Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.04 18:44 - Блог.бг, нямате много време:)
Автор: angpiskova Категория: Политика   
Прочетен: 1071 Коментари: 58 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Европейската комисия дава срок до юли на социалните мрежи и онлайн платформите да приведат дейността си според кодекс на поведение, който предполага отхвърляне на онлайн дезинформацията. Това заяви еврокомисарят по цифровата икономика и общество Мария Габриел при представянето на мерките, които Комисията предприема срещу този проблем. Еврокомисар Габриел допълни, че Комисията ще следи внимателно процеса, като очаква устойчиви и видими резултати до октомври, а през декември си запазва правото да предприеме допълнителни мерки:

 

Няма време за губене. С оглед перспективата за европейските избори през 2019-та година трябва да сме особено бдителни и да удвоим усилията, за да парираме опитите за дезинформация по отношение на изборния процес.

 

Мария Габриел добави, че комисията ще създаде независима мрежа за проверка на истинността на фактите.

 

Интернетът, наред с невероятните възможности, които дава, има и тъмна страна, заяви еврокомисарят по съюза на сигурността Джулиан Кинг, като визира нарастващите кибератаки и съзнателното разпространяване на дезинформация. Те са заплаха за нашето общество и демократични институции, подчерта Кинг и добави:

 

 

Когато такива манипулации се правят отвън, от външни действащи лица, те биха могли да имат сериозни потенциални последствия върху нашата сигурност. Руската военна доктрина открито признава информационната война като една от своите дейности. При тази дезинформация онлайн, ние на практика сме в ситуация на борба. Но става дума за нов тип борба, в която няма правила. Както всички знаем, дезинформацията далеч не е нещо ново. Но дигиталните инструменти, които днес съществуват, й дават възможност да се разпространява със скорост и мащаб, непознати досега.

 
http://bnr.bg/post/100963944/evropeiskata-komisia-s-merki-sreshtu-onlain-dezinformaciata




Гласувай:
17
0



1. milady - хибридната.Война се води v.5 .полета
26.04 18:53
Точно по този повод вчера поместих поста
за хибридната и дифузна война
която освен всичко друго
се води за овладяване на нашето съзнание
то друго нямаме това е то/човешкият дух
поздрави енджи
цитирай
2. angpiskova - Точно по този повод вчера поместих ...
26.04 18:55
milady написа:
Точно по този повод вчера поместих поста
за хибридната и дифузна война
която освен всичко друго
се води за овладяване на нашето съзнание
то друго нямаме това е то/човешкият дух
поздрави енджи

Някои си мислеха, че ще могат да лъжат, както им падне и това да продължава вечно. Както и да разпространяват лъжите от фейк профили:)
Поздрави и на теб!
цитирай
3. starforlife - Здравей!
26.04 19:29
Наскоро тук намекнах нещо на троловете, а и на самите домакини.
Тагава само намекнах.
Сега е момента да кажа, че на 19-ти и 20-ти октомври миналата година се обсъдиха и набелязаха основните положения за единен подход по въпросите на киберсигурността в ЕС.
Предприе се създаване на екип за реагиране по линията на Директивата за МИС.
Предстои промяна на схемата за сертифициране по отношение на техническите правила и процедури.
Въведено беше понятието "непарично средство" като обобщаващо по отношение на фалшификациите на ниво кибер-пространство, като същевременно беше регламентирано с текстове в международните закони.

Въобще... за троловете настъпват едни недобри времена, а блог.бг като поприще на тази прослойка от Интернет потребителите - трябва наистина доста да се замисли, защото тепърва ги очакват недобри дни.
цитирай
4. angpiskova - Наскоро тук намекнах нещо на тро...
26.04 19:46
starforlife написа:
Наскоро тук намекнах нещо на троловете, а и на самите домакини.
Тагава само намекнах.
Сега е момента да кажа, че на 19-ти и 20-ти октомври миналата година се обсъдиха и набелязаха основните положения за единен подход по въпросите на киберсигурността в ЕС.
Предприе се създаване на екип за реагиране по линията на Директивата за МИС.
Предстои промяна на схемата за сертифициране по отношение на техническите правила и процедури.
Въведено беше понятието "непарично средство" като обобщаващо по отношение на фалшификациите на ниво кибер-пространство, като същевременно беше регламентирано с текстове в международните закони.

Въобще... за троловете настъпват едни недобри времена, а блог.бг като поприще на тази прослойка от Интернет потребителите - трябва наистина доста да се замисли, защото тепърва ги очакват недобри дни.

Аз им го написах същото в края на миналата година.
И още нещо - НИКОЙ, АМА НИКОЙ не е анонимен в мрежата, независимо от какъв профил пише.
цитирай
5. angpiskova - Сега...
26.04 19:47
имаше още един коментар, който исках да одобря, но изчезна. Ако авторът му не го е изтрил съзнателно и го пази, моля да го напише отново. Аз не съм го трила.
цитирай
6. troina - точноо така, стар! а,Борбата е..жестока /поздрави..
26.04 19:48

Въобще... за троловете настъпват едни недобри времена, а блог.бг като поприще на тази прослойка от Интернет потребителите - трябва наистина доста да се замисли, защото тепърва ги очакват недобри дни.
цитирай
7. vencivaleri1951 - Интересно
26.04 21:34
Май и в Русия започват да работят по "европейски".И там се предприемат мерки , чак до закриване на сайтове които разпространяват клеветническа информация. Нещо подобно разбирам , че ще се прави и в ЕС. Защо си мисля че авторът на постинга/ уважаемата г-жа Пискова/ ще каже , че в Русия закриването на подобни сайтове ще е проява на цензура, а в ЕС закриването на сайтове ще е проява на бдителност?
цитирай
8. freeoldmen - Ще може ли малко разяснение, уважаема госпожо?
26.04 21:45
Както аз разбирам нещата, ще имаме интернет министерство на Истината.
Независима мрежа, която ще контролира Мрежата, и всичко по силата на военно-времеви закони, поради агресията на Русия.

Ще има правилни демократични факти и никакви други.
Нали така?

Няма да е зле. Връща ме в блажените дни от моята младост...
цитирай
9. angpiskova - Май и в Русия започват да работят по ...
26.04 21:47
vencivaleri1951 написа:
Май и в Русия започват да работят по "европейски".И там се предприемат мерки , чак до закриване на сайтове които разпространяват клеветническа информация. Нещо подобно разбирам , че ще се прави и в ЕС. Защо си мисля че авторът на постинга/ уважаемата г-жа Пискова/ ще каже , че в Русия закриването на подобни сайтове ще е проява на цензура, а в ЕС закриването на сайтове ще е проява на бдителност?

Къде точно в поста пише, че ще се закриват сайтове?
цитирай
10. angpiskova - Както аз разбирам нещата, ще имаме ...
26.04 21:50
freeoldmen написа:
Както аз разбирам нещата, ще имаме интернет министерство на Истината.
Независима мрежа, която ще контролира Мрежата, и всичко по силата на военно-времеви закони, поради агресията на Русия.

Ще има правилни демократични факти и никакви други.
Нали така?

Няма да е зле. Връща ме в блажените дни от моята младост...

Точно такова министерство няма да има - това Мария Габриел го каза в прав текст. За мен разковничето е в мрежата за проверка на фактите. Не че не знаем колко лъжи се изливат тук, но е съвсем друго, ако те бъдат показани по най-категоричен начин.
цитирай
11. vencivaleri1951 - Да, наистина не пишеш
26.04 22:13
angpiskova написа:
vencivaleri1951 написа:
Май и в Русия започват да работят по "европейски".И там се предприемат мерки , чак до закриване на сайтове които разпространяват клеветническа информация. Нещо подобно разбирам , че ще се прави и в ЕС. Защо си мисля че авторът на постинга/ уважаемата г-жа Пискова/ ще каже , че в Русия закриването на подобни сайтове ще е проява на цензура, а в ЕС закриването на сайтове ще е проява на бдителност?

Къде точно в поста пише, че ще се закриват сайтове?


Тогава ще променя въпроса , както се казва в съда. Няма ли да се окаже, че мерките които Русия ще вземе са цензура, а тези които вземе ЕС ще са бдителност
цитирай
12. angpiskova - За да не
26.04 22:29
спорим излишно, ето точно какви мерки предлага Комисията:

- Кодекс за поведение във връзка с дезинформацията;
- Независима европейска мрежа на проверителите на факти;
- Надеждна европейска онлайн платформа срещу дезинформацията;
- Повишаване на медийната грамотност;
- Подкрепа за държавите членки за гарантиране на устойчивостта на избирателните процеси срещу все по-усъвършенстваните кибернетични заплахи, вкл. онлайн дезинформация и кибератаки;
- Насърчаване на системи за доброволна онлайн идентификация;
- Насърчаване на качествената и разнообразна информация;
- Координирана политика за стратегическа комуникация

Някъде да пише за закриване на сайтове? Да сте чули за арестуван блогър в ЕС, дори и такъв, който разпространява дезинформация? Ето, тук е ключовата разлика с мерките, които предприема Русия - просто се работи така, че хората да могат да проверят дали ги лъжат или не.

цитирай
13. freeoldmen - 10. angpiskova
26.04 22:38
Та значи, ако примерно високоуважавана страна почне да твърди, че на територията на нейната държава с висока вероятност е извършено химическо нападение, това Министерство на Истината, дето няма да го има, ще трябва да определи степента на вероятност, и ако го намери за ниска, ще има право да намери за нужно да блокира неверните изявления на тази страна?

Как го виждате това да стане?

Кой ще определя какво е истина?
Кой ще контролира определящия?
Ако за изясняване на истината са нужни месеци и години, както става често, през това време, какво? Темата ще е затворена за обсъждане ли?

Виждате ли колко е абсурдно?
А виждате ли колко обратно е това на демокрацията?
цитирай
14. angpiskova - В коментар 12
26.04 22:40
изрично посочвам какви точно са мерките. Тук няма нищо за блокиране, изтриване или арестуване.
цитирай
15. freeoldmen - 14. angpiskova
26.04 22:59
Че тогава какъв е смисълът от тези високопарни изявления на нашата комисарка?
Ако няма санкции, значи ще създаде едно сайтче, дето безпомощно ще прокламира истината, и толкова.
Такива сайтове има и сега, някои се справят добре, други не чак толкова.

Та, споко, блог.бг, нищо не ви заплашва, би трябвало да е заглавието на постинга.
цитирай
16. angpiskova - Да кажем,
26.04 23:08
достатъчно е този сайт да бъде показан като един от разпространяващите недостоверна информация. Което за много от потребителите му едва ли е тайна, но е друго, когато го знаят повече хора.
цитирай
17. angpiskova - И на децата
26.04 23:26
е ясно какво означава дезинформация - това е подмяна на фактите или изтъкване на неверни факти. Не тяхното тълкуване - това е нещо съвсем различно.
цитирай
18. freeoldmen - 16. angpiskova
26.04 23:31
А може би да му закачим на сайта жълта звезда?
Или направо сърпче и чукче?

Това не работи, госпожо.
А може да се окаже, че е контраантиреклама.
И хората ще предпочитат да четат маркираните като зли сайтове.

Тогава какво ще правим?
Нали знаете, поне в България, правилно ориентираните сайтове имат рейтинг некъде към 2.96%.
цитирай
19. angpiskova - Аз предлагам
26.04 23:33
да изчакаме до юли:)
Иначе, да напомня, че жълтите и недостоверни сайтове наистина са най-посещавани, но сериозни решения се вземат на базата на информация от сайтове от онези никакви 3 на сто.
цитирай
20. getmans1 - В Русия въпроса е разрешен карди...
26.04 23:49
В Русия въпроса е разрешен кардинално, който напише истината после "сам скача" от петия етаж.

Аз не знам, кой и какво ще определи като истина но срга в България се вихри як скандал с новината "Жена почина в болницата, не може да си плати!". Жива гавра с починалата, с лекарите ни,които ту съжаляваме, ту бием и псуваме или пък възхваляваме, според случая, с държавата ни.
Сега ще се води разследване, ще се разходва обществен ресурс и разбира се средства за да се опровергава една лъжлива новина, макар и вътрешна.
За външните фейк-новини пък съвсем не ми се говори.


angpiskova написа:
изрично посочвам какви точно са мерките. Тук няма нищо за блокиране, изтриване или арестуване.

цитирай
21. angpiskova - Гети,
26.04 23:53
за съжаление новината за починалата жена не е фалшива. Имаше обширен репортаж по Нова ТВ. Тук проблемът е съвсем друг и такъв определено има. Друга е обаче темата на поста.
цитирай
22. freeoldmen - 9. angpiskova
26.04 23:54
ОК, да изчакаме.
Благодаря, че обърнахте внимание на моите извън 2.96% неправилни въпроси.
цитирай
23. angpiskova - Няма
26.04 23:55
защо. Аз никога не съм отказвала диалог на когото и да било, ако се води в рамките на нормалния тон.
цитирай
24. getmans1 - . . . А, колко хубаво звучеше, &qu...
27.04 00:02
... А, колко хубаво звучеше, "В Холандия има Педофилска партия" или пък " В Норвегия отнемат деца от родители, правят ги трети пол" или "В Дания узакониха инцеста" и още и още щуротии.
А, бе!


freeoldmen написа:
А може би да му закачим на сайта жълта звезда?
Или направо сърпче и чукче?

Това не работи, госпожо.
А може да се окаже, че е контраантиреклама.
И хората ще предпочитат да четат маркираните като зли сайтове.

Тогава какво ще правим?
Нали знаете, поне в България, правилно ориентираните сайтове имат рейтинг некъде към 2.96%.

цитирай
25. angpiskova - Точно така, Гети.
27.04 00:10
Това е подходът на Комисията - не закрива, не забранява, не арестува. Просто разобличава.
цитирай
26. getmans1 - Да, жената е починала но всичко о...
27.04 00:26
Да, жената е починала но всичко останало е фейк-новина. Днес по БНР поне 4-5 пъти пускаха обясненията на шефката на отделението заедно с коментара и на онази жена от пациентската организация е, и!
Хората умират, такъв е живота има начало и край и само внушенията и злонамерената слободия нямат край.
За това ми е приказката, Анджи!


angpiskova написа:
за съжаление новината за починалата жена не е фалшива. Имаше обширен репортаж по Нова ТВ. Тук проблемът е съвсем друг и такъв определено има. Друга е обаче темата на поста.

цитирай
27. theeconomist - Извинете за нахлуването в постинга Ви...
27.04 06:18
Знам че няма да пуснете този фейков коментар, но е важно да го видите и да споделите какво мислите по този въпрос:

8. troina - ее, затва са казали хората..
22.04 18:48
по-добре проститутка, нежели..журналистка..
цитирай
28. tutankhamon661 - !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
27.04 07:19

Безспорно трябва да има контрол, защото лъжите в Интернет стигнаха невиждани размери. Аз лично вярвам на Мария Габриел, която много ме кефи. Проблемът е, че такива като нея са единици.

Лъжите са навсякъде, във всички посоки, а хората се интересуват само от личните си интереси и политически пристрастия. Измислили са номера "Истината зависи от гледната точка", за да не признават реалните факти и вместо тях да пробутват удобна за тях "истина". Всъщност истината е една, но винаги има някой, за когото е неудобна и този някой се сеща за гледната точка за да я извърти.

Ето защо смятам, че много скоро ще започнат злоупотребите с иначе хубавата идея за контрол и проверка на информацията. Не всички комунисти са лъжци и не всички демократи са честни хора - днес едни ще наказват неудобната истина, утре други. Това е идеалната среда за фейк-новините, които някой ще пробутва като "неудобни факти". Същото блато върши страхотна работа на стотици престъпници, които продължават да се пишат за "репресирани", пъхайки се между истинските репресирани.

Уморих се да търся честност. Tя се среща прекалено рядко.

цитирай
29. starforlife - Фрии и Венци, колкото и да не ви се нрави, Русия е кофа с лайна по отношение на Интернет и лъжливата информация.
27.04 07:35
При все, че мога да ви пратя на майната ви дори и само с факта, че Интернет е АМЕРИКАНСКА технология, която НА ДОБРА ВОЛЯ е предоставена на човечеството и която, АКО АМЕРИКА РЕШИ - МОЖЕ ДА ОТТЕГЛИ. Тоест: да лиши човечеството от нея - няма да го направя.
Искам да кажа, че няма да ви пратя на майната ви, а ще ви хвърля само един отговор на така вълнуващия ви въпрос.
Първо да кажа, че скоро може да напиша постинг, в който да включа лични разговори с колеги руснаци, от който да ви стане ясно (не, че ще го приемете де), че в Русия изразът "информационна демокрация" не съществува и се подчинява на Кремълската политика. И разговорите, които ще използвам ще са с хора, които са сред най-добрите в света дори, така, че мнението им е абсолютно меродавно.

А сега да ви отговоря на вълнуващите ви въпроси:
- При нарушения от престъпен характер, дори и само във вид на информационно отношение - Пискова не ви го е казала вярно.
Естествено, че арести и последващ съд не само, че ще има, а дори ще се работи безкомпромисно по отношение на това.
Но спокойно - вие сте едни мижави трол-дезинформатори, без изградена организация и стратегия и на вас (не говоря персонално на двама ви, а на подобните ви като поведенческо профилиране) никой няма да обърне никакво внимание.
- По-естествената софт-реакция... Тоест, това, което вие с несмешка се оптвате да изкарате, че видиш ли ще обслужва прозападни интереси:
Ти, фрии, пишеш "новина" за... ракетния удар в Сирия. Робот "прихваща" новината и я свързва с достоверни източници.
Тоест, когато някой чете твоята "новина", към нея ще бъдат прикрепени обектни връзки към въпросни достоверни източници.
Кои източници са достоверни ли?
Ами например разследващи журналисти (и не визирам конкретно западни) или такива на мястото на събитието.
Съгласете се, че ти, фрии, прочел едно трол-изказване на Министерство на Русия и направил своя материал, носител на напълно изкривена информация, няма как да е по-достоверен от този на хора, които са там - на място.
Или?

Стана ли ясно?
Четейки теб, на четящия ще се предоставя възможност директно при теб да прочете АЛТЕРНАТИВИ и то на хора, които са с авторитет (Има блогъри по света, чиито мнения са толкова силни, че хората им вярват като на очите си. И това те са го извоювали с достоверност и доказана безпристрастност през годините.)
Тоест: Никой няма да каже: "Фрии лъже!", а просто ще "каже": "Прочети и тук и прецени на кого да вярваш!"
И естествено само глупак би повярвал за нещо на теб, отколкото на... Валя Ахчиева например.
Или на някакви икономически идиотизми на някакъв се мерлин (примерно), а не на човек от Бизнеса, който ако щеш с натрупания си капитал е доказал, че не е някакъв си блог.бегейски кухолейко.
цитирай
30. luky - !
27.04 09:18
Викаш му: "Чети, бе, Пенчо!",
ама Пенчо не чете-
търси под вола теле.. ;)
цитирай
31. angpiskova - Знам че няма да пуснете този фейков ...
27.04 09:23
theeconomist написа:
Знам че няма да пуснете този фейков коментар, но е важно да го видите и да споделите какво мислите по този въпрос:

8. troina - ее, затва са казали хората..
22.04 18:48
по-добре проститутка, нежели..журналистка..


:) Ще ви споделя да бъдете здрав:)
цитирай
32. angpiskova - Безспорно трябва да има контрол, ...
27.04 09:25
tutankhamon661 написа:

Безспорно трябва да има контрол, защото лъжите в Интернет стигнаха невиждани размери. Аз лично вярвам на Мария Габриел, която много ме кефи. Проблемът е, че такива като нея са единици.

Лъжите са навсякъде, във всички посоки, а хората се интересуват само от личните си интереси и политически пристрастия. Измислили са номера "Истината зависи от гледната точка", за да не признават реалните факти и вместо тях да пробутват удобна за тях "истина". Всъщност истината е една, но винаги има някой, за когото е неудобна и този някой се сеща за гледната точка за да я извърти.

Ето защо смятам, че много скоро ще започнат злоупотребите с иначе хубавата идея за контрол и проверка на информацията. Не всички комунисти са лъжци и не всички демократи са честни хора - днес едни ще наказват неудобната истина, утре други. Това е идеалната среда за фейк-новините, които някой ще пробутва като "неудобни факти". Същото блато върши страхотна работа на стотици престъпници, които продължават да се пишат за "репресирани", пъхайки се между истинските репресирани.

Уморих се да търся честност. Tя се среща прекалено рядко.



За да мога да кажа повече, трябва да изчакам поне до юли, а може би до октомври.
цитирай
33. angpiskova - starforlife - А сега да ви отг...
27.04 09:29
starforlife -
А сега да ви отговоря на вълнуващите ви въпроси:
- При нарушения от престъпен характер, дори и само във вид на информационно отношение - Пискова не ви го е казала вярно.
Естествено, че арести и последващ съд не само, че ще има, а дори ще се работи безкомпромисно по отношение на това.

Засега само се намеква за мерки от регулаторен характер, но предстои да видим дали това ще се случи.
цитирай
34. angpiskova - Викаш му: "Чети, бе, Пенчо...
27.04 09:29
luky написа:
Викаш му: "Чети, бе, Пенчо!",
ама Пенчо не чете-
търси под вола теле.. ;)

:)
цитирай
35. starforlife - Ще ти кажа аз какво мисля, Панчо.
27.04 09:36
theeconomist написа:
Знам че няма да пуснете този фейков коментар, но е важно да го видите и да споделите какво мислите по този въпрос:

8. troina - ее, затва са казали хората..
22.04 18:48
по-добре проститутка, нежели..журналистка..

Мисля, че ти си келеш!
Не. Мисля, че си един кух педал, който се опитва да уязви някого с нещо, казано от друг и то изваждайки го от контекста.

И аз от своя страна да попитам: Какво умно и най-вече мъжко каза, Панчо?
цитирай
36. troina - 27. theeconomist - Извинете за нахлуването в постинга Ви... 06:18
27.04 09:41
„ под вола теле“...
и..врата у..поле..
още малко,ще ме цитират редом Маркс..
събирай..матрял, икимаус
бисери капят от моите уста,товарищ
кака Джу
цитирай
37. 1997 - Да се похваля.
27.04 09:55
freeoldmen написа:

И хората ще предпочитат да четат маркираните като зли сайтове.

Тогава какво ще правим?
Нали знаете, поне в България, правилно ориентираните сайтове имат рейтинг некъде към 2.96%.

Когато започнахме да пускаме статии от "Дума" в блог. бг имаше вой. Сега се приема като естествена среда. Миналата година имаше двадесетина прочита, докато са на първата страница на "Политика", а сега са по 40-60. А това е рейтинг по- висок от 3%. Добре вървим. Източниците са проверени, статиите са сериозни, може да се каже най- сериозните измежду политическите издания... то всъщност други сериозни политически печатни органи няма.
цитирай
38. apostapostoloff - Блогбегето е собственост на
27.04 11:54
варненските мутри. Сега същите тези мутри ще бъдат опраскани яко с бухалката на ЕС.
Такъв лобут ги чака, че направо ще им скъсаг гъза. Русофилистичния гъз.

И тъпата им кабеларка Bulgaria On Air ще го отнесе, защото непрекъснато ни залива с руска помия.
цитирай
39. getmans1 - . . . А бе, когато ти, преди години ...
27.04 14:04
... А бе, когато ти, преди години употреби този израз, кого имаше на предвид!?
А, когато търсеше G-точката на "българската журналистика"?
Долен интригант, тръгнал си да вадиш доводи от една блогова караница между две "каки", що не ползваш твоя архив!?
Заради това, че твоя "ветерански" архив е скрит дълбоко в миша дупка ще си и "Ики Маус". Бил паметлив ама и други са също.



theeconomist написа:
Знам че няма да пуснете този фейков коментар, но е важно да го видите и да споделите какво мислите по този въпрос:

8. troina - ее, затва са казали хората..
22.04 18:48
по-добре проститутка, нежели..журналистка..

цитирай
40. getmans1 - . . . Ех, тролке и & да ви имам с...
27.04 14:11
... Ех, тролке и & да ви имам самочувствието!
А, нещичко заделяте ли за помпадура?



1997 написа:
freeoldmen написа:

И хората ще предпочитат да четат маркираните като зли сайтове.

Тогава какво ще правим?
Нали знаете, поне в България, правилно ориентираните сайтове имат рейтинг некъде към 2.96%.

Когато започнахме да пускаме статии от "Дума" в блог. бг имаше вой. Сега се приема като естествена среда. Миналата година имаше двадесетина прочита, докато са на първата страница на "Политика", а сега са по 40-60. А това е рейтинг по- висок от 3%. Добре вървим. Източниците са проверени, статиите са сериозни, може да се каже най- сериозните измежду политическите издания... то всъщност други сериозни политически печатни органи няма.

цитирай
41. lexparsy - Ами тогава ще трябва да забранят и ...
27.04 14:23
Ами тогава ще трябва да забранят и някои телевизии и информационни медии, които Очевадно и нагло дезинформират.
„Тъмната страна“ вече се страхува че все повече хора разкриват Явните Лъжи и дезинформация, с които държат като роби и телата и ума ни!
Но не се плашете… ще започнем пак да си пишем писма, докато не забранят и Българските пощи, като ненужни :-)))
Бедна му е фантазията и на Оруел !!!
цитирай
42. angpiskova - Ами тогава ще трябва да забранят и ...
27.04 17:02
lexparsy написа:
Ами тогава ще трябва да забранят и някои телевизии и информационни медии, които Очевадно и нагло дезинформират.
„Тъмната страна“ вече се страхува че все повече хора разкриват Явните Лъжи и дезинформация, с които държат като роби и телата и ума ни!
Но не се плашете… ще започнем пак да си пишем писма, докато не забранят и Българските пощи, като ненужни :-)))
Бедна му е фантазията и на Оруел !!!

Може ли по-точно? Кои са тези телевизии и информационни медии и за какво така нагло дезинформират?
цитирай
43. apostapostoloff - Тъй като рекламата
27.04 18:33
се премести в Интернет,ефирните телевизии в България отбелязват напоследък само нулеви години. Но продължават да излъчват. Как става това?

Плаща им Кремъл, парите им идват от Москва! И bTB и Нова телевизия са руски подлоги, шпионски централи, които преследват една единствена цел:

“Прониквай, разлагай, деморализирай!“

Цялата тази телевизионерска измет плаче за въже!
цитирай
44. starforlife - ~ 41. lexparsy
27.04 18:50
Наистина ли държиш често да ставаш за смях с посредствените си изказвания?

Забраните се налагат и се виждат от всички в страни като Северна Корея и Русия: слаби като възможности за демократична държавност и от там страхливи по отношение легитимността на държавността и с идиотски методи за удържането й.

Когато един мъж говори за нещо, той подкрепя твърденията си с факти или поне релевантни според него примери, а не просто да бърбори.
"Да забранят например телевизията "България Он Ер", защото определено поддържа проруски интереси, в което няма лошо, ако не го правеше за сметка на истината и интересите на страната ни." - Ето така се прави, а не като теб: празни думи, пуснати по вятъра към пустото.
Но за такова поведение се искат топки.
Особено в Русия и Северна Корея, където при подобни думи те сполетяват "случайности".
цитирай
45. starforlife - ~ 39. getmans1
27.04 19:15
Радо, в блога ме познават реално над 15 човека.
Преди седмица ти също се запозна с мен.
И за няма и трите часа, през които имахме времето да общуваме - видя и... "тъмната ми страна" (ебати и смешното постоянно поведение, lexparsy) когато онзи таксиметров шофьор се опита да ми се прави на тарикат, видя и нормалната ми страна, когато говорехме не за тъпия блог и разните мижитурки в него, а за нормални, човешки неща.
Казвам всичко това, защото всичките тези хора, както и куп други, които ме познават само виртуално тук, знаят, че когато си позволявам да съм пошъл и циничен - играя театър, непокриващ същността ми.
Така е и в момента от известно време: Писна ми да наблюдавам как някакви невзрачни никакъвци се гаврят с този или онзи тук с постоянни обиди и подигравки - и грабнах гегата.
И сега с техните похвати - по техните глави.
Но видиш ли това не им харесва и преминаха във фалцет какъв програмист съм бил, че видиш ли е този език?
Ами същия като това да си такъв икономист например.
С тази разлика, че ще се повторя, но тук десетки хора са ме търсели за различни видове помощ, без да се страхуват да си оставят телефона и/или се срещнат с мен, и често чувам "Благодаря, Жоро! Бог да те поживи!", а въпросните са просто едни лекета, които са намерили поле за изява на емоционалния си дефицит.

Или не говоря истината?

Проблемът е, че 90 на 100 от хората тук го мислят, но не им го казват.
Което за мен е овчедушие и един от факторите да не дърпаме напред:
Много виждат как мангалът мръсен си качва крака в автобуса на предната седалка в/у рамото на момичето, стоящо на нея, но малко ще са тези, които ще го подпукат с рулото балатум и на следващата спирка ще го тръшнат в ръцете на полицаите.
Къде ти от страх (по-оправданото извинение) - къде ти от това да не си създават проблеми най-малкото с губенето на време да дават показания в последствие.
Е да де, но така (с пасивно отношение към язвите в обществото - в частен случай блога тук) социална среда не се гради.
Защото онзи таксиметров шофьор няма да ми пусне брояча...
Моите пари ще влезнат в джоба му необлагаемо...
И от тях няма да бъдат отчислени едни пари, които да са достатъчни за смяната на един квадратен метър тротоарна настилка примерно.
Ще каже някой: "Да бе... То тези данъци всички знаем как отиват не там, където трябва...". И ще е прав.
Но няма да е прав, защото това не е моя работа.
Моят дълг (така го чувствам аз и така съм възпитал и децата си) е да накарам таксиметровия шофьор да си пусне брояча, за да си плати данъка, а къде ще отидат парите - това да го мисли този, на когото му е работата и му плащат за това.
Аз съм изпълнил дълга си, който лично аз наричам активна гражданска позиция.
И като го прави всеки и винаги - хай така тръгват нещата.
Или греша?
цитирай
46. angpiskova - Писна ми да наблюдавам как няк...
27.04 20:23
[quote=starforlife]
Писна ми да наблюдавам как някакви невзрачни никакъвци се гаврят с този или онзи тук с постоянни обиди и подигравки - и грабнах гегата.
И сега с техните похвати - по техните глави.
Но видиш ли това не им харесва и преминаха във фалцет какъв програмист съм бил, че видиш ли е този език?
Ами същия като това да си такъв икономист например.
С тази разлика, че ще се повторя, но тук десетки хора са ме търсели за различни видове помощ, без да се страхуват да си оставят телефона и/или се срещнат с мен, и често чувам "Благодаря, Жоро! Бог да те поживи!", а въпросните са просто едни лекета, които са намерили поле за изява на емоционалния си дефицит.

Или не говоря истината?

Проблемът е, че 90 на 100 от хората тук го мислят, но не им го казват.
Което за мен е овчедушие и един от факторите да не дърпаме напред:
Много виждат как мангалът мръсен си качва крака в автобуса на предната седалка в/у рамото на момичето, стоящо на нея, но малко ще са тези, които ще го подпукат с рулото балатум и на следващата спирка ще го тръшнат в ръцете на полицаите.
Къде ти от страх (по-оправданото извинение) - къде ти от това да не си създават проблеми най-малкото с губенето на време да дават показания в последствие.
Е да де, но така (с пасивно отношение към язвите в обществото - в частен случай блога тук) социална среда не се гради.


Мдааа. Анонимни ли са повечето от тях? Факт. Едва ли има съмнение, че са и анонимни мишки в живота. Тези, които са се престрашили да си качат фотката какво са постигнали? Да, знам, че задавам отговора, който е "Нищо".
И съм абсолютно съгласна, че пасивността на огромната част от потребителите към такива е в основата на всичките ни проблеми /вече ме заболяха пръстите да го пиша/. Докато има страх или нежелание да си разваляш душевния комфорт, и животът ти ще бъде съответстващ на подобно поведение - задушен, с подобаващите неприятности, които такива създават. НА ВСИЧКИ БЕЗ ИЗКЛЮЧЕНИЕ.

цитирай
47. getmans1 - 41. starforlife - ~ 39. getmans1...
27.04 21:26
41 . starforlife - ~ 39. getmans1
Жалко е Стар, че възрастни хора се държат като пубертети. Имам чувството, че получават някаква сексуална наслада да обият някого с лекота но и преднамерено. Верояно се касае за някакви комплекси за които в медицината се имат и дифениция.

Сега в момента на "първа" има постинг, който ти непремено ще посетиш и ще видиш подобен пример. Отделно преди час е пуснат и един постинг от една особа и там същата работа.

Много пъти съм казвал, че когато говорим за политика понякога може и да се понапцуваме и аз това го приемам за нормално но честа ни и близката ни рода нямат място в тези фенски дрязги. Точно такива неща припомних на Ики Маус.
Някои хора не могат да понесат товара на собствените си приказки, слаби са и това още повече ги озлобява защото падат в собствените си говна..
цитирай
48. lexparsy - . . . Може ли по-точно? Кои са тези ...
27.04 23:24
angpiskova написа:

...
Може ли по-точно? Кои са тези телевизии и информационни медии и за какво така нагло дезинформират?

Ами мисля като имам кондиция и време да напиша един постинг за разликата и приликата между Лъжа и Демагогия...
Но примерно Нова и BTV престанах да гледам заради някои поръчкови публицистики в които се вменават на хора та Явни Лъжи!!!
цитирай
49. angpiskova - lexparsy,
27.04 23:31
може ли да ви помоля за конкретни примери? Кои репортажи, предавания или филми ви разочароваха?
И, да, напишете постинга, но е важно да е подплатен. В т.ч. и за колегите, които критикувате.
цитирай
50. lexparsy - може ли да ви помоля за конкретни ...
28.04 01:14
angpiskova написа:
може ли да ви помоля за конкретни примери? Кои репортажи, предавания или филми ви разочароваха?
И, да, напишете постинга, но е важно да е подплатен. В т.ч. и за колегите, които критикувате.

Ами не знам как да помогна с примери, ако не са очевидни за образованите и мислещите хора. Освен това вече ако гледам телевизия си подбирам…
Но примерно си спомням едно предаване, в което със съвсем целенасочени „гости“ и коментиращи се опитаха да внушат че хайдушкото ни движени и българските хайдути са били просто бунтари и разбойници. И всички „протести“ бяха осмени олигофрени – за олигофрени. Ама точно каквито са и забавните предавания и рекламите на въпросните телевизии…
Последната простотия, която гледах беше как интервюират по улиците и осмиват тези, които си мислят че под София има тунели, неизвестни за хората… Ами още от миналия век има свидетелства, а от римско, не знам… а съвременните още По…
Да не говорим за по-отговорни политически и социални ПОРЪЧКОВИ ДЕМАГОГИИ !
Кой на Кого ???
цитирай
51. angpiskova - 41. starforlife - ~ 39. getmans1...
28.04 11:29
getmans1 написа:
41 . starforlife - ~ 39. getmans1
Жалко е Стар, че възрастни хора се държат като пубертети. Имам чувството, че получават някаква сексуална наслада да обият някого с лекота но и преднамерено. Верояно се касае за някакви комплекси за които в медицината се имат и дифениция.

Сега в момента на "първа" има постинг, който ти непремено ще посетиш и ще видиш подобен пример. Отделно преди час е пуснат и един постинг от една особа и там същата работа.

Много пъти съм казвал, че когато говорим за политика понякога може и да се понапцуваме и аз това го приемам за нормално но честа ни и близката ни рода нямат място в тези фенски дрязги. Точно такива неща припомних на Ики Маус.
Някои хора не могат да понесат товара на собствените си приказки, слаби са и това още повече ги озлобява защото падат в собствените си говна..

Мдаа, последното е повече от истина:)
цитирай
52. angpiskova - може ли да ви помоля за конкретни ...
28.04 11:31
lexparsy написа:
angpiskova написа:
може ли да ви помоля за конкретни примери? Кои репортажи, предавания или филми ви разочароваха?
И, да, напишете постинга, но е важно да е подплатен. В т.ч. и за колегите, които критикувате.

Ами не знам как да помогна с примери, ако не са очевидни за образованите и мислещите хора. Освен това вече ако гледам телевизия си подбирам…
Но примерно си спомням едно предаване, в което със съвсем целенасочени „гости“ и коментиращи се опитаха да внушат че хайдушкото ни движени и българските хайдути са били просто бунтари и разбойници. И всички „протести“ бяха осмени олигофрени – за олигофрени. Ама точно каквито са и забавните предавания и рекламите на въпросните телевизии…
Последната простотия, която гледах беше как интервюират по улиците и осмиват тези, които си мислят че под София има тунели, неизвестни за хората… Ами още от миналия век има свидетелства, а от римско, не знам… а съвременните още По…
Да не говорим за по-отговорни политически и социални ПОРЪЧКОВИ ДЕМАГОГИИ !
Кой на Кого ???

Не мога да взема отношение, защото не съм гледала въпросните предавания. Но пък има купища телевизии и сайтове, така че да направите вашия избор и да сравнявате. Никой не е последна инстанция и няма монопол над истината - това е факт.
цитирай
53. 1997 - Може ли да ви помоля за конкретни примери в които блог.бг толерира онлаин дезинформация?
29.04 12:47
angpiskova написа:
може ли да ви помоля за конкретни примери? Кои репортажи, предавания или филми ви разочароваха?
И, да, напишете постинга, но е важно да е подплатен. В т.ч. и за колегите, които критикувате.

Какво ви дава основание злорадо да смятате, че има основание за прекратяване дейността на блога, който ползвате? "Блог.бг, нямате много време:)"
цитирай
54. angpiskova - може ли да ви помоля за конкретни ...
29.04 15:52
1997 написа:
angpiskova написа:
може ли да ви помоля за конкретни примери? Кои репортажи, предавания или филми ви разочароваха?
И, да, напишете постинга, но е важно да е подплатен. В т.ч. и за колегите, които критикувате.

Какво ви дава основание злорадо да смятате, че има основание за прекратяване дейността на блога, който ползвате? "Блог.бг, нямате много време:)"


Отговорила съм ви в следващия пост и моля да спрете да мултиплицирате едни и същи изказвания.
цитирай
55. 1997 - Но, госпожо,
29.04 18:04
Вие развивате темата в нов пост, аз развивам въпроса си във втория ви пост. Такива ли сламки в моите очи ви дразнят?
цитирай
56. angpiskova - Вие развивате темата в нов пост, аз ...
29.04 18:13
1997 написа:
Вие развивате темата в нов пост, аз развивам въпроса си във втория ви пост. Такива ли сламки в моите очи ви дразнят?

Един и същ въпрос се задава ВЕДНЪЖ И НА ЕДНО МЯСТО. Толкова от мен към вас.
цитирай
57. 1997 - И к`во сега?
30.04 08:56
Примерно dnes не пише нищо за бълнуванията на Родченков за допинга сред руските спортисти, а други издания пишат и то точно преди зимната олимпиада. Обвинени са в некоректни симпатии към Русия. Обаче същите dnes имат през 2016 новина по темата. https://www/sport/2016/05/07/chetirima-ruski-shampioni-ot-sochi-sa-vzimali-doping.301718
Те разпространител ли са на дезинформация след като Родченков се отказа от твърденията си?
Моето мнение: "Ние ще определим кое, кога и доколко е дезинформация" Гьобелс
цитирай
58. angpiskova - Примерно dnes не пише нищо за бъл...
30.04 09:51
1997 написа:
Примерно dnes не пише нищо за бълнуванията на Родченков за допинга сред руските спортисти, а други издания пишат и то точно преди зимната олимпиада. Обвинени са в некоректни симпатии към Русия. Обаче същите dnes имат през 2016 новина по темата. https://www/sport/2016/05/07/chetirima-ruski-shampioni-ot-sochi-sa-vzimali-doping.301718
Те разпространител ли са на дезинформация след като Родченков се отказа от твърденията си?
Моето мнение: "Ние ще определим кое, кога и доколко е дезинформация" Гьобелс

Вижте, хайде да не си говорим неща, които са общоизвестни. Когато коректно цитираш организация или конкретна личност, това не е дезинформация. Дезинформация е когато си измисляш факти или ги изкривяваш.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: angpiskova
Категория: Политика
Прочетен: 1319171
Постинги: 618
Коментари: 13552
Гласове: 29616
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Май, 2018  
ПВСЧПСН
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031