Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.12.2017 18:18 - 2017 - моята добра година
Автор: angpiskova Категория: Политика   
Прочетен: 933 Коментари: 20 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
През тази година се сбъдна една моя отдавнашна мечта. Там съм, където исках да бъда и където винаги ми е било интересно. Работата е голямо предизвикателство и се очертава да става още по-голямо от 1-ви януари с настъпващото българско европредседателство. Аз обаче съм работар и това не ме плаши.
Тук правя някои свои прогнози за периода януари-юни /на 30 юни изтича и нашето председателство/:

- Ще започне вторият кръг от преговорите по Брекзит - за бъдещите отношения. Впрочем, Великобритания ще излезе от ЕС, но той няма да се разпадне за ужас на много мечтаещи и очакващи това да се случи. Нормално е вътре да има противоречия, но те не са такива, че да доведат до разпад на Общността.
- Вишеградската четворка /Унгария, Чехия, Полша и Словакия/ се очертава да е нещо като "общност в общността", но не може и няма да може да се разпорежда в нея и в бъдеще. Между другото, на Полша няма да бъде отнето правото на глас в евроинституциите заради задействания чл. 7.1, но последствия ще има. 
- Квотите за разселване на бежанци ще останат тема, която ще разделя европейските институции, като няма да има алтернативно решение или поне не по време на нашето европредседателство.
- За ужас на тролчетата /в т.ч. и тук/, ЕС започва яростна битка с фалшивите новини и тя ще бъде успешна. Може обаче да отнеме повечко време.
- Европа ще доразвие отбранителните си способности след създаването на Постоянното структурирано сътрудничество, по-известно като "обща европейска отбрана".
- НАТО също няма да се разпадне - нито заради изявленията на Тръмп за по-справедливо разпределение на средствата за общата отбрана, нито заради Брекзит. Тереза Мей даде ясно да се разбере как гледа на путинова Русия, както и че Обединеното кралство остава в Пакта, макар да излиза от ЕС.


Мога да пиша още много, но това са основните теми. ЕС е силен, най-малкото защото е по-добрият вариант от останалите модели и защото е заложил на развитието на системата.    



Гласувай:
14
0



1. barin - Здравей, angpiskova. И за мен 2017 ...
30.12.2017 19:59
Здравей, angpiskova. И за мен 2017 година е една от най-добрите. Равносметката така сочи.Има много положителни неща ми постижения, но на първо място поставям здравето.
Поздрави!
цитирай
2. angpiskova - Здравей, angpiskova. И за мен 2017 ...
30.12.2017 20:00
barin написа:
Здравей, angpiskova. И за мен 2017 година е една от най-добрите. Равносметката така сочи.Има много положителни неща ми постижения, но на първо място поставям здравето.
Поздрави!

Без добро здраве нищо не върви добре. Пожелавам ти да го имаш и тази година!
цитирай
3. nkf - Госпожо Пискова, желая ви здрава и ...
31.12.2017 00:09
Госпожо Пискова, желая ви здрава и ползотворна 2018-та. Съгласен съм с това, което сте маркирали в кратката си, но съдържателна статия. Само се чудя, дали шампанското нагарча на русоробите /това по повод избирането на Тръмп/ или някак си го преглътнаха и ще се правят, че нищо такова не е имало? Колкото до ЕС, дай Боже всичко да е наред и турболенциите да минат, но ЕС трябва да направи сериозен завой надясно, защото сега е ни повече, ни по-малко от една соц. общност, отиваща все по-наляво и все по-наляво.
цитирай
4. angpiskova - Госпожо Пискова, желая ви здрава и ...
31.12.2017 10:03
nkf написа:
Госпожо Пискова, желая ви здрава и ползотворна 2018-та. Съгласен съм с това, което сте маркирали в кратката си, но съдържателна статия. Само се чудя, дали шампанското нагарча на русоробите /това по повод избирането на Тръмп/ или някак си го преглътнаха и ще се правят, че нищо такова не е имало? Колкото до ЕС, дай Боже всичко да е наред и турболенциите да минат, но ЕС трябва да направи сериозен завой надясно, защото сега е ни повече, ни по-малко от една соц. общност, отиваща все по-наляво и все по-наляво.

Благодаря за хубавите думи, успешна 2018-та година и на вас!
Аз преди време попитах какво става с Тръмп обществото, но така и не получих отговор:)
Иначе, в ЕС има всякакви правителства, аз лично не бих определила Макрон като ляв. Но, да, има един съществен проблем - високите данъци за работещите, от които много добре преживяват много неработещи.
цитирай
5. kolevn38 - Поздрави Ангелина!
31.12.2017 18:03
Желая ти здраве, щастие и успехи през следващата 2018 година - бъде все така успешна и само напред!!
цитирай
6. angpiskova - Желая ти здраве, щастие и успехи ...
31.12.2017 18:19
kolevn38 написа:
Желая ти здраве, щастие и успехи през следващата 2018 година - бъде все така успешна и само напред!!

Благодаря, най-добри пожелания и на теб!
цитирай
7. batogo - !!!:))) Благодаря, Ангелина!
01.01 12:56
Да ни е честита Новата 2018 година, председателството на България и нека всичко да бъде благоприятно за България и българите, за да се сведат до минимум възможностите за спекулации с общественото мнение.
Бъди жива, здрава и успешна в дейността си като очи и уши на Родината!
цитирай
8. angpiskova - Да ни е честита Новата 2018 година, ...
01.01 16:35
batogo написа:
Да ни е честита Новата 2018 година, председателството на България и нека всичко да бъде благоприятно за България и българите, за да се сведат до минимум възможностите за спекулации с общественото мнение.
Бъди жива, здрава и успешна в дейността си като очи и уши на Родината!



Честита и на теб! Каквото трябва, ще правим:)
цитирай
9. leonleonovpom2 - Честита Нова година, Ангелина!
01.01 23:15
Пожелавам ти да е дори по- добра от 2017- а година!
цитирай
10. angpiskova - Пожелавам ти да е дори по- добра от ...
01.01 23:36
leonleonovpom2 написа:
Пожелавам ти да е дори по- добра от 2017- а година!

Благодаря, и на теб така:)
цитирай
11. nkf - Госпожо Пискова, желая ви здрава и ...
02.01 16:15
angpiskova написа:
nkf написа:
Госпожо Пискова, желая ви здрава и ползотворна 2018-та. Съгласен съм с това, което сте маркирали в кратката си, но съдържателна статия. Само се чудя, дали шампанското нагарча на русоробите /това по повод избирането на Тръмп/ или някак си го преглътнаха и ще се правят, че нищо такова не е имало? Колкото до ЕС, дай Боже всичко да е наред и турболенциите да минат, но ЕС трябва да направи сериозен завой надясно, защото сега е ни повече, ни по-малко от една соц. общност, отиваща все по-наляво и все по-наляво.

Благодаря за хубавите думи, успешна 2018-та година и на вас!
Аз преди време попитах какво става с Тръмп обществото, но така и не получих отговор:)
Иначе, в ЕС има всякакви правителства, аз лично не бих определила Макрон като ляв. Но, да, има един съществен проблем - високите данъци за работещите, от които много добре преживяват много неработещи.

Да, ако се загледаме само в етикетите на управляващите партии, то наистина ще констатираме, че има и "десни", и либерали и странни коалиции, и какво ли не. Истината е, че левичарския светоглед и заседнал здраво в разбиранията на европейския политически естаблишмънт /като цяло/ и нещата са стигнали дотам, че вече няма разлика между социалисти и "десни" в германия да речем. Освен това "дясното" не се ограничава само до данъци и такси, то е много повече от това. Вие смятатели комунистиката меркел за "дясна"? Няма какво да се заблуждаваме: социализмът във всичките му разновидности и проял Европа като злокачествен тумор. Европа се лиши от своя дух и от моралните си основания, даже, по всичко личи, е решила да спре да бъде изобщо цивилизация. Имам си сериозни и необорими основания да кажа тези думи.
цитирай
12. angpiskova - Знаете ли,
02.01 16:45
раздвоена съм. От една страна, не може съвсем да се отхвърли елементарната човешка солидарност. От друга - не може непрекъснато едни да са солидарни по презумпция и да плащат доста висока цена за това, а други просто да консумират същата тази солидарност.
Но не съм съгласна, че Европа се е лишила от своя дух и моралните си основания. Това, което особено харесвам в Брюксел, е отношенията между хората - липсва тази агресивност, каквато виждам тук. Хората си помагат взаимно и са добронамерени един към друг. Ако си работлив, няма да си на улицата - може да не стане точно това, което искаш, но ще се оправиш.
Когато трябва да бъдеш обслужен от администрацията - да, тежки процедури, но има уважение към теб. И нещата стават, макар и понякога бавно.
цитирай
13. bigbro - Честита Нова година г-жо Пискова
03.01 08:50
Това което се опитва да направи Европа - обединение - не е правено досега с мир. От върли исторически противници Германия, Франция, Англия, Испания и сие се опитват да сглобят съюз по мирен път. Дано успеят докрай!
П.С. EU да вземат по-яка сурвачка и да се разходят из центъра на София
цитирай
14. angpiskova - Това което се опитва да направи Е...
03.01 09:34
bigbro написа:
Това което се опитва да направи Европа - обединение - не е правено досега с мир. От върли исторически противници Германия, Франция, Англия, Испания и сие се опитват да сглобят съюз по мирен път. Дано успеят докрай!
П.С. EU да вземат по-яка сурвачка и да се разходят из центъра на София

Здравейте, за много години! Факт е, че в Европа няма война повече от 70 години и това е огромно постижение на създателите на ЕС! Разбира се, това е тежка машина и не винаги работи добре.
Иначе, сурвакат ни. Механизмът за сътрудничество и проверка се запазва още една година. Тоест, казват ни, че съдебната ни система не работи.
цитирай
15. pvdaskalov - * 1 *
04.01 02:10
Май за първи път посещавам Вашия блог, но останах доволен от сериозния анализ и грамотния, професионален стил - дефицит, да ме извинят някои колеги, в Блог.бг. Да се представя - обичам хумора и често стихоплетствам за отмора. Мнението ми по темата е кратко и ясно: ЕС ? - Yes !
Да Ви е честита Новата година! Пожелавам Ви здраве, останалото е негова функция. Дори късметът!
Поздрави!
П и е р
цитирай
16. angpiskova - Май за първи път посещавам Вашия ...
04.01 10:02
pvdaskalov написа:
Май за първи път посещавам Вашия блог, но останах доволен от сериозния анализ и грамотния, професионален стил - дефицит, да ме извинят някои колеги, в Блог.бг. Да се представя - обичам хумора и често стихоплетствам за отмора. Мнението ми по темата е кратко и ясно: ЕС ? - Yes !
Да Ви е честита Новата година! Пожелавам Ви здраве, останалото е негова функция. Дори късметът!
Поздрави!
П и е р

Здравейте и добре дошъл в блога ми! Винаги е приятно да срещнеш още един съмишленик! Всичко най-добро през новата година ви пожелавам.
цитирай
17. tutankhamon661 - angpiskova
05.01 01:51

За много години!
2017-та наистина бе добра за теб. Нека 2018-та да бъде още по-добра ...
Cигурен съм, че ще пoкориш нови върхове в кариерата си.

Поздрави и на всички останали блогъри!

цитирай
18. angpiskova - За много години! 2017-та на...
05.01 08:30
tutankhamon661 написа:

За много години!
2017-та наистина бе добра за теб. Нека 2018-та да бъде още по-добра ...
Cигурен съм, че ще пoкориш нови върхове в кариерата си.

Поздрави и на всички останали блогъри!



Фараоне, за много години и само хубави неща да ти се случват! Твоето присъствие в моя блог винаги ми доставя огромно удоволствие:)
цитирай
19. nkf - раздвоена съм. От една страна, не ...
06.01 11:58
angpiskova написа:
раздвоена съм. От една страна, не може съвсем да се отхвърли елементарната човешка солидарност. От друга - не може непрекъснато едни да са солидарни по презумпция и да плащат доста висока цена за това, а други просто да консумират същата тази солидарност.
Но не съм съгласна, че Европа се е лишила от своя дух и моралните си основания. Това, което особено харесвам в Брюксел, е отношенията между хората - липсва тази агресивност, каквато виждам тук. Хората си помагат взаимно и са добронамерени един към друг. Ако си работлив, няма да си на улицата - може да не стане точно това, което искаш, но ще се оправиш.
Когато трябва да бъдеш обслужен от администрацията - да, тежки процедури, но има уважение към теб. И нещата стават, макар и понякога бавно.

Както казах въпросът за "дясното" далеч надхвърля тривиалните му минимизации до данъци-помощи и т.н. Кой ви е казал, че в "дясното" няма солидарност? Или емпатията е запазено поле само за другарите? Няма такова нещо, разбира се. Пак ще повторя: в Европа "дясно" НЯМА, има само вариации на комунизма. Аз и затова ви дадох примера с немските социалисти и уж "десни" ХСС/ХДС. Апропо, когато Ви казват, че вземат повече данъци, поради изпълнение на някакви "хуманни" принципи свързани с иженарицаемата "солидарност", да знаете, че едновременно ви лъжат и крадат. Става дума за отчуждаване на имущество/доход, водещо до все по-голям контрол над населението! Така се строи тоталитарна държава, тоест - комунизъм. Колкото до моралния капацитет на ЕС /нали, ЕС и Европа не са съвсем едно и също нещо/ аз имах предвид нещо съвсем друго, а не фасадната любезност на жителите на Брюксел. Ето за какво иде реч: 1. ЕС прие и припозна комунистическите престъпници за легитимен управляващ елит и ги прие дори в редиците си. Я вижте кой е шеф на еврокомунистите! Отказа се /и всъщност никога не е имало такова намерение/ да се потърси отговорност на комунистите, както беше търсена на фашисти/нацисти. Разбира се по Брюксел, Виена
цитирай
20. nkf - с огромно желание приеха краден...
06.01 12:19
с огромно желание приеха крадените, престъпни червени пари. Конкретно в България ЕС съвсем спокойно се съгласи с режима на една пост комунистическа червена мафия, чийто видими/официални представители, в лицето на разните му там политически партии, прие в своите "политически семейства". Нещо повече, те в колаборация с тукашната мафия съучастнически създадоха един от метастазите й - ГЕРБ /например/. Разбира се целуват, прегръщат и захранват с пари тази мафия /нали не се съмнявате, че ТЕ знаят колко точно от европарите отиват директно в джобовете на мафията, чрез "европроекти", обществени поръчки и т.н./ Нещо повече - Те държат убийствени компромати, информация за не малка част от тукашните мафиоти /какво стана с ония швейцарски диск, дето с еоказа в ръцете на другарката Меркел?/. И какво, накрая за да си изперат съвестта, а на нас да ни замажат очите - уж правят нещо и даже са гневни - напишат в края на годината един доклад, и толкова. Знаете ли какво правят с тоя доклад в Банкя, тъй наречените "Сараи" и т.н.? - Ползват го за тоалетна хартия. И в Брюксел знаят това много добре. Знаят го и в Берлин /имащ абсолютно пряко отношение и вина за свинщината тук/, знаят го и в Париж. Но, както казах, ЕС е направо комунистически и затова там моралът, явно, е относително понятие,/по маркс/.. Моралът обаче има своя комплекс от правила/норми, които са непреходни и задължават и когато тези правила и норми са пренебрегнати, то тогава говорим, че моралът е загубен. Така е и в ЕС- зоната на свобода, демокрация, върховенство на закона, принципи... Зад които прозират гушнатите телеса на Бойко, Станишката, Кунева, Сталинка, Шулц, Макрон, Меркел /най-вече/, Юнкер, плюс ултралибералите, където се мъдри един полуцигански, полутатарски философ от село Дръндар. Можем да се замислим и върху темата "защо ЕС, реши, че Европа не бива да бъде повече цивилизация", защото и това е факт. ЕС явно върти рулът на Европа от цивилизация към варварска деградация, ако и всяка втора ИМ дума да е за цивилизов
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: angpiskova
Категория: Политика
Прочетен: 1319152
Постинги: 618
Коментари: 13552
Гласове: 29616
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Май, 2018  
ПВСЧПСН
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031