Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.10.2014 10:43 - Изборите в Украйна или разбитият мит за мащабите на фашизма
Автор: angpiskova Категория: Политика   
Прочетен: 3956 Коментари: 44 Гласове:
59

Последна промяна: 28.10.2014 11:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
В Украйна се очертава един парламент със силно изразена проевропейска ориентация. Все още няма окончателни резултати от предсрочните парламентарни избори в Украйна, но тенденцията се запазва при обработени над 83 на сто от изборните протоколи.

Засега води партията на премиера Арсений Яценюк – “Народен фронт”, с близо 22%, следван от Блока на президента Петро Порошенко с минимална разлика. Още четири партии влизат във Върховната Рада.



Това е линк към последното ми включване за БНТ.

bnt.bg/part-of-show/sled-izborite-v-ukrajna



Гласувай:
66
7



1. tutankhamon661 - angpiskova
28.10.2014 10:58

И по телевизията те гледах.

Добре се справяш.

цитирай
2. angpiskova - И по телевизията те гледах. Добре ...
28.10.2014 11:00
tutankhamon661 написа:

И по телевизията те гледах.

Добре се справяш.



Благодаря ти. Аз съм по-критична към себе си - преглеждам доста внимателно включванията си. Има какво още да се желае.
цитирай
3. анонимен - С интерес ще очаквам
28.10.2014 11:12
"нещо повече" по темата след връщането в България.
Случващото се в момента в Украина ще определи до голяма степен развитието й в близкото и не толкова близко бъдеще.
цитирай
4. angpiskova - Андрешко,
28.10.2014 11:19
мерси. Имам какво да излъчвам:)
цитирай
5. vmir - Някои със сигурност вече се питат оти ручаха жабетата.
28.10.2014 11:46
А след няколко години ще се чудят с какъв акъл са искали да ходят към Азия. Жалко за загиналите, простотия свободолюбие не признава.
цитирай
6. angpiskova - А след няколко години ще се чудят с ...
28.10.2014 13:20
vmir написа:
А след няколко години ще се чудят с какъв акъл са искали да ходят към Азия. Жалко за загиналите, простотия свободолюбие не признава.

Жалко, наистина - и за загиналите украинци, и за онези момчета отвъд границата, на които дори и не им каза на какво ги изпращат.
цитирай
7. angpiskova - Благодаря ви
28.10.2014 13:24
за гласовете и за вниманието. За съжаление няма да мога да отговарям известно време, както и да публикувам коментарите ви, за което моля да ме извините.
цитирай
8. leonleonovpom2 - Здравей, Ангелина!
28.10.2014 13:36
В една от горещите точки на Европа си! За това се иска и мъжество, така че за смелостта си заслужаваш специални поздравления!
Желая ти успех!
цитирай
9. karaiany - Спор няма, че Украйна гледа на запад ...
28.10.2014 14:44
Спор няма, че Украйна гледа на запад и тези избори го потвърдиха.
Фашистите са на изток и по добре да си стоят там, защото не ги искаме насам.
Бог да пази Украйна!!!
цитирай
10. podvodni - Както писах, изборите в Украйна не ...
28.10.2014 17:01
Както писах, изборите в Украйна не променят абсолютно нищо. Олигархията остава на власт, граждандската война ще обхваща все по-голяма територия, страната ще се саморазрушава, а от ЕС по никакъв начин няма да помагат за нейното стабилизиране.
Порошенко и Яценюк нямаха друга алтернатива освен да спечелят тези избори. Защото истината за загубата на Крим, Новорусия и хилядите жертви от страна на армията и цивилното население е много неприятна не само за тях но и за половината от Украинците. А тя трябва да остане дълбоко скрита, вкл. и холокоста в Одеса.
цитирай
11. getmans1 - Едни хора постоянно говорят за помощ и ....
28.10.2014 18:40
... забравят приказката, „Помогни си сам, за да ти помогни и Господ!“.

Слепите хора говорещи за „двойната помощ на Русия към България?!“, говорят за такава и за Украйна, искат такава и от Запада и забравят че никой на никого не е длъжен, а фашизма е само в техните робски глави.
цитирай
12. ssvetozar - Това, на което му викат "фашизъм"
28.10.2014 18:46
руснаците и техните фенове е просто украински патриотизъм, т.е. желание за независимост на Украйна от Русия. В този смисъл "фашизмът" увеличава мащабите си. В новият парламент влиза само една антиукраинска(проруска) партия с около 10%.
цитирай
13. drakulla - Най-лошото е,
28.10.2014 18:59
че явно си вярваш.
цитирай
14. tutankhamon661 - podvodni
28.10.2014 19:14

Я вземи да кажеш пак, че Европа е виновна за агресивността на Pусия! Ама гледай да обясниш как по-точно европейците набиват в главите на руските деца, че Pусия заслужава това-онова, да бъде империя, да получи чужди земи ....

При цялото ми въображение не мога да си го представя. Май го правят родителите на тези руски деца, а? Още от малки ги подхващат и учат на империализъм.

Та, къде тук е вината на Европа?

цитирай
15. angpiskova - че явно си вярваш. По-лошото е, че те ...
28.10.2014 20:07
drakulla написа:
че явно си вярваш.

По-лошото е, че те пуснах да спамиш. Но това няма да се повтори.
цитирай
16. tutankhamon661 - angpiskova
28.10.2014 20:28

Аз пък знам един, който пак е признал, че сърцето боли, но този път го е маскирал като "сърцето не трае". Значи същото.



цитирай
17. podvodni - Тути, на отминалото събиране на ...
28.10.2014 20:36
Тути, на отминалото събиране на клуба " Вайдал" путин каза две ясни неща
1. Преговорите с Европа могат простичко да се определят по следният начин - Първо ще изядем твоето, пък после всеки своето.
2. От първото следва и този извод ясно казан от Путин - На запад имат поговорка - Което е позволено на Юпитер, не е позволено на бика. Но мечката никого няма да пита дали да си защити тайгата.

Виктория Нюланд ясно зе изрази - Фак ю Юръп. И до сега си спазва стриктно обещанието. С любезното, и очудващо мазохастично, съдействие на самата Юръп.

Между другото можеш да пробваш един експеримент. Предполагам, че си женене и имаш деца. Възпитавай едното като постоянно ми говориш че е № 1 , а другото че е пълен цървул и след 15 години виж резултата.
Това е техника на милион години която се използва и до днес от елитните общества на света. Просто, елита, възпитава по този начин своите наследници набивайки им в главите, че са елит, а останалите простосмъртни.
Именно поради тази и някои други причини Британската империя съществува и до днес.
Случайно да ти е известно, че Канада, Австралия и федерален окръг Коолумбия са регистрирани като ЕООД в САЩ и техен собственик се води Короната?
цитирай
18. tutankhamon661 - podvodni
28.10.2014 21:33

А нещо за магнитните бури?

Само не разбрах защо намираш всичко това за “нормално”?

От друга страна се сещам за Хитлер: говорил за арийска раса, пък нещо му се случило. Май не работи тази “техника на милион години”.

Не очаквам да отговориш защо Европа да е виновна за това, че руснаците учат децата си на империализъм. Просто отклоняваш темата.

цитирай
19. getmans1 - ХА-ХА-ХА, само им гледай сеира ...
28.10.2014 21:59
На някои им е драго да сме „Заддунайски колхоз“ /зайби приятелю правописа, важното е че се разбираме/ :)))
цитирай
20. getmans1 - 18. tutankhamon661 - podvodni
28.10.2014 22:23
18. tutankhamon661 - podvodni, днес не, но утре през нощта ще напиша личен спомен за възпитанието на руските деца, нещо на което съм лично свидетел а и ми е КРЪВ.
цитирай
21. ykpaina - :)
28.10.2014 22:56
Т.е. фашизъм все пак има - само мащабите му са били мит?))
Така излиза от заглавието.
цитирай
22. vencivaleri1951 - Ангелина здравей!
29.10.2014 01:01
Нямам идея защо усещам мажорен привкус в статиите ти от Киев. За мен тези избори са пълна катастрофа и след тях следва/ пак според мен/ единствено гражданска война.
цитирай
23. podvodni - Хитлер наистина е говорил за ари...
29.10.2014 01:17
Хитлер наистина е говорил за арийската раса и епостигнал това за което е бил поставен. Това което ти мислиш, че му се е случило, всъщност, не се е случило.Но това е съвсем друга тема.
А защо не разбра отговорът на въпросът ти, определено вината не е в мен, но въпреки това ще направя още един опит да отговоря.

"Si vis pacem, para bellum."
Сиреч, нетърпението и силното желание на Запада да се разпорежда със съдбата на Русия, продиктувано от измамното чувство за победа през "Студената война" и явното и неприкрито афиширане, че страната вече е поделена на владения между тях, провокира редица ответни реакции, една от която е посочената от теб ( ако е истина което много силно ме съмнява, но все пак е възможна).
Горе-долу нещо като вторият закон на Нютон, но в социално отношение.
Ще припомня едно изказване на Горбачов, който въпреки че никак него уважавам, го каза, за да предупреди Запада :

"Запада излъга Русия, че НАТО няма да се разширява на Изток към нейните граници. Това Русия никога няма да прости."

Каза го не защото той също се почувства излъган и предаден, а просто, защото познава самият Руски народ.
цитирай
24. demograph - Поздрав
29.10.2014 03:44
Руските лъжи падат една по една. С тях се срутват и троловете. Смях... Да си жива и здрава.
цитирай
25. demograph - Явно си още под водата..пишеш несвързани неща. Я си вземи въздух..!
29.10.2014 03:49
podvodni написа:
Тути, на отминалото събиране на клуба " Вайдал" путин каза две ясни неща
1. Преговорите с Европа могат простичко да се определят по следният начин - Първо ще изядем твоето, пък после всеки своето.
2. От първото следва и този извод ясно казан от Путин - На запад имат поговорка - Което е позволено на Юпитер, не е позволено на бика. Но мечката никого няма да пита дали да си защити тайгата.

Виктория Нюланд ясно зе изрази - Фак ю Юръп. И до сега си спазва стриктно обещанието. С любезното, и очудващо мазохастично, съдействие на самата Юръп.

Между другото можеш да пробваш един експеримент. Предполагам, че си женене и имаш деца. Възпитавай едното като постоянно ми говориш че е № 1 , а другото че е пълен цървул и след 15 години виж резултата.
Това е техника на милион години която се използва и до днес от елитните общества на света. Просто, елита, възпитава по този начин своите наследници набивайки им в главите, че са елит, а останалите простосмъртни.
Именно поради тази и някои други причини Британската империя съществува и до днес.
Случайно да ти е известно, че Канада, Австралия и федерален окръг Коолумбия са регистрирани като ЕООД в САЩ и техен собственик се води Короната?

цитирай
26. angpiskova - Т. е. фашизъм все пак има - само ма...
29.10.2014 08:11
ykpaina написа:
Т.е. фашизъм все пак има - само мащабите му са били мит?))
Така излиза от заглавието.

Имам предвид радикалните настроения. Които за мен за обясними предвид събитията.
цитирай
27. angpiskova - Нямам идея защо усещам мажорен п...
29.10.2014 08:15
vencivaleri1951 написа:
Нямам идея защо усещам мажорен привкус в статиите ти от Киев. За мен тези избори са пълна катастрофа и след тях следва/ пак според мен/ единствено гражданска война.

Кое точно е катастрофално в тези избори? В огромната си част печелят проевропейски партии, влиза една радикална и една, като неин опонент, изразяваща произточните настроения. Последните две няма да имат особено влияние в Радата. За сметка на това се оформя силна проевропейска коалиция, която ще може свободно да прокарва решенията си.
От какво се очаква да произтече гражданската война? Нека отбележа, че от неделя и в Донбас има относително затишие.
цитирай
28. angpiskova - Кушеле,
29.10.2014 08:18
един безмозъчен го пуснах да пооспами за цвят, но това не означава, че ще пускам всички нему подобни, най-малко пък теб.
Чакай си новите опорни точки, че тези, които до този момент ви ги спущаха, май са в небрано лозе:)
цитирай
29. tutankhamon661 - podvodni
29.10.2014 08:36

Досетих се, че аз нещо не съм разбрал в “смислените ти и логични разсъждения”. Ако не друго, ти поне потвърди Първи Закон на Комунизма:

“Каквото и да правиш, винаги друг е виновен.”

Така се възпитава безотговорност и се повтарят едни и същи грешки. Лесно е – нали друг ще бъде виновен. Поука вади само човек, който е възпитан да носи отговорност.

“... измамното чувство за победа през "Студената война" ...”

Не ми стана ясно кое му е “измамното”, след като целият Източен блок се разпадна.

Ще повярвам, че Горбачов е казал каквото и да било, едва когато го чуя лично от него. Вече съм прочел “Обама призна американското участие в свлянето на боинга” /естествено, от “честни” руски медии/, та нямам намерение да вярвам толкова лесно.

Твоите отговори са като вица за таксиметровия шофьор, който бил нает от Южен парк до Надежда и за по-кратко минал ....... през Перник. Сещаш се какъв пердах е получил вместо пари.

цитирай
30. angpiskova - Определено
29.10.2014 08:39
се затвърждава мнението ми за украинците - топли, гостоприемни, отзивчиви и с достойнство! Пък и красиви хора:)
цитирай
31. podvodni - Хе-хе, Тути, опитваш се да прока...
29.10.2014 09:38
Хе-хе, Тути, опитваш се да прокарваш противоположни тези на действителността без наличието на съответните доказателства.
Това за първият закон на комунизма, съм сигурен, че сега си го измисли, което е типичен комунистически подход, от което идва извода, че си чиста проба комунист.

И повярвай, че чеството за победа е напълно измамно с оглед на днешната ситуация. Вярно е, че Източно-Европейският блок се разпадна, което от своя страна не означава, че бе приключила "Студената война". А тя все още нене свършила. Запада спечели (измамно и условно) първият рунд, но в момента е пълен нокдайн. САЩ имат астрономически дъл на стойност 70 трилиона долара. Дълговете на страните членки на ЕС не падат под 75% от БВП на всяка от тях.
Тези които се опитаха да си поискат обратно парите и да излезат от Западният финансов капан бяха цивилизовано "демократизирани". Русия и Китай него правят. За сега. Но програмите по модернизиране на тяхните армии приключва през 2018 за Русия и 2020 за Китай - до тогава Запада може да въздейства даже и чрез военна сила. След това няма да може и това да използва, което означава че ще стартира процеса за тотална ревизия на икономико-политическата платформа на целият свят. БРИКС означава не само някакво обединение, но показва образуването на самостоятелни икономически зони и водещите държави ( валути) в тях. Т.е това е вторият рунд на "Студената война" и след него е истинският край на самата война.
Тоава е действителността, а всичко останало е просто пропаганда.
цитирай
32. mikolaj - 70 г. от Освобождението на Украйна
29.10.2014 09:39
Много интересна беше речта на Порошенко по случай "70 годишнина от освобождението на Украйна от фашистките окупатори" (превеждам от текста на УНИАН). Хареса ми следният пасаж:

"Здесь было разгромлено более 60 процентов сухопутных сил Вермахта. Более 9 миллионов выходцев из Украины стали на бой с врагом в составе Красной армии. Еще миллионы украинцев воевали с нацистами и их союзниками в составе УПА, в рядах советских партизанских соединений, в рядах Войска Польского, американской, австралийской, британской, канадской армий, отрядах французского, югославского и словацкого сопротивления"
Подробности читайте на УНИАН: http://www.unian.net/politics/1001826-poroshenko-nazval-ato-na-donbasse-otechestvennoy-voynoy-2014.html


Напълно подкрепям това, че Порошенко говори за "освобождение". Надявам се той да продължи тази политика на реалистичен прочит на историята. Радвам се, че в Украйна про-нацистката тенденция отслабва, което се доказва от факта, че нацистката партия "Свобода" не влиза в Радата.

Единствената ми критика относно думите на Порошенко е тази, че той слага в един кюп хората, които са се били и загинали в бой срещу нацистите, с УПА. Защото последното нещо, което УПА са правили, е да се бият срещу нацистите.
цитирай
33. angpiskova - Съгласна съм,
29.10.2014 09:45
че речта на Порошенко беше интересна. Особен интерес за мен беше това, което каза за Отечествената война 2014-та...
цитирай
34. tutankhamon661 - podvodni
29.10.2014 10:59

О, да, знам ги твоите “доказателства”. Излизаш ми с комунистически номера, говориш фантасмагории, гонят те рептилоиди ....... обаче аз съм комунист.

Май ще се окаже прав онзи, който написа:

“Накрая русофилите ще обвинят нас, че сме подкрепяли фашиста Путин, а те са се борили срещу него.”

Ти едва ли си разбрал, но за останалите е ясно защо всяко включване от комунист е като крясък от психиатрията. О, забравих, ти не се смяташ за комунист! Само защитаваш комунистите. Щом имаш проблеми със собственото си самоопределяне, значи яко си го закъсал.

цитирай
35. vencivaleri1951 - Катастрофално е, че при тази поляризация на населението до урните отидоха по
29.10.2014 12:35
angpiskova написа:
vencivaleri1951 написа:
Нямам идея защо усещам мажорен привкус в статиите ти от Киев. За мен тези избори са пълна катастрофа и след тях следва/ пак според мен/ единствено гражданска война.

Кое точно е катастрофално в тези избори? В огромната си част печелят проевропейски партии, влиза една радикална и една, като неин опонент, изразяваща произточните настроения. Последните две няма да имат особено влияние в Радата. За сметка на това се оформя силна проевропейска коалиция, която ще може свободно да прокарва решенията си.
От какво се очаква да произтече гражданската война? Нека отбележа, че от неделя и в Донбас има относително затишие.


малко от половината имащи право на глас. Като погледнем по ройони процентът на гласували те нещата изглеждат още по зле. На практика " Нова Русия" не гласува на тези избори защото процентът е под 30. Би ми било интересно на мен, а и на други предполагам ако ни подскажеш какъв е процентът на недействителните бюлетини и "гласувалите против всички" /ако последното е запазено цащото имаше предложение да се махне тази опция/
Голямият брой на негласувалите, Появилите се нови паспорти в Донбас, насрочените през ноември избори ме карат да се страхувам, че нещата на Изток съвсем не вървят към мирно уреждане , се боя че евъзможно разширяване на зоната към Запорожието и Харков. Чета, че и в Одеса е внесено предложение в местния парламент за законопроект за особен статут на Областта. Впрочем такъв статут Одеситите са имали по време на Руската империя.
Това имах предвид като казах, че изборите са катастрофа според мен. При масово участие, при по добър процент на Изток нещата щяха да изглеждат по оптимистично. Това че "Десен сектор" не събра достатъчен вот е така, то доста радикални формации влязоха иземайки инициативата "десняците" Да не заблавяме предизборните и факелни шествия в немалко толями градове.
А опита да се приравни УПА светераните от ВСВ беше си направо гавра. Прочети поляците какво пишат
цитирай
36. vencivaleri1951 - Тутане,
29.10.2014 12:44
tutankhamon661 написа:

О, да, знам ги твоите “доказателства”. Излизаш ми с комунистически номера, говориш фантасмагории, гонят те рептилоиди ....... обаче аз съм комунист.

Май ще се окаже прав онзи, който написа:

“Накрая русофилите ще обвинят нас, че сме подкрепяли фашиста Путин, а те са се борили срещу него.”

Ти едва ли си разбрал, но за останалите е ясно защо всяко включване от комунист е като крясък от психиатрията. О, забравих, ти не се смяташ за комунист! Само защитаваш комунистите. Щом имаш проблеми със собственото си самоопределяне, значи яко си го закъсал.



Нима не си наясно, че за прогресът на човечеството основен дял имат хората с ментални увреждания. Дори персоната която си взел за аватар е бил доста странен и с още по странно родословие-дете на брат и сестра.
цитирай
37. getmans1 - Трагедия братко Валери 1951 ...
29.10.2014 20:28
... И там, както и тук, изгони...................... да пиша ли повече!?
цитирай
38. dolce - виждам
29.10.2014 23:34
триполовите те възхваляват
не си забравила моето обещание нали?
аз забавям но не ЗАБРАВЯМ
скоро ще стигна до теб. И това няма да ти хареса!
цитирай
39. tutankhamon661 - vencivaleri1951
30.10.2014 01:41

Я посочи къде си прочел тази глупост, че Блеки Лоулес е дете на брат и сестра. Cигурно там, където лъжат, че е наркоман, а в действителност е гонил членове на групата заради отказа им да спрат наркотиците. Или някой от блогбегейските интриганти те излъга, а?

Знаеш ли с какво е известен, освен с музиката и с това, че младите момичета до ден-днешен искат той да отнеме девствеността им? Известен е като мъченик на лицемерни американски организации, които подобно на БКП са опитвали да излъжат хората, че рокът е опасен за подрастващите. Мащабите на този вид проблеми при него са горе-долу като проблемите на Ди Шнайдър /Twisted Sister/ и Pоджър Уотърс /Pink Floyd/, когото вие безсрамно цитирате, въпреки че заклеймявахте и забранявахте.

Достатъчно неподготвен се изказваш за политиката. Hе го прави и за музиката, защото там със сигурност си още по-зле.

цитирай
40. vmir - Няма мит. Фашизмът е запазена търговска марка. Търговската марка на путлеристите.
30.10.2014 07:48
Има само припуйчване на всяка идиотщина, изтърсена от смахнатия Путлер. Продажни путлеристчета фашизъм сънуват. По нашите географски ширини фашизмът е най-търгуваната марка, която най-големите некадърници и мошеници пробутват на изпадналите и неграмотни българи.
цитирай
41. angpiskova - триполовите те възхваляватне си ...
30.10.2014 09:30
dolce написа:
триполовите те възхваляват
не си забравила моето обещание нали?
аз забавям но не ЗАБРАВЯМ
скоро ще стигна до теб. И това няма да ти хареса!

Аз също не забравям. А до теб скоро ще стигне, който трябва:) Ясно е, че когато заплашват
семейството ми, аз също не стоя безучастна.
Всъщност, хайде, покажи си тук лицето пред хората - опитай поне мъничко да покажеш достойнство, може някоя трохичка от него някъде да ти е останала.Нека видят физиономията на този, който заплашва да избива хора.
цитирай
42. angpiskova - Има само припуйчване на всяка ид...
30.10.2014 09:34
vmir написа:
Има само припуйчване на всяка идиотщина, изтърсена от смахнатия Путлер. Продажни путлеристчета фашизъм сънуват. По нашите географски ширини фашизмът е най-търгуваната марка, която най-големите некадърници и мошеници пробутват на изпадналите и неграмотни българи.

Аз няколко пъти питах какъв фашизъм сънуват при премиер евреин и при президент, чиито баща също е евреин.
цитирай
43. tutankhamon661 - angpiskova
30.10.2014 10:58

Малоумният педал Dolce сигурно пуска тези коментари от чужд компютър, вярвайки че така нямa да бъде открит. Може и на прокси да разчита без да подозира, че това не е никаква пречка за полицията. Hищо чудно да не си дава сметка колко е лесно да бъде открит и нищо не е в състояние да го спаси.

Коментарите му до момента са достатъчно доказателство. Оттук нататък ако нещо ти се случи, дори да не е той, първо него ще потърсят. След като е заявил намеренията си в прав текст и многократно, нищо няма да го спаси.

Енджи, повярвай: онова за “тъпия полицай” съществува само във вицовете. Pазследванията се водят от изключително умни хора и не се сещам за комунист в Blog.bg, който може да им стъпи на малкия пръст.

цитирай
44. анонимен - По-здрав за всички "путлер-офони" с най-добри пожелания
03.11.2014 15:27
за нови "творчески достижения" и "блестящи умотворения" !

И не запомнете, че :

Хороша страна Россия, но Болгария лучше всех !!!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: angpiskova
Категория: Политика
Прочетен: 1319152
Постинги: 618
Коментари: 13552
Гласове: 29616
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Май, 2018  
ПВСЧПСН
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031