" на АйПи-то ти и при условие, че имаш повече НИК-ове - вече може да гласуваш за даден постинг повече пъти.
Сега: При използването на този процес ("скриването" зад прокси на АйПи-то - кавичките са, защото скриването е само и единствено за локалните домейни - от Регионалния център, обслужващ дадения географски определен сегмент на Интернет в глобален мащаб не може да се скриеш, най-малкото защото се генерират логове освен за МАС-адреса, също така и определени мета-данни, които ще засегна бегло когато покажа как икономиста тук ви послъгва)...
Та: Когато си скрил АйПи адреса си зад прокси, в 90% от случаите ставаш "невидим" за статистиката на локалните домейни.
Какво МОЖЕ да се получи?
Понеже си пиеш виното и си нямаш друга работа - ти следиш логовете на статистиката на блога си.
В 23:00 часа имаш 5 плюса и нито един минус.
Последният ти потребител е от 22:58 и е с НИК ХхХ.
В 23:02 установяваш, че имаш вече минус и виждаш, че в статиката ти се кипри НИК YyY, посетил те в 23:01.
Набеждаваш го, че той е минетч... опаа - минусчията, а ТОВА МОЖЕ ДА НЕ Е ТАКА!
А може да не е така, просто защото в периода от 22:58 да 23:02 може някой скрит зад прокси (и останал невидим за статистиката ти) да е сложил минуса, а не въпросния YyY.

Стана ли ясно?


Накратко и просто, за да е разбираемо обясненото от мен, има отношение и към самия ти постинг.
В частта си, че Регионалните центрове, които се грижат за това да го има въобще това нещо Интернет, генерират и съхраняват 6 месеца въпросните логове за МАС-адресите на устройствата, генерирали даден ресурс (тук: постинг, коментар - дори и анонинем де а), както и по-сложните и с изключителна "трудност" за клониране мета-данни.

Тоест: Сурвактар тук си мисли, че се е скрил зад Тор и е невидим, но това е пълна химера.
Проверката на МАС-адреса на даден коментар, при оторизиран достъп естествено (Който може пък и да имам аз за нашия Регионален център - казва ли ти някой?) е въпрос на минути.
След това е лесно:
Проверка в регистъра на локалния Интернет даставчик.
От там, въз основа на сключения договор - установяване адреса по местоживеене на потребителя.
И при висока степен на нарушение - не ДАНС, икономисте, а звено "Кибер престъпления" към ГДБОП, въз основа на прокурорска заповед по образец (ДАНС за нейните си нужди си има прокуратура в самата структура), влизат в имота на нарушителя, изземват абсолютно цялата налична техника (включително микровълновата печка - не се шегувам) и...

така!
цитирай
34. angpiskova - Добре,
28.04 23:40
последният може и да съм набедила. Но за първите двама съм ПОВЕЧЕ ОТ СИГУРНА. Имам сериозните основания да го твърдя.
цитирай
35. starforlife - ~ 34. angpiskova
28.04 23:50
Имаш ги принципно, да.
Познавайки евентуално изявите на профилите.
Аз не твърдя, че си сгрешила и за третия.
Просто ти разясних.

А по допирателната - дадох малко информативно Познание на всички четящи.


ВСЪЩНОСТ, ДА ДАМ МАЛКО И ЗА НЕЖЕЛАНИЯ СЛУЧАЙ:
Логнали сте се в блог.бг от мобилен телефон (мобилно устройство - таблет например)...
Движите се...
АйПито ви е (по принцип) динамично и се сменя "от само себе си".
Тоест: В 23:00 часа вие сте излъчили коментар и той ви е излязал из зад НИК-а си ви.
Започвате да пишете нов, но се движите (последното НЕ е задължително да е факт - мрежата може да ви смени АйПи-то и без да се движите и реално да ви "поема" друга нейна клетка)...
Излъчвате го в 23:05, но той, коментарът ви, ви излиза анонимен просто, защото АйПи-то ви се е променило БЕЗ ВИЕ ДА СТЕ ГО ЖЕЛАЛИ И ПРОВОКИРАЛИ.

Какво можете да направите, ако държите "да сте си вие"?

Отваряте веднага секция "Моите коментари".
Там ЩЕ ВИДИТЕ ПОСЛЕДНИТЕ АНОНИМНИ ТАКИВА и принципно последният (ако някой не е генерирал току що след вас друг) е вашият.
Активирате "редактирай", маркирате и копирате в clipboard (пояснявал съм какво е) текста на коментара си. Заглавието НЕ ви е изтрябвало, но го прочитате, за да можете да го "интерпретирате".
Връщате стъпка назад и с "Изтриване" изтривате коментара.
Излизате от профила си и се логвате отново.
Бързичко (особено, ако се движите) отивате там, където искате да оставите коментара нормално.
В полето за заглавие започвнате да пишете заглавието и то ви се дава наготово. Избирате го.
В полето за тяло на коментара - извиквате съдържанието на clipboard.
Публикувате.
При условие, че не ви се е сменил евентуално IP-адреса - коментарът ви ще си е вече нормален.
Затова реално го правите описаното по-горе сърчено.

Та така!
(ви снесе малко глупотевина била-охранителя, дето нищо не разбира от тая пуста материя)
цитирай
36. getmans1 - . . . Умирам да си имам "прок...
29.04 00:20
... Умирам да си имам "прокси" ама не знам как да си го направя, все пак не е просто като ч...... на пример. Поне за мен е "сложно" силата ми е дригаде.


starforlife написа:
Имаш ги принципно, да.
Познавайки изявите на профилите.
Аз не твърдя, че си сгрешила и за третия.
Просто ти разясних.

А по допирателната - дадох малко информативно Познание на всички четящи.


ВСЪЩНОСТ, ДА ДАМ МАЛКО И ЗА НЕЖЕЛАТЕЛНИЯ СЛУЧАЙ:
Логнали сте се в блог.бг от мобилен телефон...
Движите се...
АйПито ви е (по принцип) динамично и се сменя "от само себе си".
Тоест: В 23:00 часа вие сте излъчили коментар и той ви е излязал из зад НИК-а си ви.
Започвате да пишете нов, но се движите (последното НЕ е задължително да е факт - мрежата може да ви смени АйПи-то и без да се движите и реално да ви "поема" друга клетка на доставчика)...
Излъчвате го в 23:05, но той ви излиза анонимен, просто, защото АйПи-то ви се е променило БЕЗ ВИЕ ДА СТЕ ГО ЖЕЛАЛИ И ПРОВОКИРАЛИ.

Какво можете да направите, ако държите "да сте си вие"?
Отваряте веднага секция "Моите коментари".
Там ЩЕ ВИДИТЕ ПОСЛЕДНИТЕ АНОНИМНИ ТАКИВА и принципно последният (ако някой не е генерирал току що след вас друг) е вашият.
Активирате "редактирай", маркирате и копирате в clipboard (пояснявал съм какво е) текста на коментара си. Заглавието НЕ ви е изтрябвало, но го прочитате, за да можете да го "повторите".
С "Изтриване" - изтривате коментара.
Излизате от профила си и се логвате отново.
Бързичко (особено, ако се движите) отивате там, където искате да оставите коментара си и то нормално.
В полето за заглавие започвнате да пишете заглавието и то ви се дава наготово. Избирате го.
В полето за тяло на коментара - извиквате съдържанието на clipboard.
Публикувате.
При условие, че не ви е сменен евентуално IP-адреса - коментарът ви ще си е вече нормален.
Затова реално го правите описаното по-горе сърчено.

Та така!
(ви снесе малко глупотевина била-охранителя, дето нищо не разбира от тая пуста материя)

цитирай
37. starforlife - ~ 36. getmans1
29.04 00:33
Гети,
след като същия този Кофичко, който не знае откъде се яде и откъде се се~е - можа да се изфука преди години с нещо, което аз като виден била-охранинел съм можел още тогава, когато той дори компютър не е имал - та сега помпането го могат половината блогъри...
Защо аз да не науча теб на някои мурафети, чрез които да им еб~ваш мамата на кретен-идиотите и да си набият в тъпите кратуни, че това, че се правиш тук - не означава, че си глупав както те си мислят?

И понеже при мен ти дадох отговор за трътките и бирата...
От сега заявявам, че тогава... Примлясквайки блажено мазни, неодооскубани трътки... И наливайки се с топла "Бритос"...
Ще те науча на неща, за които въпросните могат само да сънуват.

Аз казах!

(а бирата и трътките са от теб - ха ха ха)


ПС: Мили ми минетч... Опа, минусчии...
Описах как могат да се праскат гласове и как ЛЕВАШКИ го правите вие.
Хайде не ме карайте да показвам как мога да го правя аз, м?
Защото 65536 плюса се слагат точно за 10 секунди.
И е демонстрирано.
цитирай
38. vencivaleri1951 - Не мисля, Юнкер не е циркаджия
29.04 07:24
angpiskova написа:
vencivaleri1951 написа:
Прочетох, че председателят на Еврокомисията казал , че Путин му е приятел от много години и че Сигурността на Европа е немислима без Русия. Че Русия в никакъв сучаи не е това което казва Барак Обама за нея - регионален играч, а е важен играч в международните отношения.
И ако случайно тези думи/по смисъл/ са изречени:), не разбирам мълчанието в медиите.


Не е фейк, а интервю, дадено за "Политико". Защо го казва и какво стои зад думите му, предстои да се изясни. Моята версия е, че е свързано с Кореите - така, както Тръмп изведнъж направи реверанс на Ким Чен Ун. А в случая става дума за многостранна дипломация.

, а и никога не съм прочел или чул да говори за руския президент непочтително. Мисля си , че по скоро е обръщение към Щатите, защото нали скоро изтича гратисния период за митата с металите, а и натиска им към Европа да ограничат потребелението на руски енергоносители за сметка на американски-по скъпи, по несигурни, но за това пък съюзнически:) С усета си на счетоводител усещам, че има напрежение в системата. Меркел съвсем пестеливо/брой на експулсирани дипломати/ подкрепи британците, но същевременно даде зелена линия за втора северна тръба, а австрийците въобще не реагираха на призива за единство -те нали също са сред инвеститорите на тръбата. Знаех , че не е фейк-чух го по френски канал и се питам дали ние/ официалните хора/ за кой ли път не ни "гони " синдрома на пинчера-да лаем голямо куче, докато то с другите голями си " припикават" териториите/
Имам предвид изказванията на външния минитър, бившия президент, Цветанов.
Ако пък са си разпределили персонажите и от там разностранното говорене, пак за кой ли път влизаме като "хитрата сврака с двата крака" или " сядаме между двата стола"
цитирай
39. alhimik1 - 6+ и от мен
29.04 07:27
Док :)
цитирай
40. cortana - Добро утро. :)
29.04 08:06
starforlife написа:
...
Описах как могат да се праскат гласове и как ЛЕВАШКИ го правите вие.
Хайде не ме карайте да показвам как мога да го правя аз, м?
Защото 65536 плюса се слагат точно за 10 секунди.
Не можееш, не можееш. :))))))
Това само аз го мога. :)))))
цитирай
41. cortana - 38. vencivaleri1951
29.04 08:13
ВВ стига с тази Русия, този Путин бе, човеко.
Не ни интересува този лилипут и приятелствата му или не.
Темата е борба с дезинформацията и е чисто информативна, а не е Русия, Путин, газ и прочие.
Един път не те видях да говориш стегнато по темата, все изливаш някакво море от думи встрани.
Или започваш все пак по темата и след това леко преминаваш към 'аз пък, ако знаете къде учих, къде работих, какви художници съм съзерцавал...'
Ами аз съм завършила източни култури в Германия. Да тръгна ли сега на немски (или английски, а на добро ниво вече и испански) да говоря за индийската литература например и как ведите могат да бъдат приложени по отношение на фейк-новините? :))))
цитирай
42. cortana - Но пък да те поздравя все пак, ВВ.
29.04 08:14
Не намеси сакото на Жоро!
:):):)))))
цитирай
43. cortana - А сега няколко думички по темата, за да не излезе, че съм фейк. :):):)
29.04 08:20
Спомняте ли си воя на същите тези незаслужаващи да се ползват от благата на Мрежата хорица: фейкове, тролове, най-общо казано търтеи, по отношение на АСТА?
То не беше вой, не беше чудо.
Как запада им отнемал свободите, как това не било демократично и така нататък.
Пък какво стана вече няколко години след това?
Всеки вой за 3 месеца: АСТА не доведе до отнемане на демокрацията в Интернет, а само още по-добре защити правата на интелектуалните собственици.
Ето така е сега и с настоящото случващо се: прокарват се нормативи, които да защитят правото на информацията да бъде полезна за хората, а не дезинформираща.
И проблемът не е, че се прави. Проблемът на някои е по-скоро кой го прави.
Ами правят го силните бе, хора. Тези, които имат позициите да го направят.
Мисля, че при него Жоро засегна въпроса, че Интернет зависи изключително от САЩ. Ако последните решат, могат да спрат технологията и светлините да угаснат.
Естествено това няма да се случи и тук не говоря защото САЩ ги е чак толкова еня за потребителите от общ характер. Естествено, че основно ги е еня за онази огромна част от търговията и въобще бизнеса, която се осъществява в тази или благодарение на тази среда.
Но все пак преди да плюете една държава и аз не казвам, че тя няма своите античовешки проявления, трябва да се замислите какво ви дава същата. А не Русия та Русия.
На мен лично Русия не ми е дала нищо, освен досадата да слушам този или онзи, че съм била длъжна да ги уважавам за това или онова.
Докато запада ми дава: работа и то достойна, стоки и то качествени, самочувствие и то европейско.
И е естествено тази истина да има 'претенциите' да се самозащитава, след като нереализирали се кретени се опитват чрез изкривяване на информацията да вменяват неща, които не са вярни. Каквито и да са тези неща.
:)
цитирай
44. sestra - Добро утро,
29.04 09:23
Сега виждам публикацията по причина, че намирам средата тук неблагоприятна и подтискаща, пълна със злонамерени тролове и просто объркани в обстоятелствата хора. Ами време е. Отдавна беше, но всеки идващ ден е добре дошъл за справяне с дезинформацията и всичко онова, запушващо с нечистотии сайта. Надявам се някои сами да се усетят и да трансформират усилията си в разумни посоки все пак, а минусите тук наистина са явни заявки за непоправимост.
цитирай
45. angpiskova - Добро утро на всички!
29.04 10:42
Последните два коментара - на Корти и Станимира са направо в десятката!
цитирай
46. angpiskova - Хайде сега и аз
29.04 10:44
по примера на Жоро да дам малко статистика:


Последни 20 регистрирани посетителя
10:41 - ambroziia
10:14 - born
09:19 - luky
08:54 - freeoldmen
08:04 - cortana
07:21 - alhimik1
07:06 - vencivaleri1951
05:53 - barin
01:19 - lexparsy
01:02 - shambala
00:51 - lexparsy
00:39 - freeoldmen
00:32 - leonleonovpom2
00:26 - starforlife
00:24 - shtaparov
00:10 - vencivaleri1951
00:03 - getmans1
28.04 23:38 - teazar
28.04 23:21 - starforlife
28.04 23:07 - vencivaleri1951

Последни 20 гласували:
10:41 - ambroziia
05:54 - barin
00:32 - leonleonovpom2
00:24 - shtaparov
28.04 15:44 - barin
28.04 13:43 - vmir
28.04 11:28 - ikra
28.04 09:44 - ambroziia
28.04 00:20 - leonleonovpom2
27.04 20:51 - anngry
27.04 20:12 - vmir
27.04 17:16 - barin
27.04 16:58 - ikra
27.04 11:26 - alhimik1
27.04 10:36 - shtaparov
27.04 10:22 - kolevn38
27.04 09:10 - luky
27.04 09:02 - ambroziia
27.04 07:21 - defender
27.04 07:20 - sherif


Както вече казах, аз в тролски сайтове не влизам по хигиенни причини. Те обаче имат интерес към мен и такива като мен, който вече проявяват открито:)
цитирай
47. tutankhamon661 - 1. angpiskova
29.04 11:03
angpiskova написа:
Минусът е от този профил:

14:22 - andrei

Разбирам, че никак не ви се иска да ви извадят на светло, защото умира бизнесът ви да клеветите неудобния опонент. Но ще стане:)



Andrei има сериозни основания да се притеснява. Малко хора са избълвали толкова тонове помия във всички посоки, като повечето са на принципите "Една жена каза" и "Обичам да мразя". Моите наблюдения показват, че онези, които са събрали толкова много негативизъм и омраза, почти винаги са извършили едно или много неща, за които се страхуват да не получат възмездие.


цитирай
48. angpiskova - Минусът е от този профил: 1...
29.04 11:05
tutankhamon661 написа:
angpiskova написа:
Минусът е от този профил:

14:22 - andrei

Разбирам, че никак не ви се иска да ви извадят на светло, защото умира бизнесът ви да клеветите неудобния опонент. Но ще стане:)



Andrei има сериозни основания да се притеснява. Малко хора са избълвали толкова тонове помия във всички посоки, като повечето са на принципите "Една жена каза" и "Обичам да мразя". Моите наблюдения показват, че онези, които са събрали толкова много негативизъм и омраза, почти винаги са извършили едно или много неща, за които се страхуват да не получат възмездие.




Определено. Нали виждаш как това гнездо на оси подскочи от последните ми два постинга? Интересното обаче предстои - някъде към декември:)
цитирай
49. tutankhamon661 - 6. angpiskova
29.04 11:14
angpiskova написа:
Третият минус вероятно е от този профил:

17:48 - merlin68

Също фейк, който има право на притесненията си:)



Merlin68 влезе в моята графа "Зомбирани", когато видях да се възмущава, че наред с Ястребинчетата се споменава и погромът в "Св. Неделя" от 1925г. Двете са трагедии, но според него явно само първото, а второто е борба за ....... нещо си.

Винаги ме е дразнил двойният аршин.

цитирай
50. angpiskova - Третият минус вероятно е от този ...
29.04 11:21
tutankhamon661 написа:
angpiskova написа:
Третият минус вероятно е от този профил:

17:48 - merlin68

Също фейк, който има право на притесненията си:)



Merlin68 влезе в моята графа "Зомбирани", когато видях да се възмущава, че наред с Ястребинчетата се споменава и погромът в "Св. Неделя" от 1925г. Двете са трагедии, но според него явно само първото, а второто е борба за ....... нещо си.

Винаги ме е дразнил двойният аршин.



И мен. А този е явен пример за трол. Допускам, платен.
цитирай
51. angpiskova - Понеже забравих
29.04 11:24
да отговоря на един фундаментален комент по-нагоре - Венци, за пореден път ме стъписваш с логиката си! Юнкер прави четки на Путин.....заради американските мита върху алуминия и стоманата!
Човече, дай по-сериозно, а ако не можеш, просто подмини. Добронамерен съвет, нищо повече.
цитирай
52. starforlife - Добро "утро". ха ха ха
29.04 11:52
(Така де - който е ралотил до 3 часа и сега става...)

cortana написа:
Спомняте ли си воя на същите тези незаслужаващи да се ползват от благата на Мрежата хорица: фейкове, тролове, най-общо казано търтеи, по отношение на АСТА?
То не беше вой, не беше чудо.
Как запада им отнемал свободите, как това не било демократично и така нататък.
Пък какво стана вече няколко години след това?
Всеки вой за 3 месеца: АСТА не доведе до отнемане на демокрацията в Интернет, а само още по-добре защити правата на интелектуалните собственици.
Ето така е сега и с настоящото случващо се: прокарват се нормативи, които да защитят правото на информацията да бъде полезна за хората, а не дезинформираща.
И проблемът не е, че се прави. Проблемът на някои е по-скоро кой го прави.
Ами правят го силните бе, хора. Тези, които имат позициите да го направят.
Мисля, че при него Жоро засегна въпроса, че Интернет зависи изключително от САЩ. Ако последните решат, могат да спрат технологията и светлините да угаснат.
Естествено това няма да се случи и тук не говоря защото САЩ ги е чак толкова еня за потребителите от общ характер. Естествено, че основно ги е еня за онази огромна част от търговията и въобще бизнеса, която се осъществява в тази или благодарение на тази среда.
Но все пак преди да плюете една държава и аз не казвам, че тя няма своите античовешки проявления, трябва да се замислите какво ви дава същата. А не Русия та Русия.
На мен лично Русия не ми е дала нищо, освен досадата да слушам този или онзи, че съм била длъжна да ги уважавам за това или онова.
Докато запада ми дава: работа и то достойна, стоки и то качествени, самочувствие и то европейско.
И е естествено тази истина да има 'претенциите' да се самозащитава, след като нереализирали се кретени се опитват чрез изкривяване на информацията да вменяват неща, които не са вярни. Каквито и да са тези неща.
:)

На батьо Умницата!
Дай бате цуна малката кратуна. ха ха ха

Спомням си един дървен философ (от групичката на Кофичко - подземни се зове, ама не баш де - ха ха ха) как се опитваше да спори с мен по отношение на ACTA.
Той? Някакъв си там по ценз и образование, както и стихийно развитие - с мен, който технологиите са ми инжектирани във вените?
Бааси блоговите философи...
цитирай
53. starforlife - Ами да!
29.04 12:01
angpiskova написа:
Хайде сега и аз по примера на Жоро да дам малко статистика

Прозрачността е важно нещо.
Именно това плаши троловете и фейковете.

Когато му дойде времето и една в пъти по-добра платформа евентуално замени блог.бг - там статистиката ще е видна на всеослушание искаш или не.
Защото дори като виртуални "самоличности" - трябва да поемаме отговорност за действията си.
Нещо, което троловете, фейковете... как го беше казала Корти? - въобще "нереализирали се кретени" - не им се нрави, защото...

всеки знае защо.
цитирай
54. angpiskova - Хайде сега и аз по примера на Жоро да ...
29.04 12:09
starforlife написа:
angpiskova написа:
Хайде сега и аз по примера на Жоро да дам малко статистика

Прозрачността е важно нещо.
Именно това плаши троловете и фейковете.

Когато му дойде времето и една в пъти по-добра платформа евентуално замени блог.бг - там статистиката ще е видна на всеослушание искаш или не.
Защото дори като виртуални "самоличности" - трябва да поемаме отговорност за действията си.
Нещо, което троловете, фейковете... как го беше казала Корти? - въобще "нереализирали се кретени" - не им се нрави, защото...

всеки знае защо.

Да! Таласъмите бягат от светлината:)
цитирай
55. kolevn38 - Цели шест минуса:)
29.04 13:16
Все отбор юнаци с овчи калпаци :))))))))))))))))
цитирай
56. 1997 - Конкретно?
29.04 13:19
Какви конкретни случаи ви дават основание злорадо да смятате, че има основание поради толериране на дезинформация за прекратяване дейността на сайта, който продължавате да ползвате?
За злорадството, цитирам: "Блог.бг, нямате много време:)".
цитирай
57. angpiskova - Все отбор юнаци с овчи калпаци :)...
29.04 13:25
kolevn38 написа:
Все отбор юнаци с овчи калпаци :))))))))))))))))

Весела картинка:)
цитирай
58. vencivaleri1951 - Ами то
29.04 13:28
angpiskova написа:
да отговоря на един фундаментален комент по-нагоре - Венци, за пореден път ме стъписваш с логиката си! Юнкер прави четки на Путин.....заради американските мита върху алуминия и стоманата!
Човече, дай по-сериозно, а ако не можеш, просто подмини. Добронамерен съвет, нищо повече.


с теб май сериозно не може. Аз просто се опитвам да открия някаква нужда от тези "четки" според теб. Той директно казва, че президентът Обама/значи САЩ/ не е прав да смята Русия само за регионален играч. От какъв зор, ще го прави? Според мен казва следното: -Ние заради натиска от Ваша страна , за санкции срещу Русия губиме пари.Вие с митата допълнително ни "бъркате " в джоба. Ние обаче можем да разхлабим възела и да обезмислим санкциите Ви-с Русия Вашият стокообмен е нищожентам спрямо нашия. Общо взето видяхме и Меркел/за разлика от Макрон/, да не вдига страсти- Ами вие решавате господин президент, както решите и каквото решите-ние сме готови и на двата варианта. Може да не съм прав, но да бъдеш иронична , като сама нямаш отговор на думите му е малко като "томахавка" в нищото
цитирай
59. angpiskova - Какви конкретни случаи ви дават ...
29.04 13:29
1997 написа:
Какви конкретни случаи ви дават основание злорадо да смятате, че има основание поради толериране на дезинформация за прекратяване дейността на сайта, който продължавате да ползвате?
За злорадството, цитирам: "Блог.бг, нямате много време:)".


Това изказване е типичен пример как дяволът чете евангелието. Това, което казвам на сайта, е да си оправи бакиите. Може би в няколко коментара обяснявам, че съм против закриването на сайтове, ама кой да чете - такива като вас спират до заглавията:)
А с дезинформация е пълно. Хващала съм някой да го прави и с мои интервюта. Говорим не за тълкуване, а за изкривяване на фактите, казано простичко, за разпространяване на лъжи. Да, такива профили трябва да се изчистят, защото заблуждават хората.
цитирай
60. angpiskova - да отговоря на един фундаментален ...
29.04 13:39
vencivaleri1951 написа:
angpiskova написа:
да отговоря на един фундаментален комент по-нагоре - Венци, за пореден път ме стъписваш с логиката си! Юнкер прави четки на Путин.....заради американските мита върху алуминия и стоманата!
Човече, дай по-сериозно, а ако не можеш, просто подмини. Добронамерен съвет, нищо повече.


с теб май сериозно не може. Аз просто се опитвам да открия някаква нужда от тези "четки" според теб. Той директно казва, че президентът Обама/значи САЩ/ не е прав да смята Русия само за регионален играч. От какъв зор, ще го прави? Според мен казва следното: -Ние заради натиска от Ваша страна , за санкции срещу Русия губиме пари.Вие с митата допълнително ни "бъркате " в джоба. Ние обаче можем да разхлабим възела и да обезмислим санкциите Ви-с Русия Вашият стокообмен е нищожентам спрямо нашия. Общо взето видяхме и Меркел/за разлика от Макрон/, да не вдига страсти- Ами вие решавате господин президент, както решите и каквото решите-ние сме готови и на двата варианта. Може да не съм прав, но да бъдеш иронична , като сама нямаш отговор на думите му е малко като "томахавка" в нищото

Венци, само ще ти припомня, че Съветът на външните министри възобнови санкциите срещу Русия сравнително скоро. С пълно единодушие на страните-членки, каквото е и правилото - просто процедурата в случая е такава. И още нещо много важно - ЕС не е Русия и тук няма едноличен режим. Юнкер може да се изказва както намери за добре, но не може да предприема еднолични действия. Може да направи реверанс в определен момент, но само толкова. Няма как да нареди на всички външни министри от Общността да гласуват срещу санкциите - всеки знае, че Великобритания и Балтийските страни никога няма да се подчинят на подобно искане. Важен момент - външната политика не е в прерогативите на общностните политики, а на страните-членки. Не с това е свързано изказването му. Надявам се да се изясни следващата седмица. Той, впрочем, преди поредния доклад по механизма за сътрудничество и проверка /за мониторинга върху съдебната ни система/ беше отговорил на въпрос на колежка, че щял да бъде "много добър". След няколко дни се видя, че мониторингът остава. Мисля, че и в този случай ще излезе нещо подобно.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: angpiskova
Категория: Политика
Прочетен: 1319171
Постинги: 618
Коментари: 13552
Гласове: 29616
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Май, 2018  
ПВСЧПСН
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031