Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.08.2014 18:31 - Към съмишлениците, които подкрепят украинската кауза
Автор: angpiskova Категория: Политика   
Прочетен: 3677 Коментари: 29 Гласове:
47

Последна промяна: 27.08.2014 22:41


    Нямам време за постинги напоследък, но това не означава, че гражданската ми позиция е отслабена или променена. Напротив, след гаврата с парада на пленените украински военни в Донбас, все повече се затвърждава убеждението ми, че мислещите хора трябва да се обединим срещу кафявата чума на 21-век в лицето на Путинова Русия.
   Вижте тази група:

www.facebook.com/groups/bolgari.za.ukraine/530877750377595/

Всеки съмишленик е добре дошъл - както с присъединяването си, така и с идеите си.

Междувременно поздравявам съмишлениците си с това:

www.youtube.com/watch




Гласувай:
61
14



1. tutankhamon661 - angpiskova
27.08.2014 18:41

Крайно време е, защото хората са на път да намразят самата Pусия заради изрода Путин и верните му слуги-садисти.

цитирай
2. angpiskova - Крайно време е, защото хората са ...
27.08.2014 18:44
tutankhamon661 написа:

Крайно време е, защото хората са на път да намразят самата Pусия заради изрода Путин и верните му слуги-садисти.



За съжаление огромната маса от руснаците подкрепя Путин. Самата аз много се стараех да подчертавам, че правя разлика между Путин и обикновения руснак. Само че ако руснакът крепи това мракобесие, си носи отговорността.
Така че е време ние да се обединим срещу мракобесието. Да си неутрален в такъв момент е неморално според мен.
цитирай
3. tutankhamon661 - angpiskova
27.08.2014 19:17

То няма и накъде неутрално.

Нали виждаш как разни продажни путинофили опитват да ни убеждават, че е напълно в реда на нещата руснаците да образуват своя собствена държава на наша територия, защото били прекалено много.

От запад не може, ама за руснаци - о, да!

Аз пък не съм съгласен. За мен е важна България, а не някаква си партийна линия.



цитирай
4. angpiskova - То няма и накъде неутрално. Нали ...
27.08.2014 19:29
tutankhamon661 написа:

То няма и накъде неутрално.

Нали виждаш как разни продажни путинофили опитват да ни убеждават, че е напълно в реда на нещата руснаците да образуват своя собствена държава на наша територия, защото били прекалено много.

От запад не може, ама за руснаци - о, да!

Аз пък не съм съгласен. За мен е важна България, а не някаква си партийна линия.





Да, бе, техният патриотизъм е най-руски такъв:)
цитирай
5. aboychev - КРАЙНО ВРЕМЕ Е
27.08.2014 21:11
ДА СЕ ОСЪЗНАЕ
В БЪЛГАРИЯ НЯМА РУСОФИЛИ
ТОВА СА НАЦИОНАЛНИ ПРЕДАТЕЛИ
цитирай
6. angpiskova - ДА СЕ ОСЪЗНАЕ В БЪЛГАРИЯ НЯМА Р...
27.08.2014 21:43
aboychev написа:
ДА СЕ ОСЪЗНАЕ
В БЪЛГАРИЯ НЯМА РУСОФИЛИ
ТОВА СА НАЦИОНАЛНИ ПРЕДАТЕЛИ

Тези, които подкрепят този режим, определено са такива. Разбира се, много добре знаят защо го правят.
цитирай
7. angpiskova - Кухеле,
27.08.2014 21:48
ти си пиши, щом те влече:)
Нали виждаш както става с писаниците ти, които заради доброто си възпитание не назовавам с истинското им име:)
цитирай
8. angpiskova - ПП
27.08.2014 22:09
Този постинг е за хора с нормално мислене. Коментари на такива с ментални отклонения не се допускат:)
цитирай
9. анонимен - Човек не може да е на една страна
27.08.2014 22:18
с изкукавелите.
цитирай
10. angpiskova - с изкукавелите. Именно. Много ги ...
27.08.2014 22:23
parasol написа:
с изкукавелите.

Именно. Много ги боли за онези времена, когато са колели и бесели, само защото са слушкали когото трябва. Сега не става само със слушкане, трябва и да можеш нещо. А те, горките, нищо не могат открай време.
Между другото, след този постинг, групата започва да се увеличава, за което ви благодаря. Продължавайте в същия дух.
цитирай
11. vmir - Най-парадоскалното е, че изкукавелите възхваляват политиката на самоизолация,
27.08.2014 23:35
самомаргинализация и аутсайдеризация на путинистите. Затъването на Русия в авантюрата срещу Украйна я обрича на безперспективност и попадане в спиралата на моралното самоунищожение. Трябва да си много пропаднал, за да нападаш така довчерашните си братя. И никакви лъжи и пропаганди не могат да скрият факта, че се гавриш със свободолюбието на милиони украинци като наричаш революцията им "фашизъм", а защитата на териториалната цялост на страната си - военопрестъпление срещу мирното население, чиито градове и сгради използват сепаратистите, за да ги откъснат от Украйна. Позор за крадливите и диви путиноиди.
цитирай
12. karaiany - Току що се присъединих!
27.08.2014 23:49

Аз отдавна направих аналогията между ситуацията в Германия през 1938г и сегашната в Русия. Не правия разлика и между зомбираното германско население по онова време и руското днес.
Плодовете на стогодишното промиване на мозъци в тази страна дават своят плод сега и Русия е пред прага да запали нова световна война. Военната психоза там е в действие, a самата война е действителност.
Убеден съм, че отпорът трябва да е активен и целенасочен. Режимът на Путин е фашистки, независимо, че е лепнал това прозвище на Украйна, ЕС, Западна Европа и Америка.
Разбира се не всички в Русия са на страната на режима и това дава надежди, че не всичко е загубено. Същото мисля и за Източна Украйна. Струвами се, че там има мълчаливо несъгласие и отпор срещо изпратените руски терористически групи, които прераснаха в добре организирана Руска армия с модерно въоръжение и техника. Съпротивата е все още мълчалива, но е видима. Аз видях не повече от няколкостотин крещящи жени и по малко мъже, които участвуваха в позорното шествие на украинските пленници.
Ето и едно мнение на руска интелектуалка по повод слушващото се в Русия:


"Я живу в России. Я русская писательница еврейского происхождения, воспитанная в христианской культуре. Сейчас моя страна находится в состоянии войны с культурой, ценностями гуманизма, свободой личности и идеей прав человека... Моя страна больна агрессивным невежеством, национализмом и имперской манией величия. Мне стыдно за мой невежественный и агрессивный парламент, за мое агрессивное и некомпетентное правительство, за руководящих политиков - сторонников насилия и вероломства, которые метят в супермены. Мне стыдно за всех нас, за наш народ, который растерял нравственные ориентиры" Людмила Евгеньевна Улицкая.
цитирай
13. vencivaleri1951 - Постингът ти е към съмишлениците, но все пак
28.08.2014 02:47
Какава е украинската кауза Ангелина? Украйна е излъгана и предадена. Украйна е пред социален и финансов колапс. Силният играч в Европа /Германия/ предлага федерализиране на страната, което при смразването между различните етноси в Украйна може да доведе до разпад. Утре ще изберат италиянката за външен министър,а и парламентът на Европа ще е съвсем различен. Кой ще налива пари в страна която вкарва по голямата част от получените средства във война, при това във война която не може да спечели. А не може да спечели, защото армията е деморализирана,а от там и демотивирана. Преди време ти казах не бързай с изводите за падналия Боинг. Сега се замълча подобно за стрелбата на Майдана, клането в Одеса, но този път няма да мине номерът. Има жертви на страни които няма да си замълчат. Ако експертите оневинят наземните заподозрени/било украински, било бунтовнически ПВО/ подръжката за Киев ще се срине.Лично аз си мисля, че ако украинското правителство не успее да сключи мир за късната есен, и не получисериозна финансова подкрепа / поне сумата от която се отказа от Русия/ не само югоизтокът, а цяла Украйна ще е в хуманитарна катастрофа
цитирай
14. planinitenabulgaria - Разпадът на Югославия е модел и за разпадането на Русия.
28.08.2014 05:38
Дано някой - но да не е блогов проститут - да направи сравнение на това, което стана със Славония и това, което сега става с част от Украина. Идиотиите са до едно време. Само КНДР е извън това време и е трън в очите на хората.
След турското иго тук останаха хора, които подържат и до днес Турция поради това, че са приели исляма. След разпада на СССР тук останаха агенти, които сега работят за Путин, за което получават заплащане както някога коминтерновците. И подръжниците на исляма /помаците/ в България и подръжниците на Путин /не на Русия!!!/ са против собствения си народ, но помаците са по-честни от агентите.
цитирай
15. batogo - !!!:))) Поздрав!
28.08.2014 06:30
Никой разумен човек няма да застане на страната на държава, ръководена от офицер на КГБ, какъвто е Путин и на когото агресията му е в кръвта, защото това си е чиста лудост. :)
цитирай
16. angpiskova - Здравейте
28.08.2014 08:58
и ви благодаря. Вчера имах малко повече време, но днес, за съжаление, не. А много ми се иска да проведем смислен разговор, защото с вас би се получил.
цитирай
17. angpiskova - ПП.
28.08.2014 09:08
Ето ви един коментар на жена, която живее в Източна Украйна. Копирах го от стената на РУСКИ приятел:

А кто вас просил нас защищать? Я живу на востоке, говорю исключительно по русски и никто никогда меня не трогал. Так де как и моих друзей и родных из соседних областей. В Харькове , где "хунта" - тишина и спокойствие. И в Днепре, и в Запорожье с Сумами. А там, куда пришли "освободители" - кровь и разруха. Включите мозги или хоть попытайтесь узнать правду .
цитирай
18. angpiskova - В зли времена добрата музика е по...
28.08.2014 09:15
анонимен написа:
В зли времена добрата музика е повече подкрепа :) Тя е и оцеляване. Поисках присъединяване към групата и видях заради технически проблем един мизернически коментар, който с основание не пускаш тук.
Националните предатели трябва да започнат да си мерят излиянията, а изказването на АБойчев не бих допълнила с нищо повече.


Копирам този коментар, защото анонимните изчезват. А държа да го запазя.
цитирай
19. vencivaleri1951 - Да сравняваш Хитлер с Путин е не само невярно, но показва и непознаване на материята.
28.08.2014 09:36
Путин е силен лидер не толкова зарад конституционните си правомощия, а зарад собствената си тежест. Понеже сме в блога на франкофон ще припомня, че френския президент е далеч по "силен" президент от руския. Например назначава еднолично префектите, не му е нужно одобрение от парламента ако прецени, че е необходимо да използва войска зад граница. Има възможност да влияе при избора на магистрати и проче.
Анекса на територия, не прави една държава расистка. Турция например анексира част от Кипър, а е важен играч в НАТО.За Англия и ирландия е толкова изписано и изговорено, че няма смисъл да се говори повече. Косово бе отнето от Сърбия, а е територия на последната от векове , а и там са религиозните светилища на сърбите. Все едно да ни вземат Рилския манастир. Претесктът на Запада беше, че е невъзможно вече съвместното съжителство на албанци и сърби поради пролятат кръв. Сега в Украйна лимонада ли се пролива? Всички ходиме на море. Оставете руските и украинските сайтове, оставете поръчкови статии и интервюта от двете страни. Поговорете с украинци например. Ще видите, че при самите тях съществува страшен разнобой. Едните горещо подкрепят правителството в Киев, други са против, трети се лутат. Не говоря за рускоезични само. За няколко месеца имаме над 1 млн бежанци и болшинството на Изток. Имаме голям брой дезертьори сред украинските военни, а аз лично не съм прочел ни един случай на дезертирал бунтовник.
Ако срещу Путин имаше до скоро не слаба опозиция в лицето на компартията , а и други леви формирования, то сега Запасът /в частност янките/ с действията си ликвидира тази опозиционност. На Русия не и трябва територия а сигурност. Действията и в случая са продиктувани имено от стремежа и към сигурност. Сложете ръка на сърце и кажете какно би се случило с Канада например ако изведнъж същата реши , че трябва да влезе в Евраазийския съюз и реши да отмени военните договорености със САЩ и закрие техни бази в страната.
цитирай
20. angpiskova - 1951-ия.
28.08.2014 09:45
Имаш късмет, че съм заета и нямам време за пространни отговори. Тезата ти издиша отвсякъде и дори дете може да я обори.
цитирай
21. aboychev - ВАЛИРИАНОВИЯ ВЕНЕЦ
28.08.2014 09:47
КОЙТО СИСТЕМНО ОБЯВЯВА ЗА ЛУДИ И БОЛНИ
НАС ОТВРАТЕНИТЕ ОТ ПУТИНСКИЯ СЛУГИНАЖ НА
ИНТЕЛЕГЕЗИРАНА СИ ТЪПОТА,
ИЗПАДНАЛ В "ИНТЕЛЕКТУАЛЕН" ДИЛИРИУМ
И ЕЛЕМЕНТАРНО СМЕТКАДЖИЙСТВО, КОЕТО ОПРЕДЕЛЕНО БЪРКА С РАЗУМ
ДНЕС,
ПРЕДЛАГА РЕЦЕПТА ЗА СПАСНИЕ
НА НАПАДНАТИТЕ ОТ ПУТИНСКА РУСИЯ
С КАПИТУЛАЦИЯ ПРЕД ПУТИНСКА РУСИЯ.
СПОРАЗУМЕНИЕ С РУСИЯ МОЖЕ,
НО С РУСИЯ БЕЗ ПУТИН И С РУСИЯ БЕЗ КРИМ
ТОВА Е МОЕТО МНЕНИЕ,
УКРАЙНА Е ИСКОНО НЕЗАВИСИМА, А НЕ ИСКОННА РУСКА ЗЕМЯ.
АКО ДРУГ ОСВЕН УКРАЙНА МОЖЕ ДА ПРЕТЕНДИРА ЗА
"ИСКОННОСТ" НАД УКРАЙНА И/ИЛИ КРИМ,
ТО ТОВА СМЕ НИЕ БЪЛГАРИТЕ -
ИСТОРИЧЕСКИ И ХРОНОЛОГИЧЕСКИ,
КУЛТУРНО, ЕЗИКОВО, РЕЛИГИОЗНО И ПОЛИТИЧЕСКИ.
цитирай
22. aboychev - КАНАДА НЕ СЕ УПРАВЛЯВА ОТ ИДИОТ
28.08.2014 09:54
ЗА ДА СЕ РАЗСЪЖДАВА ВЪРХУ ИДИОТСКИ ХИПОТЕЗИ
СВЕТЪТ ВЪРВИ КЪМ ИНТЕГРАЦИЯ И РАВЕНСТВО
РУСКИЯТ ИДИОТ ИСКА ПРОТИВОПОСТАВЯНЕ И
РЕСУРСО ДОСТАВНИ ПРИВЕЛЕГИИ,
А ТЪПАНАР СЧЕТОВОДИТЕЛИ ГО ВЕНЦЕХВАЛЯТ,
ЗАЩОТО СА РУБЛЕВО НАДПЛАТЕНИ ОТ КОРУПЦИОННАТА ЦЕНА НА ПОРЪЧКИТЕ И
СВЕТОВНО НАЙ-ВИСОКИТЕ ЦЕНИ НА КОИТО РУСИЯ НИ "ПРОДАВА" ЕНЕРГОНОСИТЕЛИ.
цитирай
23. tutankhamon661 - vencivaleri1951
28.08.2014 10:23

Тъй като казвайки “ако Канада реши” си позволяваш абсурдното сравнение между свободни държави, където всички искат да живеят, и диктатури, от които всички бягат, ще ти припомня нещо съвсем просто, но изпращащо по дяволите всичко останало.

Веднъж спомена, че имаш репресиран роднина /ако не се лъжа/. Да, роднина /на чужд гръб и сто тояги са малко/. А замислял ли си се дали ще продължиш да хвалиш Путин, ако поради някаква причина неговият репресивен апарат реши да подгони теб – я към затвора, я към психиатрията или към друго подобно място, предназначено за неудобни хора с лично мнение?

Признаваш или не, на секундата ще забравиш “колко велик е Путин” и ще се превърнеш в негов враг. Същото важи за абсолютно всички комунисти – от агресивните като Кушел до последната червена бабичка. Защото вие може привидно да се смеете да думи като демокрация и свобода, но те имат реално и първостепенно значение. Знаете го много добре, обаче сте на принципа “Hямам нищо против репресиите и терора над хора, стига да не закачат мен лично”. Това е всичко друго, но не и нормално.

цитирай
24. stela50 - Манията за величие води до тежки последствия,
28.08.2014 11:26
историята доказва това... и винаги граничи с фашизъм.
друг е въпросът за използването на ситуацията в Украйна
за нечисти цели и отвътре, и отвън, което опорочи
идеите и борбата, предизвика сериозни поражения
и объркани решения в процеса на случващото се там...
за съжаление платено с хиляди невинни жертви.
Украйна трябва да бъде независима, както е и била,
но това не трябва да се свързва с омраза към самата
Русия и народа в никакъв случай. За мракобесието,
безумието, ужасите носят отговорност тези, които
както в Украйна, така и в Русия се опитаха и опитват
да съсипят един народ, да го подчинят... с болка
за жертвите и осакатени хора...
Всъщност написаното тук казва всичко...
... "А кто вас просил нас защищать? Я живу на востоке, говорю исключительно по русски и никто никогда меня не трогал. Так де как и моих друзей и родных из соседних областей. В Харькове , где "хунта" - тишина и спокойствие. И в Днепре, и в Запорожье с Сумами. А там, куда пришли "освободители" - кровь и разруха. Включите мозги или хоть попытайтесь узнать правду."...
цитирай
25. tutankhamon661 - !!!!!!!!!!!!!!
28.08.2014 13:18

Този постинг беше цензуриран от червената мафия в лицето на модераторите.

Ето защо нормалните хора мразят путинизма, символизиращ тоталното погазване на човешките права. Ако един гражданин не цени собствените си права, значи той не е човек, а нещо друго. Презирам онези, които сами се отказват от свободата, прекланяйки се и надупвайки се пред червените кожодери ... предавайки същевременно своята Родина!

Скоро започвам по моите блогове на други платформи да събирам линкове към цензурирани публикации - хиляди са. Tам ще ги прочетат достатъчно хора.

Твърдо против комунистическата цензура, която все още тормози народа!

цитирай
26. angpiskova - Съжалявам, Подводни,
28.08.2014 18:16
два пъти те помолих да коригираш коментара си. Третия път е предприемане на обещаното действие.
цитирай
27. nkf - Вариантът на химна на вече незав...
29.08.2014 10:37
Вариантът на химна на вече независима Украина със сигурност ще да е бръкнал в здравенцето на другарите путинофили.:) Поздрав и дано се намира повече време за публикации тук, в блог.бг.
цитирай
28. angpiskova - До мишоците,
29.08.2014 19:21
които се опитват да ме сплашват - не става:)
Още ли не сте го разбрали?
цитирай
29. анонимен - Гавра, присъща на върлуващата в момента
29.08.2014 20:16
първобитна наглост, насаждана от безнаказаността /надявам се не дълго/ на един самозабравил се безумец - първообраз на руския "вариант" на Чингиз хан !

Дори Хитлер не криеше уродливото си лице и престъпни намерения като това "лениградско парвеню".

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: angpiskova
Категория: Политика
Прочетен: 1319171
Постинги: 618
Коментари: 13552
Гласове: 29616
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Май, 2018  
ПВСЧПСН
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031