Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.08.2014 18:45 - Николай Кобляков: Условията на ареста в София са по-добри, отколкото в студентската ми квартира
Автор: angpiskova Категория: Политика   
Прочетен: 13391 Коментари: 19 Гласове:
65

Последна промяна: 03.08.2014 19:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Руският правозащитник Николай Кобляков, който е и член на базираната в Париж асоциация "Русия свободи" беше задържан тази седмица в София по искане на Интерпол, при проверката на документите си на летището.

За "Хоризонт" той разказа за първите минути от задържането:

30 минути по късно ми представиха фиша на ИНТЕРПОЛ, на който беше моята снимка и казаха, че трябва да прекарам в ареста 24 часа. Този арест беше точно пред паспортният контрол. Там не беше комфортно, нямаше прозорци, вратата беше само с решетки и всеки, който минаваше покрай нея можеше да види, че използвам тоалетната например.

По- късно Кобляков беше освободен с мярка за неотклонение „подписка“. За „Хоризонт“ той сподели, че условията в килията в нашето следствие са по-добри от общежитието, в което е живял като студент. Обстоятелствата около задържането си и обвиненията на прокуратурата към него като той определи като "много странни". В искането за арестсе посочва, че той е извършил престъпление, описано като измама.

Всичко написано във  втория документ, който беше получен по късно, също не е ясно. В него фигурираше някаква сума, за която се твърдеше, че дори не била открадната, а че съм бил откраднал правото за нея. Написано е доста странно.

Председателя на асоциацията "Русия-свободи" Алексис Прокопиев сподели, че до петък в асоциацията не са получили никакъв документ от българските власти. България не трябва да екстрадира Кобляков в Русия, категоричен е той.

Двете интервюта - с Кобляков и Прокопиев, можете да чуете ТУК:

bnr.bg/post/100445041/nikolai-koblakov-usloviata-na-aresta-v-sofia-sa-po-dobri-otkolkoto-v-studentskata-mi-kvartira



Гласувай:
80
15



1. angpiskova - Случайно да
03.08.2014 18:57
съм казала, че това място е забранено за коментиране от определени хора?
цитирай
2. tutankhamon661 - angpiskova
03.08.2014 19:07

Правилно!

Първо да се научат на възпитание.

цитирай
3. podvodni - Много странно, Интерпол да издава ...
03.08.2014 19:17
Много странно, Интерпол да издава заповед за арестуването на невинен.
Ама много странно!
цитирай
4. tutankhamon661 - 3. podvodni
03.08.2014 19:29
podvodni написа:
Много странно, Интерпол да издава заповед за арестуването на невинен.
Ама много странно!


Hадявам се, не си забравил да сложиш плюс на публикацията!

цитирай
5. angpiskova - Фараоне,
03.08.2014 19:31
познатите тролчета веднага се разписаха:

19:18 - stela55
18:53 - pravda
18:47 - nikyniky

Няма лошо - много бих се притеснила, ако такива ми сложат плюс.
Иначе Подводни наминава, но не слага нито едното, нито другото. Все пак комуникацията с него е по-нормална, отколкото с някои от неговите съмишленици.
цитирай
6. angpiskova - Правилно! Първо да се научат ...
03.08.2014 19:39
tutankhamon661 написа:

Правилно!

Първо да се научат на възпитание.



Имам непоносимост към една определена военщина от едно определено време.
цитирай
7. podvodni - Независимо дали ще бъде плюс или ...
03.08.2014 20:36
Независимо дали ще бъде плюс или минус, ве ще ми се струва странно, как така, Интерпол ще издаде заповед за ареста на невинен човек.
Ама ваистина е много странно!
цитирай
8. angpiskova - Независимо дали ще бъде плюс или ...
03.08.2014 21:10
podvodni написа:
Независимо дали ще бъде плюс или минус, ве ще ми се струва странно, как така, Интерпол ще издаде заповед за ареста на невинен човек.
Ама ваистина е много странно!

Заповедта е по искане на Русия. Казано е в интервюто.
цитирай
9. podvodni - Значи Ру, сия взема една бланка от ...
03.08.2014 21:36
Значи Ру,сия взема една бланка от Интерпол и пише:
Уважаеми колеги !
Молим най-сърдечно да арестувате и депортирате в Русия..............!
Предварително благодарим за съдействието!
С уважение:
Н-к 4-того Отдела 5-того У-ние .МВнД РФ
ген.м-р Стрелцов Олег Владимирович

А от Интерпол казали:
Ми добре!
И пуснали заповед за арест.
цитирай
10. vmir - 3. podvodni,
03.08.2014 22:36
podvodni написа:
Много странно, Интерпол да издава заповед за арестуването на невинен.
Ама много странно!


Далеч по-странно е, че всезнайко като теб не знае, че искането за задържане се депозира от държавата, която има претенции към търсения. Отговорността за предварителното следствие е нейна, а не на останалите участници в договора за сътрудничество. Иначе в някои държави е норма да се приписват криминални деяния на политически опоненти и въпреки радушния прием на тази практика у нас, това изобщо не е български патент. Нито е български патент да се злоупотребява с международното право или да се нарушават международни договори, за да се предизвиква нестабилност, интриги или неефективност на международното сътрудничество.
цитирай
11. podvodni - Много странно, Интерпол да издава ...
03.08.2014 23:17
vmir написа:
podvodni написа:
Много странно, Интерпол да издава заповед за арестуването на невинен.
Ама много странно!


Далеч по-странно е, че всезнайко като теб не знае, че искането за задържане се депозира от държавата, която има претенции към търсения. Отговорността за предварителното следствие е нейна, а не на останалите участници в договора за сътрудничество. Иначе в някои държави е норма да се приписват криминални деяния на политически опоненти и въпреки радушния прием на тази практика у нас, това изобщо не е български патент. Нито е български патент да се злоупотребява с международното право или да се нарушават международни договори, за да се предизвиква нестабилност, интриги или неефективност на международното сътрудничество.

Дрън-дрън- ярина !
Чоджум, случайно да ти е позната думичката ирония?
цитирай
12. vencivaleri1951 - Все пак не разбирам защо е необходимо интервю в БНР на този човек?
04.08.2014 01:02
Интерпол търси десетки хиляди по света. Дадено е искане е службата не може да откаже където има юрисдикция за това. Съдът решава до колко са основателни тези искания. Аз съм убеден , че до ареста нито тутан, нито вмир, а се съмнвам и за автора на постинга са знаели нещо за този човек. От написаното за него разбрах, че е бил адвокат в едно източево външно търговско дружество. Следствието /а то работи по в такива случаи по преценка на ревизорите. Имайте ми доверие-хляба си изкарвам/при товадоста успешно/ със счетоводство , арбитраж и вещи лица./ е преценило, че господинът е отговорен за това източванеи го търси за разпит. Годподинът не се явявя, но бърза да заяви, че претенциите към него са на политическа основа понеже бил враг, опонент, критикар на Путин. И с какво е толкова враг на системата? Че се бил защитил " Пуситата" и стова станал враг на Путин!? Елементарно Уотсън...А къде са кинтите? Няма как банка да нареди трансверана такова количество пари без договор и без подриса на представител, счетоводител, юрист...
Алсолютен смех Как Путин когато са го надначавали е бил добър и интелегентин човек и как след това е станал
цитирай
13. angpiskova - Нямам време
04.08.2014 10:45
за много писане, само да припомня две неща:
- Кобляков не живее и не работи в Париж от вчера
- Ходорковски беше най-мрачната и тъмна личност според Путиновата пропаганда, най-големият мошеник и кръволок. Сега обаче две европейски съдилища решиха друго и Русия ще трябва да изплаща милиарди на негови дружества.
цитирай
14. vmir - 11. podvodni,
04.08.2014 11:35
podvodni написа:

Чоджум, случайно да ти е позната думичката ирония?


Може и да съм я чувал, но пък съм срещал и къде по-малко основателни причини за простоватите момченца с претенции да плюят или реват като пантери срещу всяко наднационално сътрудничество.
цитирай
15. vencivaleri1951 - Грешиш Пискова
04.08.2014 11:58
angpiskova написа:
за много писане, само да припомня две неща:
- Кобляков не живее и не работи в Париж от вчера
- Ходорковски беше най-мрачната и тъмна личност според Путиновата пропаганда, най-големият мошеник и кръволок. Сега обаче две европейски съдилища решиха друго и Русия ще трябва да изплаща милиарди на негови дружества.


Или четеш през "куп за грош". Хордоковски продаде своите акции/ 70%/ в Юкос на англичани и американци . Оше една поправка на закона / и беше на ход поправката/ и те щяха да станат собственици и на находищата. Впрочем опасността да загуби като руска собственост втората по активи нефтена компания накара Путин да фалира на практика Юкос. И ако си чела внимателно мотивите на арбитража то те са не , че руския съд не е бил в правото си да произнесе присъда за неплатени данъци, а че руската държава не е направила всичко възможно /според съда/събирането на данъците, а е фалирала компанията .Тоест не е вкарала сидник, не е направила оздравителен план. Съдът и не приема целия иск на акционерите именно зарад дължимите данъци. Тоест арбитрите присъждат пари не на Хордоковски а на новите акционери.
Смяташ ли, че Русия не е била наясно, че ще бъде осъдена. Я сметни ръстът на цените на петрола , добивът от въпросните находища и ще видиш, че присъдената от арбитража сума колкото и да ни се вижда на нас огромна, на практика е нищожна сравнена с това което е придобито. Доколкото Ростефт придоби активите на Юкос, той и ще плаща най-вероятно . Ха помисли на практика кой ще плати в края на краищата тези пари? И ти ще плащаш, и аз ще плащам всеки път когато зареждаме гориво в колите си.

За Кобеляков/ Егати двубоя Путин-Кобел/ь/ яков:)/наистина не знам нищо освен че е бил юрист във някакаво външнотърговско дружество във Франция.
цитирай
16. jeremy231 - Е, не.. От 1951- няма отървия
04.08.2014 14:08
Нищо не знае, но има мнение. :))))))))))))))))) Аман, беееееееееееееее!
А интервюто слушах по радиото.
цитирай
17. vencivaleri1951 - Един път да съвпаднат мненията ни:)))))
04.08.2014 14:32
jeremy231 написа:
Нищо не знае, но има мнение. :))))))))))))))))) Аман, беееееееееееееее!
А интервюто слушах по радиото.


Томно и аз това казвам в по горния си коментар. Не знаем общо взето нищо до момента за него , но почваме коментарите
цитирай
18. podvodni - Чоджум, случайно да ти е позната ...
04.08.2014 15:33
vmir написа:
podvodni написа:

Чоджум, случайно да ти е позната думичката ирония?


Може и да съм я чувал, но пък съм срещал и къде по-малко основателни причини за простоватите момченца с претенции да плюят или реват като пантери срещу всяко наднационално сътрудничество.


Много проницателно и до болка откровено, което провокира същественият въпрос:
И ся, кво ше праим ?
цитирай
19. planinitenabulgaria - Дураци водят кампания срещу Путин!
04.08.2014 18:20
Путин обясни на света, че сваленият пътнически самолет /б. м. / от неговите гавази се е склучило над територията на Украйна, което означава, че вината е на Украйна.
Един блогър, мисля, че бе с ник Кичел, /не помня точно имена/ обясни, че самолетът е свален от украински изтребители. Може да има оперативни данни човекът. Въпреки това обаче този незначителен инцидент враговете на Путин се опитват го вменят на политиката му спрямо Украйна.
Сега пак така извъртат работите дураците, като че той е против демократичните движения в Русия. Още малко да кажат, че той е разпоредил да застрелят Политковская на рожденния му ден.
Дураци водят кампания срещу Путин! Но контраблогърите няма да оставят това така...
цитирай
20. turb04 - Аз ти предлагам да отидеш и да ...
04.08.2014 18:51
[Много проницателно и до болка откровено, което провокира същественият въпрос:
И ся, кво ше праим ?
[/quote]

Аз ти предлагам да отидеш и да въздадеш вселенска справедливост, защото вярвам, че въпросът ти не е риторичен, нали?
Ти вероятно си някакъв Щирлиц, който си помисля...
А и доколкото чух си на директно подчинение на Путин, пък хората няма да ме лъжат...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: angpiskova
Категория: Политика
Прочетен: 1319171
Постинги: 618
Коментари: 13552
Гласове: 29616
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Май, 2018  
ПВСЧПСН
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031