Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.01 20:54 - Българското европредседателство - шумно начало в България, тихо в Брюксел
Автор: angpiskova Категория: Политика   
Прочетен: 1499 Коментари: 26 Гласове:
19

Последна промяна: 11.01 21:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

   Българското европредседателство има две отличителни черти – че започва изключително шумно в България и изключително тихо в Брюксел. На фона на шесторното убийство и протестите в София, белгийската столица е в ежедневното си настроение – мудно и някак леко заспало.  Колкото до негативните материали в чуждестранните медии – те като че ли получиха отзвук повече в страната ни.  Тук емоции няма и по този повод. „Председателството на една страна не променя нищо в дневния ред“, казват анализатори. Други пък добавят, че България е гласувала заедно с всички останали същия този дневен ред на своето председателство.

   Няколко трънливи сюжета ще бъдат изпитание за България или по-точно как тя ще намери точния начин да приближи страните опоненти в търсенето на решения – Брекзит, мигрантите, член 7-ми срещу Полша. Ще балансираме ли при сложната политическа ситуация в Обединеното кралство, която е на път, ако не да попречи, то поне да забави втората фаза от преговорите? Остава сложен и въпросът с квотите за мигрантите, противопоставил миналата година председателя на ЕС Доналд Туск на еврокомисаря Димитрис Аврамопулос. А освен всичко друго, тук се очертава една Общност в Общността или по-точно един дисидент в ЕС   Вишеградската четворка в лицето на Полша, Чехия, Словакия и Унгария. Същата тази четворка не дава никакви знаци, че е готова да приеме нови мигранти, като решението на Съда на ЕС в полза на квотното им разпределение не изглежда да й е повлияло убедително. Полша продължи с дръзкото си поведение и в друга сфера – съдебната. Промените там пък й докараха задействането на чл. 7 от Лисабонския договор и заплахата да й бъде отнето правото на глас в евроинституциите. Ще отстъпят ли поляците или не, зависи от това дали ще заложат на твърдата защита на Унгария или все пак ще се вслушат в призивите на Комисията. Ако се вярва на знаците, които даде полският премиер Матеуш Моравецки преди визитата си в Брюксел, може би е по-скоро второто.

   И накрая, може би най-сериозният проблем, който се очертава за България – намаляването на парите по структурните фондове и увеличаването на вноските в евробюджета след 2020-та година. Остава въпросът дали тези непопулярни мерки ще получат подкрепа от най-бедната страна на Общността и ако да, как ще реагират на тях българите.

А това е великолепната реч на председателя на Съвета на ЕС Доналд Туск в Народния театър "ИВан Вазов" на български език.

http://news.bnt.bg/bg/a/tusk-vpechatli-na-blgarski-i-retsitira-otechestvo-lyubezno-kak-khubavo-si-ti




Гласувай:
19
0



1. saankii - ха...ами..
11.01 20:58
да си носим ли въжета?

И накрая, може би най-сериозният проблем, който се очертава за България – намаляването на парите по структурните фондове и увеличаването на вноските в евробюджета след 2020-та година. Остава въпросът дали тези непопулярни мерки ще получат подкрепа от най-бедната страна на Общността и ако да, как ще реагират на тях българите.
цитирай
2. angpiskova - да си носим ли въжета? И накрая, ...
11.01 20:59
saankii написа:
да си носим ли въжета?

И накрая, може би най-сериозният проблем, който се очертава за България – намаляването на парите по структурните фондове и увеличаването на вноските в евробюджета след 2020-та година. Остава въпросът дали тези непопулярни мерки ще получат подкрепа от най-бедната страна на Общността и ако да, как ще реагират на тях българите.

Нека първо да видим какво ще стане.
цитирай
3. leonleonovpom2 - Великолепна реч, наистина!
11.01 21:27
С три пункта той очерта славната ни история!
БЕЗАПЕЛАЦИОННО!

ПОНЕ ЗА ПЪРВИТЕ ДВА СЪМ СРЕЩАЛ СЕРИОЗЕН ОТПОР В БЛОГА? ТРЕТИЯТ Е ПРИЕМАН МЪЛЧАЛИВО:

- БЪЛГАРИТЕ СА НАСЛЕДНИЦИ НА СПАРТАК!

-НАЙ- СТАРАТА ДЪРЖАВА В ЕВРОПА СМЕ ПО ОТНОШЕНИЕ НА ИМЕТО СИ !/ ИЗКЛЮЧВАЙКИ ДЖУДЖЕТО САН МАРИНО/

- НИКОГА НЕ СМЕ ГУБИЛИ ЗНАМЕ НА БОЙНОТО ПОЛЕ, КАМО ЛИ ДА НИ ГИ ТРУПАТ НА КУПЧИНИ!

ПОЗДРАВИ, АНГЕЛИНА!
цитирай
4. angpiskova - С три пункта той очерта славната ни ...
11.01 21:47
leonleonovpom2 написа:
С три пункта той очерта славната ни история!
БЕЗАПЕЛАЦИОННО!

ПОНЕ ЗА ПЪРВИТЕ ДВА СЪМ СРЕЩАЛ СЕРИОЗЕН ОТПОР В БЛОГА? ТРЕТИЯТ Е ПРИЕМАН МЪЛЧАЛИВО:

- БЪЛГАРИТЕ СА НАСЛЕДНИЦИ НА СПАРТАК!

-НАЙ- СТАРАТА ДЪРЖАВА В ЕВРОПА СМЕ ПО ОТНОШЕНИЕ НА ИМЕТО СИ !/ ИЗКЛЮЧВАЙКИ ДЖУДЖЕТО САН МАРИНО/

- НИКОГА НЕ СМЕ ГУБИЛИ ЗНАМЕ НА БОЙНОТО ПОЛЕ, КАМО ЛИ ДА НИ ГИ ТРУПАТ НА КУПЧИНИ!

ПОЗДРАВИ, АНГЕЛИНА!


Ето отношение на ИСТИНСКИ европейски лидер.
цитирай
5. planinitenabulgaria - Вишеградската четворка е ср.ледствие от опростачването в доста от бившите
11.01 22:59
соцстрани, които промениха политическата си ориентация. При тях голямо влияние имат популистите /опростачвателите/, доста от тях с кухи никове, публикуващи фалшиви новиини, дезинформация и пропаганда, всичкте те замислени в реформираните служби на ФСБ. Така всички опростачени с донаманипулирват чрез глупави и пиперливи неверни публикации във Фейсбук за да достигнат до милионите потрелители, /б. м. набелязнии за наманипулирване/. Тук се коренят успехите на Путин в президентските избори в САЩ, в Каталунья, в това, което се случи в Англия, потенциално опасни са и Австрия, Испания като цяло и Италия. Франция се оправи.
При Вишеградската четворка нещата са ясни - там играе петата колона на Путин - Орбан, а другите най-първи в Полша, Слвакия и Чехия, заразени с доста голяма доза опростачване го слушат, но нече се и ослушват. Има такъв феномен, в най-пострадалата от окупацията на СССР страна, Унгария, която бе срината през 1956/57 г. днес има най-много комунисти на глава от населението, а начело на страната е турнат предрешен маркспутинец, както на нас - евразиец.
Унгарците а патили доста и ще се справят, но билите, които прави Орбан излизат от Унгария.
цитирай
6. tutankhamon661 - angpiskova
12.01 00:59

Още като дете си помислих колко хубаво би било да се обедини не само Европа, но и целият свят. Стигнах до заключението, че някой ден това със сигурност ще се случи. Перспективата ми хареса. Обаче днес като гледам събитията, разбирам че е било само илюзия.

Не знам да сме спечелили нещо от членството си в ЕС. Същевременно загубите са тежки - натрапените ни мигранти, бум на незаслужени привилегии за циганите, нашествие на педалите. Ние трябва да търпим всичко това, защото Европа иска така. Пак от Европа /в тандем с Америка/ идват опитите за унищожаване на българщината. Вече отпаднаха от учебната програма знакови автори и творби, които десетилетия са вдигали духа и са ни опазили като нация. Излезе първата книга на шльокавица, чието послание е "Вашата азбука не е толкова важна". Унищожат ли азбуката, как ще поддържаме българщината? То не става само с думи и "ония" го знаят.

Не харесвам и другите опции за съюз. Pуснаците никога не са ми били симпатични - не мога да уважавам народ, който пие такова количество водка, колкото аз пия кафе. Американците също са ми противни - така гледам на държава, която напада друга държава, защото има нужда от петрол и трябва да пласира някъде оръжието си. Едно време го смятах за фантасмагория, но вече се убедих, че САЩ са под контрола на ционистите от Федералния резерв, а те мечтаят само за едно - световно еврейско господство.

Не мога да си затварям очите. Нещата вече дори не са прикрити. Очебийни са. На този свят няма нищо случайно.

цитирай
7. vencivaleri1951 - А не преекспонира ли
12.01 06:46
този " ИСТИНСКИ европейски лидер" със законодателството на Полша защото го "биха"

много на избори. И откога "дисидент" стана толкова "мръсна" дума. Тези от Вишеград си бяха костелив орех за Съветския съюз, костелив са и за Е С. Не те /и не ние/предизвикаха тези масови потоци от бежанци . Виновните за тези човешки трагедии искат да прехвърлят своята отговорност на квотен принцип. Да не би "вешеградци" да рушаха държави, та днес да поемат подобно бреме. За разика от нас не искат и няма да поемат, но за разлика от нас не са в дългова спирала , а са със устойчив ръст-по висок от средното за Европа. Както ни четат на български Вазов, така ще ни прочетат след време и заупокойная молитва , ако не вземе пример от" десидентите"
цитирай
8. barin - Здравей, angpiskova. В речта си ...
12.01 07:02
Здравей, angpiskova. В речта си президента отбеляза кои сме и какво сме направили за Европа: кирилицата, ранно покръстване, спиране на арабите и поемане на ударите от Азия, първи сме дошли в Европа. Аз имам средно мнение за президента, но този път много ми хареса и се повиши доверието ми към него. Полякът говори много добре на български речта си. За нас поемането на председателството на Европейския съюз си е събитие.
Поздрави!
цитирай
9. milady - здр,Анджи, ее, не разбирам как така..ние ще СИ гласуваме..против..
12.01 09:09
Остава въпросът дали тези непопулярни мерки ще получат подкрепа от най-бедната страна на Общността и ако да, как ще реагират на тях българите.

Нека първо да видим какво ще стане./

моля те за обяснение,
хубав Уикенд,и
Благодаря!
Юлия
цитирай
10. angpiskova - соцстрани, които промениха пол...
12.01 09:47
planinitenabulgaria написа:
соцстрани, които промениха политическата си ориентация. При тях голямо влияние имат популистите /опростачвателите/, доста от тях с кухи никове, публикуващи фалшиви новиини, дезинформация и пропаганда, всичкте те замислени в реформираните служби на ФСБ. Така всички опростачени с донаманипулирват чрез глупави и пиперливи неверни публикации във Фейсбук за да достигнат до милионите потрелители, /б. м. набелязнии за наманипулирване/. Тук се коренят успехите на Путин в президентските избори в САЩ, в Каталунья, в това, което се случи в Англия, потенциално опасни са и Австрия, Испания като цяло и Италия. Франция се оправи.
При Вишеградската четворка нещата са ясни - там играе петата колона на Путин - Орбан, а другите най-първи в Полша, Слвакия и Чехия, заразени с доста голяма доза опростачване го слушат, но нече се и ослушват. Има такъв феномен, в най-пострадалата от окупацията на СССР страна, Унгария, която бе срината през 1956/57 г. днес има най-много комунисти на глава от населението, а начело на страната е турнат предрешен маркспутинец, както на нас - евразиец.
Унгарците а патили доста и ще се справят, но билите, които прави Орбан излизат от Унгария.

Популистите са нещо много опасно - дават галещи ухото обещания, които няма как да бъдат изпълнени. Голяма част от хората им вярват и тук е разковничето на злото.
цитирай
11. angpiskova - Още като дете си помислих колко ...
12.01 09:53
tutankhamon661 написа:

Още като дете си помислих колко хубаво би било да се обедини не само Европа, но и целият свят. Стигнах до заключението, че някой ден това със сигурност ще се случи. Перспективата ми хареса. Обаче днес като гледам събитията, разбирам че е било само илюзия.

Не знам да сме спечелили нещо от членството си в ЕС. Същевременно загубите са тежки - натрапените ни мигранти, бум на незаслужени привилегии за циганите, нашествие на педалите. Ние трябва да търпим всичко това, защото Европа иска така. Пак от Европа /в тандем с Америка/ идват опитите за унищожаване на българщината. Вече отпаднаха от учебната програма знакови автори и творби, които десетилетия са вдигали духа и са ни опазили като нация. Излезе първата книга на шльокавица, чието послание е "Вашата азбука не е толкова важна". Унищожат ли азбуката, как ще поддържаме българщината? То не става само с думи и "ония" го знаят.

Не харесвам и другите опции за съюз. Pуснаците никога не са ми били симпатични - не мога да уважавам народ, който пие такова количество водка, колкото аз пия кафе. Американците също са ми противни - така гледам на държава, която напада друга държава, защото има нужда от петрол и трябва да пласира някъде оръжието си. Едно време го смятах за фантасмагория, но вече се убедих, че САЩ са под контрола на ционистите от Федералния резерв, а те мечтаят само за едно - световно еврейско господство.

Не мога да си затварям очите. Нещата вече дори не са прикрити. Очебийни са. На този свят няма нищо случайно.


Фараоне, всичко опира до правилното разделение между правата и отговорностите на малцинствата. И да, съгласна съм, проблем е, ако само фактът, че един човек е от малцинствата, го пази от това да отговаря пред закона, ако се налага. Колкото до отнемането на българщината и премахването на знакови творби, моля те, поясни какво имаш предвид. Защото се ширят много неистини как някой искал да ни отнема българския език.

Продължение
цитирай
12. angpiskova - Речта на Туск
12.01 09:58
в Народния театър вчера беше пълно опровержение на тези твърдения.
Колкото до външната политика на големите - винаги е станало дума за влияние, по-често с груба сила. Ако изхождам обаче от нашите интереси, смятам, че тази система е по-добра - предпочитам отворения свят с повечето възможности.
цитирай
13. angpiskova - този " ИСТИНСКИ европейски ...
12.01 10:02
vencivaleri1951 написа:
този " ИСТИНСКИ европейски лидер" със законодателството на Полша защото го "биха"

много на избори. И откога "дисидент" стана толкова "мръсна" дума. Тези от Вишеград си бяха костелив орех за Съветския съюз, костелив са и за Е С. Не те /и не ние/предизвикаха тези масови потоци от бежанци . Виновните за тези човешки трагедии искат да прехвърлят своята отговорност на квотен принцип. Да не би "вешеградци" да рушаха държави, та днес да поемат подобно бреме. За разика от нас не искат и няма да поемат, но за разлика от нас не са в дългова спирала , а са със устойчив ръст-по висок от средното за Европа. Както ни четат на български Вазов, така ще ни прочетат след време и заупокойная молитва , ако не вземе пример от" десидентите"

Квотният принцип е приет от всички страни-членки, което означава, че всички имат ангажимент към него. Има и решение на съда в Люксембург.
Колкото до ръста на мигрантите - има статистика, която показва как точно стоят нещата. Този проблем определено е раздут. Атентатите в Париж, Ница и Брюксел бяха организирани от хора, които живеят в тези страни отдавна, може би 3-то поколение, не от мигранти от последните години.
цитирай
14. angpiskova - Здравей, angpiskova. В речта си ...
12.01 10:03
barin написа:
Здравей, angpiskova. В речта си президента отбеляза кои сме и какво сме направили за Европа: кирилицата, ранно покръстване, спиране на арабите и поемане на ударите от Азия, първи сме дошли в Европа. Аз имам средно мнение за президента, но този път много ми хареса и се повиши доверието ми към него. Полякът говори много добре на български речта си. За нас поемането на председателството на Европейския съюз си е събитие.
Поздрави!

Поздрави и на теб!
цитирай
15. angpiskova - Остава въпросът дали тези непоп...
12.01 10:04
milady написа:
Остава въпросът дали тези непопулярни мерки ще получат подкрепа от най-бедната страна на Общността и ако да, как ще реагират на тях българите.

Нека първо да видим какво ще стане./



моля те за обяснение,
хубав Уикенд,и
Благодаря!
Юлия

Рамката още не е гласувана, не съм сигурна, че ще бъде и по време на нашето председателство. През март ще има конференция в София.
цитирай
16. getmans1 - Здравей Анджи! Колко ли полит...
12.01 10:10
Здравей Анджи!
Колко ли политикани могат да посочат ей така, без подготовка да посочат коя държава преди Естония председателстваше ?
Предполагам, че дори и на евроскептичните политикани тази тема ще омръзне освен, в случаите в които ще трябва да отработят определена ОТ.
цитирай
17. angpiskova - Здравей Анджи! Колко ли полит...
12.01 10:31
getmans1 написа:
Здравей Анджи!
Колко ли политикани могат да посочат ей така, без подготовка да посочат коя държава преди Естония председателстваше ?
Предполагам, че дори и на евроскептичните политикани тази тема ще омръзне освен, в случаите в които ще трябва да отработят определена ОТ.

Здравей! Да кажем, че това не е толкова важно. Ще се огранича с това дали познават европейските институции, които вземат решенията.
цитирай
18. angpiskova - Моля коментарите
12.01 12:28
да бъдат по същество. Всякакъв спам отива в коша.
цитирай
19. batogo - !!!:))) Здравей, Ангелина!
12.01 13:18
Чест и почитания за Доналд Туск и проявеното от него безапелационно уважение към държавата и народа ни!
Хубав ден!
цитирай
20. nkf - Смятам, че малко или много се прави ...
12.01 13:32
Смятам, че малко или много се прави механичен сбор под етикета "Вишеградска група". Не е ясно какво толкова ги обенява понастоящем освен темата за квотите и поканените от другарката меркел афро-араби? Та, една Унгария има коренно различен външнополитически профил в сравнение с Полша да речем. И като споменах Полша, то нека погледнем за какво друго е критикувана тази страна? Става дума за съдебната реформа там, която цели полското правосъдие веднъж завинаги да се отърси от комунистическата номеклатура удобно заела магистратските кресла. Е, явно Брюксел /отдавна окупиран от комунисти/ е против! Както на Брюксел изобщо не му дреме за никакво правосъдие и реформа в България. Това са само щрихи, които пряко доказват колаборацията на еврокомунистите с побратимите им от бившия комунистически лагер. ЕС трябва да се изчеисти от левицата, до корен, защото не е далеч времето, когато ЕС би загубил изцяло моралния си облик... Не че сега има някакъв морален облик.
цитирай
21. angpiskova - Чест и почитания за Доналд Туск и ...
12.01 13:39
batogo написа:
Чест и почитания за Доналд Туск и проявеното от него безапелационно уважение към държавата и народа ни!
Хубав ден!

Да, тази реч спечели много хора и е урок за политиците как се работи.
Поздрави и на теб!
цитирай
22. angpiskova - Смятам, че малко или много се прави ...
12.01 13:44
nkf написа:
Смятам, че малко или много се прави механичен сбор под етикета "Вишеградска група". Не е ясно какво толкова ги обенява понастоящем освен темата за квотите и поканените от другарката меркел афро-араби? Та, една Унгария има коренно различен външнополитически профил в сравнение с Полша да речем. И като споменах Полша, то нека погледнем за какво друго е критикувана тази страна? Става дума за съдебната реформа там, която цели полското правосъдие веднъж завинаги да се отърси от комунистическата номеклатура удобно заела магистратските кресла. Е, явно Брюксел /отдавна окупиран от комунисти/ е против! Както на Брюксел изобщо не му дреме за никакво правосъдие и реформа в България. Това са само щрихи, които пряко доказват колаборацията на еврокомунистите с побратимите им от бившия комунистически лагер. ЕС трябва да се изчеисти от левицата, до корен, защото не е далеч времето, когато ЕС би загубил изцяло моралния си облик... Не че сега има някакъв морален облик.

Виж, има принципи, върху които ЕС е изграден - не можеш да откажеш подслон на хора, които се нуждаят от него. Разбира се, съществува и риск покрай тях да влязат какви ли не. Няма система без пробойни, която идеално да филтрира нуждаещите се от останалите. Тук обаче има развитие в положителна насока - мигрантите намаляват. Тоест, ЕС предприе паралелни действия - не отказа подслон на нуждаещи се, но направи и необходимото тези нуждаещи се да намаляват, което е факт. Понеже от известно време наблюдавам тази космополитна атмосфера, ще кажа, че някои от тези афро-араби са много по-добри търговци, например, отколкото европейците. При това работят законно, спазвайки всички правила. Аз нямам нищо против такива хора.
За Полша категорично не съм съгласна. Материали могат да се видят по този повод - изобщо не става дума за изчистване на системата от бившата номенклатура, а за пълното й подчинение на властимащите.
цитирай
23. tutankhamon661 - angpiskova
13.01 01:33
Не вярвам на написаното някъде в Нета, а на моите лични наблюдения и заключения. Тъй като хората много обичат да лъжат, аз съм изработил моя система за разпознаване на истината.

Още преди години се заговори за ограничаване на Левски, Ботев и Вазов като присъствие в учебниците. Самият факт, че изобщо е обсъждано нещо подобно, доказва следното: някой "мъти водата" и опитва да разстрои националната ни идентичност. Дори да беше отхвърлено въпросното предложение, фактът остава: опити има и те обслужват интересите на някой, който определено не е българин. Не е и руснак, защото от СССР никога не са искали да забравим историята си.

Преди време някакво момиче ме попита във Фейсбук "От какъв зор да се гордея, че съм българка? Защо това да е повод за гордост?" Имайки предвид, че със сигурност не е единствената разсъждаваща по този начин, имаме ново доказателство: заличаването на българщината вече е постигнало определени успехи. Днешните деца изобщо не знаят какво означава да те побият тръпки, докато слушаш националния химн. Те не са виновни, защото просто са жертва на своето време. Откъде да чуят за българщина, след като образователната система е умишлено осакатена? Виж учебниците на дъщеря ти! Не те ли плашат? Няма нито една сериозно развита тема. Всичко са фрагменти, откъси, т.е. повърхностни знания. Все едно четеш тук-там из Интернет - научаваш по нещичко, но нищо задълбочено.

Веднъж детето на едно приятелско семейство ми показа детска книжка. Самото то се възмущаваше на глупостите в нея. Прочетох я набързо и, да, наистина беше страхотна глупост - нещо като виц от серия тъпи. Как това дете да заобича книгите, щом опитват да го дрогират и отблъснат от библиотеката чрез невероятни тъпотии, маскирани като детски книжки? Същото дете бе споделило стих на Вапцаров в своя Фейсбук-профил. Значи явно има способността да оцени качественото и българското. Просто трябва да му го позволят. Но няма да му го позволят, ако продължаваме да мислим, че осакатяването на образователната система е "нормално и съобразено със съвремието".

Нищо не казваш за първата книга на шльокавица. Това е жесток удар по българската азбука и то в момент, когато все още много хора се възпротивяват срещу шльокавицата. Но е факт: опитите започват. Засега книгата е само една. Ще последват втора, трета и т.н. Hакрая всички книги ще са на шльокавица, защото наивно сме смятали опасността за част от "нагаждането към изискванията на съвременния свят". В "1984" Оруел пише, че съзнанието на човека се състои от символи. Унищожиш ли тези символи, превръщаш човека в обвивка без съдържание, т.е. правиш го лесен за манипулиране. Азбуката е точно такъв символ.

Колкото до речта на Туск, как да я приема като опровержение, след като в края на твоя постинг пише "...намаляването на парите по структурните фондове и увеличаването на вноските в евробюджета след 2020-та година."? Думи /реч/ всеки може да говори, затова вярвам на делата, а делата са красноречиви: след 2020г Европа ще дава все по-малко, а ще иска все повече. Няма начин да ми хареса.

цитирай
24. angpiskova - Фараоне,
13.01 10:30
дъщеря ми е още малка. Това, което сега учат, е ок, по-нататък ще видим.
По повод обсъждането - обсъжда се какво ли не, въпросът е в действията. Не разбирай, че защитавам образователната ни система и ограничаването на Ботев, Левски и Вазов в учебниците. И бих искала от тях да се изучават и неща, които по мое време бяха спестени, за да имат децата пълната картина.
Колкото до първата книга на шльокавица, моите усещания са, че тя бе посрещната крайно негативно, поне сред хората, с които общувам. Не съм чула за втора подобна книга.
За средствата в Евробюджета - отваря се голяма дупка с излизането на Великобритания, която трябва да се запълва по някакъв начин. А тя е от големите нетни платци. Не казвам, че ЕС е идеален, както и че англичаните нямат основание да се дърпат от доста натежаващите на моменти процедури, но това е друга тема.
цитирай
25. nkf - Принципите на ЕС? Хайде, моля, нека ...
14.01 16:01
Принципите на ЕС? Хайде, моля, нека не се правим на идиоти и да повтаряме целофанените мантри на червената мафия в Берлин и Брюксел. Какви бежанци? Знаете ли каква е дефиницията за "бежанец"? Нима не се изясни повече от добре, че едва 10-15 % от целия човешки поток залял Европа преди 3 години са сирийци? Субсахарските негри, минаващи нелегално десетки държавни граници по пътя за Мюнхен и те ли са бежанци? А малийците, афганистанците, пакистанците и т.н.? Впрочем, сирийците са бежанци в Турция, но не и в Европа. И давате ли си сметка, че това абсолютно дивашко нахлуване през граници е нарушение на законови норми, държавни. Това как се вписва във Вашите /защото това не са европейски/ принципи. Принцип е следното "Justicia fundamenta regnorum", разсъждавайте над него, проучете го и тогава се изказвайте за неща, от които очевидно нищо не отбирате. На вас ли само не стана ясно, че цялата тази паплач от афро-араби е поканена от меркел, след консултация с едрия немски бизнес? На вас ли само не е ясно, че има стара, още от 60-те години договорка между европейския соц-интерн. и арабите, с която на практика се отварят вратите на Европа за исляма и за цветнокожите. Моля ви се, подобен примитивизъм и фундаментално невежество, което изявявате с подобни клиширани глупости показва абсолютно ниското и наистина слугинско ниво на журналистиката като цяло. Жалко за претенцията ви, но вие сте необразована и невежа.
цитирай
26. angpiskova - Принципите на ЕС? Хайде, моля, нека ...
14.01 16:21
nkf написа:
Принципите на ЕС? Хайде, моля, нека не се правим на идиоти и да повтаряме целофанените мантри на червената мафия в Берлин и Брюксел. Какви бежанци? Знаете ли каква е дефиницията за "бежанец"? Нима не се изясни повече от добре, че едва 10-15 % от целия човешки поток залял Европа преди 3 години са сирийци? Субсахарските негри, минаващи нелегално десетки държавни граници по пътя за Мюнхен и те ли са бежанци? А малийците, афганистанците, пакистанците и т.н.? Впрочем, сирийците са бежанци в Турция, но не и в Европа. И давате ли си сметка, че това абсолютно дивашко нахлуване през граници е нарушение на законови норми, държавни. Това как се вписва във Вашите /защото това не са европейски/ принципи. Принцип е следното "Justicia fundamenta regnorum", разсъждавайте над него, проучете го и тогава се изказвайте за неща, от които очевидно нищо не отбирате. На вас ли само не стана ясно, че цялата тази паплач от афро-араби е поканена от меркел, след консултация с едрия немски бизнес? На вас ли само не е ясно, че има стара, още от 60-те години договорка между европейския соц-интерн. и арабите, с която на практика се отварят вратите на Европа за исляма и за цветнокожите. Моля ви се, подобен примитивизъм и фундаментално невежество, което изявявате с подобни клиширани глупости показва абсолютно ниското и наистина слугинско ниво на журналистиката като цяло. Жалко за претенцията ви, но вие сте необразована и невежа.

Аз няма да вляза в тона ви, нито в речника ви, който напомня писанията на такива медии, срещу които вие уж се борите. Само ще ви помоля да прочетете основополагащите договори на ЕС и тогава да спорим, при това не по този начин. Те са на разположение в мрежата, в т.ч. и на български език.
Впрочем, страните, които цитирате, са в конфликт, някои от тях от години.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: angpiskova
Категория: Политика
Прочетен: 1287604
Постинги: 609
Коментари: 13245
Гласове: 29428
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2018  
ПВСЧПСН
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30